AnnChristin Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Hun er så fin! Har en liten forkjærlighet for bullterriere når de har de fargene som hun har! Også må jeg smålig innrømme at min nye pc er oppkalt etter henne. Når kameraten min spurte hva pc'en skulle hete var det Urkaburka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Synes virkelig hun burde ha blitt hetende Urkaburka, altså, Urka når noen spør. Så kult navn! Men Putle er søtt, da. Liker også nesten helhvite best, egentlig på alle korthårede hunder, jeg, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Jeg kan ikke skifte navn på henne igjen nå, jenter! Jeg legger disse bildene her selv om de ligger i annen tråd også, fordi de er så utrolig fine! Bildene er tatt av Tone S og muligens Aslan. VI har vært på utstilling! Hun er så gærn i nøtta den lille terrieren min, hun var god underholdning for mange, men hun var jammen meg flink og! Resultatene ble så som så med blått begge dagene, og jeg har såvidt kommet meg over sjokket over at hun ikke vant hele sulamitten. Jeg tenker at noen må ha ligget med diverse dommere her og der, og ignorerer totalt at hun var einaste minibull i hele helgen. Her er min lille vakre skapning iallfall. Hun er så fin at jeg holder på å døvve på meg. WTF, damen?! Glaner jeg lenge nok så får jeg godbit. Kose med muttern Dån altså. Bare DÅN! Musclemama blitt! Can we dig it? Yes, we can! 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Mari, kan jeg få den?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Diggin' iiiit Blunk blunk sier Thorvald! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 På det nederste bildet var hun bare LEKKER!! Fine Putle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Mari, kan jeg få den?? Snort! Hells to the NO! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Vi gikk en runde i Putleland (tror vi) tidligkvelden idag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Vi gikk en runde i Putleland (tror vi) tidligkvelden idag Om vi er ute samtidig en gang så hører du oss på lang avstand. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Hun er jo bare insane vakker!! Hva sa kritikken siden det "bare" ble blått da? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Hun er jo bare insane vakker! Hva sa kritikken siden det "bare" ble blått da? Ikke sant?? Det er jo helt crazy! Vi var flere der som tenkte at det glatt kom til å gå Putles vei for å si det sånn. Gi meg et par minutter så skal jeg skrive de inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Hva er det med sonen som gjør at jeg blir stormforelsket i raser som jeg før syntes var latterlige? Bedliss var en ufattelig teit rase, så fikk Loke Mozza og nå må jeg knipe på hver eneste en jeg finner Bullterrier var særdeles lite pene, så fikk du Putle og hun er jo verdens søteste lille bull Jeg er nok meget lettpåvirkelig 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Hva er det med sonen som gjør at jeg blir stormforelsket i raser som jeg før syntes var latterlige? Bedliss var en ufattelig teit rase, så fikk Loke Mozza og nå må jeg knipe på hver eneste en jeg finner Bullterrier var særdeles lite pene, så fikk du Putle og hun er jo verdens søteste lille bull Jeg er nok meget lettpåvirkelig Det er akkurat sånn vi liker deg, Ganzie! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Lørdag: "Bra hode og uttrykk. Gode proposjoner. Bra brystparti. Godt vinklet. Kunne hatt sunnere hud i klørne. Lange tasser. Kunne vise seg som mer typisk i rase." Han syntes hun var for lett og livlig sa han til Line (handler), at han helst ville sett henne mer sedat om jeg forstod henne riktig. Sunnere hud på bakgrunn av at huden er litt rød på potene, det er fordi jeg er lat og ikke er flink til å tørke henne etter tur. Greit nok siden slikt kan være tegn på allergi og sånt, så jeg ser hvor han vil der og synes det er bra det nevnes. Men Putle hverken klør eller slikker, så den biten gjelder heldigvis ikke for henne. Søndag: "Feminin. Utmerket størrelse. Godt hode. Godt uttrykk. Velplasserte ører. Bra hals. Steil Overarm. Underarmene kunne vært rettere. Stram overlinje. Noe åpen knevinkel. Utmerket pels og farge. Noe glad hale. Beveger seg meget bredt i front, hjulbent bak. Utmerket pels og farge." Denne dommeren var veldig nøye og det likte jeg! Hun var også streng, ga bare én ck på leonberger som gikk før minibull f.eks. Litt komisk at hun skriver utmerket pels og farge hele to ganger, sånn kontra beskjeden fra dagen før. Tydelig at dommere prioriterer forskjellig. Vi prøver oss igjen neste gang det passer seg slik! Line var kjempeflink med henne og viste henne så bra, jeg ble helt oppriktig imponert. Nå slipper hun ikke unna stakkar. