Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Rogaland 14-15/9-2013


SaraSL
 Share

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Blå? Det er da ganske bra

Hvilken dag stiller du? og hvilken dommer? Jeg kan hjelpe, er ikke proff utstiller, men jeg vet hva det går i Tror Lill syns jeg gjorde en ok jobb med KH collien hennes

De er veldig trivelig altså! Den tobente også

Jeg kommer nok til å melde på, men det blir superskummelt! Etter så gode resultater på min første utstilling, så er jeg redd for å gå på en smell med å delta på flere utstillinger og ende opp med blå sløyfe. Spesielt på en stor utstilling som NKK, med hard konkurranse. Men er jo da man får se hva hunden er laget av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg gjør som Jeanette. Hvis Marvin gjør det bra på Bjerke, kan det være jeg lar Rogaland være. Men vi får se :P

Tror jeg gjør det sånn jeg og :lol: Plasserer Tuva seg på Bjerke drar jeg ikke, gjør hun ikke det må jeg vurdere det sterkt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, storcertmulighet... Det er ikke noen som har lyst på selskap av en kelpie og et menneske (som har lappen og kan være med og kjøre) i bilen sin da? :innocent:

Jo! Men jeg har ikke bil :P

Vurderer om jeg har råd og tid til å ta turen. :) Kanskje får jeg vært med på valpefødsel i samme slengen?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg og Dixie drar nok for å kikke! Si hei hvis du ser en jente med rødlig bølgete hår (meg) med en liten sort cockerblanding som er gammel og grå i fjeset! :yes:

Jo! Men jeg har ikke bil :P

Vurderer om jeg har råd og tid til å ta turen. :) Kanskje får jeg vært med på valpefødsel i samme slengen?! :)

Maria du må komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Jeg har ingen til å hjelpe meg dersomhvisomatte begge gutta skal inn samtidig så da får det heller bli Storm som stiller.

Hvilken dag stiller du? og hvilken dommer? :) Jeg kan hjelpe, er ikke proff utstiller, men jeg vet hva det går i :lol: Tror Lill syns jeg gjorde en ok jobb med KH collien hennes :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag stiller du? og hvilken dommer? :) Jeg kan hjelpe, er ikke proff utstiller, men jeg vet hva det går i :lol: Tror Lill syns jeg gjorde en ok jobb med KH collien hennes :P

Det er søndag og for dr. Levente Miklos. Det hadde jo vært knall! Jeg stiller gutta selv når de skal inn i sin klasse men det er som backup i tilfelle de skulle inn samtidig i hannhundklassen.

Det hadde vært fantastisk dersom du kunne hjulpet meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...