Mud Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Jeg er så glad! !! Fiiiiiiiine Putle!! Selvfølgelig vil hun bare leke, hun ser jo ut som en liten lekeklump! Hurra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Euforisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Jeg er så glad og stolt jeg. Nesten litt overdrevet. Se! Vi er ute! Og så vil jeg bare si at Putle er utrolig snasen til å ha 11uker gamle valper altså. Min egne lille hottie. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Guri så innmari liten hun er *ler* Jeg vet jo at de er små, men hun er liksom liten allikevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Så utrolig gøy å lese at det har gått så bra! Har fulgt tråden hver dag, og det er så herlig at dere har hatt så stor fremgang! Hun er så ufattelig herlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Hun er bitteliten! Enn at hun har maxhøyde for rasen? Oppdretter synes hun er stor! Takk alle sammen, det er så koselig å ektefølt at dere bryr dere sånn. Si hva man vil om tonen på forumet, men da må man jammen meg regne med tråder som dette også, som er stappfull av støtte, gode råd og fantastiske mennesker. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Hun er bitteliten! Enn at hun har maxhøyde for rasen? Oppdretter synes hun er stor! Takk alle sammen, det er så koselig å ektefølt at dere bryr dere sånn. Si hva man vil om tonen på forumet, men da må man jammen meg regne med tråder som dette også, som er stappfull av støtte, gode råd og fantastiske mennesker. skulderhøyden må ikke overskride 35,5 cm. Ingen vekt grense, hunden skal være velbalansert. http://www.norskterrierklub.no/Userfiles/Sites/files/bullterrier-011.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Gleder meg til helga jeg Herregud så glad jeg ble! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 nå ble jeg skikkelig glad på deres vegne Herlig lesning! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Så artig å se at møtet gikk bra Mari:) Dette går rette veien skal du se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Åh, så herlig å lese. Kjempeherlige bilder. Fine, flinke, gode Kira og fine, søte, artige Putle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Det var veldig hyggelig oppdatering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 For en herlig følelse du må ha nå, for det har jeg så utrolig flott!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Håper virkelig alt har snudd seg for dere nå, og at dette bare var det første store steget i riktig retning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 skulderhøyden må ikke overskride 35,5 cm. Ingen vekt grense, hunden skal være velbalansert. http://www.norskterrierklub.no/Userfiles/Sites/files/bullterrier-011.pdf Jepp, jeg vet. Putle er 35 cm høy. Gleder meg til helga jeg Herregud så glad jeg ble! nå ble jeg skikkelig glad på deres vegne Herlig lesning! Så artig å se at møtet gikk bra Mari:) Dette går rette veien skal du se! Åh, så herlig å lese. Kjempeherlige bilder. Fine, flinke, gode Kira og fine, søte, artige Putle. Det var veldig hyggelig oppdatering Håper virkelig alt har snudd seg for dere nå, og at dette bare var det første store steget i riktig retning Tusen takk! VI har vært ute igjen nå i et par timer, og det gikk kjempebra! Fine, gode Kira indeed. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Åååh fine fine kira som fikk frem den ekte putle og fine putle! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Jeg har VERDENS beste hund!! Dette blir ikke noe problem. Hun vil jo bare hilse og leke! Så utrolig deilig å lese og se, herlig med slik fremgang. Jippi for Putle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Dette går fint! Ikke noe sjokk for deg sikkert at høyt stress kan slå ut i aggressjon. Det finnes verre ting å fikse. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Så herlig! Og no fikk eg skikkelig lyst på sånn Kirahund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Rørt til tårer jeg.. Jeg kan ikke se for meg familielivet uten hund, så jeg er SÅÅ glad på deres vegne at det har gått så bra i dag! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Åh, så bra! Lille Putle-dama! Nå ble jeg så kjempeletta på dine vegne Edit: og herre så liten hun er! Det så jeg først på det siste bildet, men hun er jo piiiiiittelita. Gud at det går an å være så søt <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Glad langt inn i sjela!! Herlige Putle :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Jippepiiii! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Åååh Herregud så fint å lese, og så vel unt for både Mari-familien og lille søte Putle. Nå ble jeg oppriktig glad! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts