Debbie Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Jeg kan åpenbart ingenting om katter. Jeg trodde hannene hadde **** og pung, som hunder og mange andre dyr. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Oi, det bildet minnet meg om forrige lørdag. Neida. Tror det der skal være ei jente, basert på avstanden mellom hullene. Langt ifra sikker. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Ei pie det der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 23. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Takk for svar. Alle er dønn sikre på hvert sitt kjønn her, så er ikke lett å vite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Takk for svar. Alle er dønn sikre på hvert sitt kjønn her, så er ikke lett å vite. Hehe. Det er ei jente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å se hvordan det skal være en gutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å se hvordan det skal være en gutt. Veldig små baller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å se hvordan det skal være en gutt. Ønsketenkning? Neida. Hunnkattene har mye mindre avstand mellom åpningene, og gjerne mye mindre pels enn gutta mellom. Denne er fin: http://pawpeds.com/pawacademy/beginnerscorner/breedingalitter/kittens_no.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Jente På så små kattunger kan det være tilnærmet umulig å se, men her er det ganske tydelig. Nederste hullet er strekformet, ikke prikk-formet, ergo jente. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Ah! Skjønner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 23. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Takk for oppklaring. Vi har vært veldig usikre, han ble også unnfanget av en mor på p-pillen- så var redd den kanskje var misdanna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 27. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2013 Bare for å være på den dønn sikre siden Nytt bildet, kattungen er nå ca 5 uker. Fremdeles jente??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Ja, det er jente Prikk (rompehull) og strek = jente På gutta er det stort sett to prikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Helt klart jente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 29. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Takk, da får den endelig navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Takk, da får den endelig navn Øyh! A og B og sånt! Hva ble navnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 29. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Beklager Hele navnet ble: Syrinstuas Bastienne The Bravehearted( jepp e vett ræva navn) Daglidagsnavn blir BASTA 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Stakkars, ikke måte på til outing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Takk for oppklaring. Vi har vært veldig usikre, han ble også unnfanget av en mor på p-pillen- så var redd den kanskje var misdanna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts