tm100021 Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Jeg har vært litt usikker på om jeg skulle lage tråd før det lå noen valper i valpekassen min men.. Hell with it, jeg jinxer jo ikke ved å lage en tråd på hundesonen liksom Første gangen ble hun konstantert drektig ved hjelp av UL men absorberte valpene mest sannsynlig pga av borrelia. Gang nr 2 parret ikke hannhund, så vi valgte å gå vekk ifra han. Løpetiden til Lyra kom idag, 15 juli. Nøyaktig 6 mnd PÅ DAGEN siden sist. Snakk om å være punktlig! Jeg hadde meldt henne på utstilling, på utvidet påmeldingsfrist søndag kveld, så da fikk hun selvsagt løpetid dagen etterpå Hihi! Lyra heter Phrostmade's Victorious Blue. HD B AD A CEA UA. Hun har blitt sparsomt utstilt til nå da hun har brukt lang tid på å bli ferdig. Vi får ta det igjen neste år isteden, valper er viktigere enn å løpe venstresvinger Hennes utkårede er KORAD S uch D uch Runnerway's Atlas. Han har også 2 cert her i Norge. HD A, CRD minimum. Han er en stillig hannhund, som jeg synes utfyller henne bra og gleder meg til å se hva som kan komme av de to Han har et kull fra før av, og jeg liker det jeg ser der til nå. Han er ikke ekstrem på noe måte, passelig pels for en Collie hannhund og "lagom". Lyra har en fantastisk blåfarge der det blå er veldig klart blått uten noe skimmer av sobelt eller blast eller brunt. Det spørs alt ettersom hva som kommer, men jeg håper på å beholde ihvertfall 1 BM tispe, 1 TRIC tispe og 1 hannhund (ikke fargebestemt) på deleie ihvertfall. Kryss fingrene for meg folkens, alle gode ting er tre 26 Siter
ipadda Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Søøøøte Lyra, og lekker hannhund! Masse lykke til! (Vi får valper nesten samtidig da!) 1 Siter
Gjest Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Han var jo veldig fin han utkårede da! Og akkurat passe pels syns jeg. (Jeg er ikke så veldig begeistra for de med store mengder overvokst underull, så han var fin ). Krysser fingrene for mange friske og vakre avkom. Siter
Mud Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Herregud, det var 2 vakre hunder. Jeg elsker jo collier som ser sånn ut, jeg trodde ikke de lagde de sånn lengre. .. Nå strømmet masse barndomsminner fra Goldie frem Siter
TonjeM Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Tvi tvi Lill! Og dæsken for noen vakre foreldre de valpene der kommer å få! Siter
Angilja Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Lykke til! Krysser fingrene for mange skjønne små! Siter
Guest Jonna Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Tvi-tvi, salt over skulderen, hestesko i kjelleren som står rett vei osv osv. Denne gang blir det valper Siter
MegaMarie Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Krysser fingrene for full klaff nå! Vakre, vakre foreldre Siter
Maria Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Spennende dette! Sonen trenger et eget collie-kull! Synes spesielt pappaen var superlekker. Siter
LinL Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Lyra ser kjempe flott ut, og hannhunden har skikkelig "wow" faktor- i alle fall ut i fra bildene Lykke til! Siter
SFX Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Masse lykke til! Synes virkelig det er din tur nå. Siter
ToneS Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Lykke til! Blir spennende, flotte kommende foreldre Siter
Raksha Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Ååh farlig spennende! Masse lykke til! Siter
GryAnettN Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 For noen flotte nydelige foreldre Masse lykke til! Siter
Synnikken Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Det kommer 7 stk! DET har jeg bestemt Siter
mowgli Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Ai, ai, ai så spennende!!! Lekkert par og for ett vakkert hode på hannen. Masse lykke til og krysser fingre og tær for småttisser. Siter
Djervekvinnen Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Spennende! Får håpe på full klaff denne gang Flotte foreldre! Lykke til! Siter
Tinkie Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Å næmmen hællandussen så nydelig Lyra var da hun var valp da! :wub: Vi krysser fingrene her! 1 Siter
tm100021 Skrevet 16. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Takk alle samme! Jeg reiser over med henne på onsdag/torsdag og henter henne igjen når hun er ferdig med å stå Begge foreldrene er ganske moderate når det kommer til pels, og begge er fullpelset på bildene. Lyra har en pels jeg er veldig glad i, og hun trengs kanskje å børstes en gang i mnd bak ørene... Ellers har hun den mest lettstelte pelsen av langhårene mine, med god struktur i. Hun brukte lang tid på å få kragen, men det å bruke tid på utviklingen er jo greit 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Veldig flotte foreldre! Masse lykke til 1 Siter
Monica123 Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Masse lykke til og denne gangen klaffer det Fine foreldre Kanskje det ikke blir så stor alders forskjell på valpene våres 1 Siter
Recommended Posts