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Lørdag: "Bra hode og uttrykk. Gode proposjoner. Bra brystparti. Godt vinklet. Kunne hatt sunnere hud i klørne. Lange tasser. Kunne vise seg som mer typisk i rase." Han syntes hun var for lett og livlig sa han til Line (handler), at han helst ville sett henne mer sedat om jeg forstod henne riktig. Trodde det var positivt at de var litt livlige jeg da! Skulle vært dommer jeg, da hadde hun vunnet for tenk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Trodde det var positivt at de var litt livlige jeg da! Skulle vært dommer jeg, da hadde hun vunnet for tenk Handler kanskje også litt om at Putle er ganske slank mens bull terriere ofte er ganske dvaske i ringen? Jeg vet ikke. Det var Line som pratet med ham, så det blir litt annenhåndsinfo. Uansett, ikke noen biggie. Onwards and upwards. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Handler kanskje også litt om at Putle er ganske slank mens bull terriere ofte er ganske dvaske i ringen? Jeg vet ikke. Det var Line som pratet med ham, så det blir litt annenhåndsinfo. Uansett, ikke noen biggie. Onwards and upwards. Det er liksom ikke det værste å få blå for da, at hunden er sprek og i god form Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Det er liksom ikke det værste å få blå for da, at hunden er sprek og i god form Ha ha! Nei, absolutt ikke. Men han likte ikke potene hennes eller tærne hennes heller. Fair enough. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Bare du ikke legger ut bilde av tærne hennes så er vi fornøyd! Synes hun er helt utrolig bra ut! Hvordan får du slike tydelige muskler på henne? Gir du hun proteinpulver eller??? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Fine lille Putle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. September 2013 Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 Blått??? Fineste minibullen i verden jo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. September 2013 Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 "Noe glad hale" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 4. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 Musklene kommer av seg selv, Ane. Ikke noe pulver nei. Bare rått kjøtt og litt mosjon, resten fikser genene. Pluss at hun blåser seg ekstra opp rundt andre hunder og hunder var det nok av på utstillingen. Jeg er så enig, Loke! Skulle ha tatt meg et par alvorsord med de dommerene altså. Hva betyr glad hale egentlig? At den står for mye opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 4. September 2013 Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 Musklene kommer av seg selv, Ane. Ikke noe pulver nei. Bare rått kjøtt og litt mosjon, resten fikser genene. Pluss at hun blåser seg ekstra opp rundt andre hunder og hunder var det nok av på utstillingen. Jeg er så enig, Loke! Skulle ha tatt meg et par alvorsord med de dommerene altså. Hva betyr glad hale egentlig? At den står for mye opp? I standarden står dette om halen: Hale: Kort, lavt ansatt, båret vannrett. Tykk ved roten, avsmalner til en fin spiss. Så dermed vil jeg tro utfra bildene at hun bærer den litt for høyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 4. September 2013 Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 Hva betyr glad hale egentlig? At den står for mye opp? Tahlly har fått happy tail de gangene han løper med halespissen mellom ørene. Så Putle har nok hatt halen for høyt oppe Synes hun er vakker eg, og du prøver vel igjen på utstilling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts