Gå til innhold
Hundesonen.no

Desucon 8 - 2013


pippin
 Share

Recommended Posts

Tenkte det kanskje kunne være morsomt for folk å se litt av Desucon 8 og hva som skjer der :P

Så her kommer noen bilder jeg fikk tatt mens jeg satt på standen. Frista som fy å gå rundt hele tiden å ta bilder men det var vanskelig gitt..

IMG_7168_zps3f3ecd42.jpg

IMG_7161_zps70a373e2.jpg

Sinnsyke kostymer enkelte hadde

IMG_7152_zps66af7e50.jpg

IMG_7139_zps2aed68fa.jpg

Fine dukker!

IMG_7132_zpsd13b7e80.jpg

IMG_7128_zpsc59e7bd0.jpg

Daft Punk!

IMG_7120_zpsbf72d2dd.jpg

Assasins Creed

IMG_7115_zps3a895cf2.jpg

Jack Sparrow

IMG_7113_zps473373de.jpg

Portal :D

IMG_7108_zpsf3282d3e.jpg

Unger digger dette

IMG_7106_zps272a080c.jpg

IMG_7093_zps14e7d205.jpg

IMG_7082_zpsed7f7a1e.jpg

IMG_7075_zpsc32ec303.jpg

IMG_7061_zps0d73d4ee.jpg

IMG_7035_zps5c9d6915.jpg

Anakin

IMG_7031_zps748c90d2.jpg

Steampunk

IMG_7028_zpsd66841ea.jpg

The sims! :lol:

IMG_7004_zps66831260.jpg

IMG_7001_zpsa0d0f13b.jpg

*dele opp*

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg skal ha sims-kostyme neste halloween!

Haha de er kule! DO IT!

Å. så kult - der skulle jeg ha vært! Sims-kostymene var helt geniale!

I know! :D

Så stort det har blitt :D :D En gang skal jeg cosplaye på Desu... må bare treffe slik at jeg er i Norge og sånn, ikke alltid like lett

Ja! Det må du :D Jeg skal cosplaye neste gang! :D Må nesten det en gang!

Synd det er så lenge til! :P Vurderer å dra på Coscon nå i høst da. Klarer jo ikke å vente et helt ÅR til neste gang! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste år skal jeg ha fri! Sånn er det bare! Men hadde de hele varemessa, eller bare deler av den?

Tror ikke de hadde hele.. men jeg var stuck i standhallen så jeg fikk ikke med meg noe av det som skjedde egentlig, bortsett fra disko og litt sånt på hovedscenen :P Men jeg tror ikke de utnytta hele messa. Usikker. En hall ble brukt som sovesal vet jeg ihvertfall. Skal prøve å få gått litt mer rundt neste år. Men det var nok mye bedre å ha det der enn på Oslo Kongressenter. Der er det jo knøttlite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus

Så gøy å se litt bilder der fra i år. Var på Green Day konsert samme helg, så tok meg ikke råd til å reise ditt i år, siden jeg heller ikke er så inn i det. Men var der i fjor, morsom opplevelse :) Var også på en del foredrag der, og er blitt helt overbevist om at en gang i fremtiden skal jeg lage eget furry-kostyme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se litt bilder der fra i år. Var på Green Day konsert samme helg, så tok meg ikke råd til å reise ditt i år, siden jeg heller ikke er så inn i det. Men var der i fjor, morsom opplevelse :) Var også på en del foredrag der, og er blitt helt overbevist om at en gang i fremtiden skal jeg lage eget furry-kostyme :P

Hehe ja, var mange som gikk med Green Day skjorter på søndagen. Hadde vært kult å vært der og såklart! :) Men ja det er morsomt å oppleve det altså, hehe. Og ja Furry kostyme hadde vært kult å lagd! Fra bunnen av! Mange som gikk rundt i det i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de hadde hele.. men jeg var stuck i standhallen så jeg fikk ikke med meg noe av det som skjedde egentlig, bortsett fra disko og litt sånt på hovedscenen :P Men jeg tror ikke de utnytta hele messa. Usikker. En hall ble brukt som sovesal vet jeg ihvertfall. Skal prøve å få gått litt mer rundt neste år. Men det var nok mye bedre å ha det der enn på Oslo Kongressenter. Der er det jo knøttlite :P

Jeg var med på ikke den første, men to av de første som var der. Det var knøttlite, varmt og helt forferdelig ja! Glad det er borte derfra! Ha rikke vært der på 4-5 år nå tror jeg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i Lillestrøm var det ihvertfall GOD luft og god plass! Litt kjølig innimellom, men definitivt bedre enn Kongressnteret. Mangesom klagde på masse da,men jeg var bare fornøyd jeg :P haha! Maten var knalldyr da, men det kan jo ikke Desucon noe for. De kafeene der er jo selvstendige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...