Guest Jonna Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Der kom nummer syv, som eneste sorte i hurven av røde. Usikker på om hun nå er ferdig. Tror det. Oi så spesiellt med så mange røde med tric/svart mamma. Gratulerer med alle 7 så langt. Håper det går bra med mamma Jippi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Wow, gratulerer! Hvilket kjønn var den siste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Gratulerer så mye med alle sammen og veldig lykke til med lille Fire ( ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Gratulerer så mye med en fint kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 23. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Da tror jeg vi er ferdige. Resultatet ble som Magnus spådde, 7 valper! 3 røde tisper, 3 røde hannhunder, 1 sort hannhund. 23 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Gratulerer med ett nydelig kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Ånei! Gratulerer så mye *Skru av internett for åtte uker framover...* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Da tror jeg vi er ferdige. Resultatet ble som Magnus spådde, 7 valper! 3 røde tisper, 3 røde hannhunder, 1 sort hannhund. Herlighet for en nydelig valpekasse Så fin! Fine valper og Jippi også selvfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Gratulerer, så søte små og så fin valpekasse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Aww! Gratulerer så mye! Hvordan går det med minsten? Spiser hun? Kan jeg få en? Enn Jippi? Har hun det bra? Sikkert veldig sliten stakkar. 7 stykker da du, for et lite eventyr med de syv små dverger. (Satser på at den lille setningen inni der plukkes opp litt sånn underbevisst) 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Gratulerer! Kan jeg komme innom en dag før jul og hente dvd-ene du lånte for en tid siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Gratulerer med et flott kull! Og for en fantastisk fin valpekasse! :Grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Oj! Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Gratulere så mye !!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Så herlig :-D Nå fortjener både Jippi og eier en hvil tror jeg! 7 herlige valper på en liten hund er ikke dårlig :-) Og den valpekassen din er bare WOW! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Stilig valpekasse, og grattis med valper! Vi kommer gjerne innom når de har vokst seg store nok til klåing. Fininger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Gratulerer! Gleder meg til å følge med her etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Da tror jeg vi er ferdige. Resultatet ble som Magnus spådde, 7 valper! 3 røde tisper, 3 røde hannhunder, 1 sort hannhund. Gratulerer med 7 små herlige valper Så må jeg bare kommentere valpekassa de WOW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Gratulerer så mye med de syv søte små! Håper at det går bra med dem alle sammen, spesielt minstemann! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Gratulerer med fint kull Håper alt står bra til med Jippi og de små (Troooor jeg må smiske meg til et stopp på Hadeland på vei hjem etter jul, altså ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Grattis! Jeg gikk jo glipp av hele greia i går 7 stykker ja, håper minstemann har det bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Gratulerer med de 7 små Og veldig stilig valpekasse! Kanskje du må begynne å låne ut Magnus til folk med drektige tisper? Hvorfor ta UL og røntgen, liksom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts