Mari Skrevet 3. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Tusen, tusen takk alle sammen! Fra hjertet liksom! Det er så utrolig koselig med så fine kommentarer. Jeg kunne ikke kalt henne Burka! Urkaburka, sure, men litt tungvint ja. Putle funker knallbra det og. Hun begynner også å skjønne navnet sitt. Vi stresser ikke noe med det da. Ikke med noe faktisk. Deilig. Hun er så søøøøt! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pbt Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Så moro at Bokka har blitt en sonenhund! Har sett at det lå en annonse ute på finn om omplassering av henne. Jeg har også snakket med oppdretteren der for en stund tilbake ang valper, hyggelig dame Og så koselige bilder med sønnen din! Hun kommer nok til å få det veldig fint hos deg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Så moro at Bokka har blitt en sonenhund! Har sett at det lå en annonse ute på finn om omplassering av henne. Jeg har også snakket med oppdretteren der for en stund tilbake ang valper, hyggelig dame Og så koselige bilder med sønnen din! Hun kommer nok til å få det veldig fint hos deg Hun skulle egentlig settes ut på for ja, det var en stund etter jeg hadde snakket med oppdretter om en annen hund faktisk. Hun fortalte om Putle da, men siden vi bodde så langt unna så var det ikke aktuelt å sende henne hit på for. Men det var noe med akkurat henne, hverken jeg eller Marimannen klarte helt å slutte å tenke på henne, hun virket bare så riktig. Så jeg ringte igjen en stund etterpå og spurte om vi ikke kunne kjøpe henne etter kullet isteden. Hun fungerer ikke i flokk nemlig, blir hakkekylling, så ut skulle hun. Så da ble det slik. Avtalt for en evighet siden, men så endelig kom løpetid, parring og til slutt valper. Og nå er hun her etter mye venting. Så vel verdt det! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Gratulerer så mye med Putle! Jeg gleder meg til å lese om eventyrene til den vakre frøkna og familien hennes i tiden fremover. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pbt Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Hun skulle egentlig settes ut på for ja, det var en stund etter jeg hadde snakket med oppdretter om en annen hund faktisk. Hun fortalte om Putle da, men siden vi bodde så langt unna så var det ikke aktuelt å sende henne hit på for. Men det var noe med akkurat henne, hverken jeg eller Marimannen klarte helt å slutte å tenke på henne, hun virket bare så riktig. Så jeg ringte igjen en stund etterpå og spurte om vi ikke kunne kjøpe henne etter kullet isteden. Hun fungerer ikke i flokk nemlig, blir hakkekylling, så ut skulle hun. Så da ble det slik. Avtalt for en evighet siden, men så endelig kom løpetid, parring og til slutt valper. Og nå er hun her etter mye venting. Så vel verdt det! Ja, hun sa til meg også at hun ikke var så velkommen i flokken når vi snakket om valper. Men hun virker ihvertfall som en flott hund etter det jeg har hørt, og ser ut som hun koser seg masse hos dere. Så da er det bra at det har ordnet seg fint både for henne og ikke minst for dere Og så deilig at hun har kommet i hus etter mye venting! Ser/høres ut som dere kommer til å kose dere masse sammen Edit: Blir spennende å følge med videre også forresten. Og så herlig navn hun har fått! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Gratulerer med nydelige søte Putle! hun ser herlig ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Fine, fine Putle! Hun ser så innmari glad ut og så fine bilder av henne og H <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Så herlig!! :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 gratulerer så mye med ny hund, hun er kjempesøt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Åh, så koselig å lese! Putle virker som en helt fantastisk hund, og heldig er hun som har fått komme til dere. Gratulerer så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Hei Putle! Gratuleree med en flott ny familie. Kos deg masse! Og så gleder jeg meg til å lese alle historiene der du og gutten din blir hovedpersoner i. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Åååh, fine tråden! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Ja, fine tråden er helt riktig, Soppen. Nå er en veldig sliten liten gutt på vei ned for telling. Det var veldig vondt for ham at Putle ikke skulle sove inne hos ham. "Putleeee... Putleeee!" gråt han. Han er blitt så glad i henne allerede ser jeg. Den biten har også gått mye bedre enn forventet, ingen sjalusi så langt, men klart det er tidlig. Her ser de monstertruck på YouTube sammen. På fanget mitt vel og merke. (igjen, ignorer det totale kaos som er oppussing ) 20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Gratulerer så mye! Hun ser supersøt ut (jeg pleier og å si at jeg pusser opp, men egentlig er jeg bare rotete). 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Ser at de har funnet tonen fra første stund. Gratulerer og gleder meg til å høre om fortsettelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Atte, ååh!! Er SÅ glad for at det gikk som det skulle! Har jo ikke vært her så lenge, men jeg har fått med meg litt historikk. Blir så glad på deres vegne! Og jeg gleder meg enormt til masse flere bilder av nydelige Putletuppa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Altså... jeg sier det bare igjen: URKABURKA!!!! *dævver litt til på meg* :lol: 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Så SØT hun er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Mer bilder Ja ja ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Fine,fine Putleburkaen :wub: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Selvsagt har sonenlogohunden havnet hos Mari, det er da bare naturlig. Egentlig synes jeg vi bør få den tilbake nå, men på den annen side har vi jo Putle, så vi trenger den ikke! Grattis, Mari og Marifamilien (og Putle)! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Har du sett? Hun var jo sååå mye skjønnere på dine bilder, men der kommer det jo fram hvor menneskekjær og full av godhet hun er. Åh, dere kommer til å få mange fine år sammen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Gratulerer så mye med en liten Putle - utrolig søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Og han? Han er så stolt! Han vil vise henne fram til alle, sier "Putle er her!" hele tiden og ler og vil kose hele tiden. Her er issuet heller at hun ikke får så mye fred som hun kanskje trenger, men vi jobber med det, så det faller på plass det og. Han var så søt i moges da han fikk hilse på henne for første gang, han var så glad at han bare lo og lo. Og Putle logret og logret. Jeg tror de kommer til å bli veldig gode venner jeg. Hun blir litt leken innimellom, men med litt lydighet så blir det bra. Jeg kjenner jeg blir litt våt i øynene av det her jeg! Gratulerer så mye, til deg og familien med verdens fineste Putle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Herregud så søt Gratulerer så mye med ny hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts