Carina Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Masse, masse lykke til! Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen. 2 Siter
Mackenzie Skrevet 19. Juli 2013 Rapporter Skrevet 19. Juli 2013 Åh nei, også nå som jeg sikler litt(mye) etter Collie.. 1 Siter
Mari Skrevet 19. Juli 2013 Rapporter Skrevet 19. Juli 2013 Så spennende! Dette blir kjempebra! 1 Siter
Mackenzie Skrevet 19. Juli 2013 Rapporter Skrevet 19. Juli 2013 Jeg får ikke snoka inne på nettsiden din Lill, den funker ikke Siter
Wachita Skrevet 19. Juli 2013 Rapporter Skrevet 19. Juli 2013 Jeg tror Lill er iferd med å bytte domene og fikse hjemmesiden sin ^^ 1 Siter
Mackenzie Skrevet 19. Juli 2013 Rapporter Skrevet 19. Juli 2013 Jeg tror Lill er iferd med å bytte domene og fikse hjemmesiden sin ^^ Søren heller, jeg som var så gira på å snoke og se på fine Collier Siter
Snøfrost Skrevet 19. Juli 2013 Rapporter Skrevet 19. Juli 2013 ønsker deg virkelig lykke til og krysser fingrene for full klaff hele veien denne gangen! 1 Siter
tm100021 Skrevet 26. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Jippi!! 20 minutters parring på morgen idag! De lekte masse sammen i hagen først, og vips så hang dem. Ikke måtte det hjelpes til på noe måte eller, de fikset alt selv Når det ikke gikk veien med at de engang parret forrige gang, så betyr det veldig mye for meg *danse befrukteggene dans* 19 Siter
Guest Jonna Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Jippi! 20 minutters parring på morgen idag! De lekte masse sammen i hagen først, og vips så hang dem. Ikke måtte det hjelpes til på noe måte eller, de fikset alt selv Når det ikke gikk veien med at de engang parret forrige gang, så betyr det veldig mye for meg *danse befrukteggene dans* *danser med* Siter
tm100021 Skrevet 26. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 (Ser jeg skal klippe mye på lyra når hun kommer hjem, hehe. ) Siter
Martine Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Så fine de er! dette blir bebiser!! Siter
Malinka Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Fine hunder!!! Det blir mange fine valper med så fine foreldre!! Siter
Gjest Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Takk folkens! For et vakkert par Blir nok vakre babyer Siter
tm100021 Skrevet 29. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Tusen takk Det ble en parring til igår kveld. Idag er hun helt ferdig, og vil leke masse. De i sverige lurte på hva vi foret med, for Lyra er ei skikkelig sprettloppe Hopper over alt som er av grinder der, hopper på trampolinen med sønnen, full fart og leker hele dagen med de andre. Godt å høre at det går så fint! Er glad i rasen min merker jeg. Fremmedløpetispe kommer inn i flokken, og deres egne tisper og valper tar henne imot med åpne armer og synes det er dritkult med besøk Termin fra første parring blir 27 september. Jeg tror ikke vi blir å ta ultralyd (Alene med 2 unger og prøve å dra med meg småtrollene inn på vet kontoret.. Nei ) Men vi blir nok å ta røntgen 8 Siter
ida Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Så morsomt De kan komme 28 september, for da har jeg bursdag Nå må du ikke glemme å be tantene om hjelp, hvis du vil ta UL, skal til tannlegen, trenger å puste eller hva som helst, da! 2 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Krysser fingre for at alt går bra og at dere får hauger av valper den 27. september. ....og om Lyra er like livlig og god som kortisen din, ja - da burde collier etter henne være svært ettertraktet. De var jo levende Siter
Anette Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Så morsomt De kan komme 28 september, for da har jeg bursdag Nå må du ikke glemme å be tantene om hjelp, hvis du vil ta UL, skal til tannlegen, trenger å puste eller hva som helst, da! Som ida sier. Si ifra. Er ikke som om alle har noe å gjøre på dagen :-P 1 Siter
Martine Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Tusen takk Det ble en parring til igår kveld. Idag er hun helt ferdig, og vil leke masse. De i sverige lurte på hva vi foret med, for Lyra er ei skikkelig sprettloppe Hopper over alt som er av grinder der, hopper på trampolinen med sønnen, full fart og leker hele dagen med de andre. Godt å høre at det går så fint! Er glad i rasen min merker jeg. Fremmedløpetispe kommer inn i flokken, og deres egne tisper og valper tar henne imot med åpne armer og synes det er dritkult med besøk Termin fra første parring blir 27 september. Jeg tror ikke vi blir å ta ultralyd (Alene med 2 unger og prøve å dra med meg småtrollene inn på vet kontoret.. Nei ) Men vi blir nok å ta røntgen Collie når er det i såfall tid for ultralyd? Hvis jeg har fri kan jeg bli med eller passe ungene hvilken vet bruker du til det? 1 Siter
Tabris Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Lyra var nydelig! Men jeg falt i staver når jeg så den hannhunden. Det var tidligere en tråd om hunder som har "wow-faktor" - for meg har den hannhunden det. Himmel, så vakker! Krysser fingrer og tær for valper! 1 Siter
Guest Maritus Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Flotte paret Håper det blir valpiser i kassa denne gangen Lill. Fingers crossed. Siter
MegaMarie Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 For et pent par Krysser fingrene for like pene små barn 1 Siter
Recommended Posts