Gå til innhold
Hundesonen.no

Hakushus andre kull


Kiyomi
 Share

Recommended Posts

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg hadde regnet meg frem til løpetid i August en gang og hadde GOD tid. Heldigvis var hannhund planlagt og i boks for flere måneder siden, for her kom løpetiden litt vel tidlig. Vi reiser på Sverige-

Vi har vært og tatt ultralyd i dag. Det ER valper inni der! Herregud!!

Da jeg tenkte jeg skulle kaste meg ned på gulvet og ta bilde av han søte som lekte med gardina ble jeg overfalt. En klatret over beina mine og en hang i snora på buksa mi. Viktig å være obs på hvor en setter bena, og ofte henger det en liten en i buksebenet. Alle har fått føle på kroppen hvordan det er å ha en gutt på snart to hoppende og løpende rundt seg, foreløpig er det verst for meg. :P

Fire små tisseflekker det siste døgnet. Shibavalper er imponerende! Og altfor søte! :aww:

1381623_10153285684250532_238370150_n.jp

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange dager til jeg skal kose med dem nå :bananas:

Og så må jeg skryte av denne oppdretteren altså ,for maken til innsats hun gjør for ei som bare kanskje skal kjøpe valp skal man lete lenge etter tror jeg! Jeg tror jeg er valpekjøperen fra H*****, men hun er jo med på alt og gir meg helt fantastiske oppdateringer svært jevnlig :flowers:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange dager til jeg skal kose med dem nå :bananas:

Og så må jeg skryte av denne oppdretteren altså ,for maken til innsats hun gjør for ei som bare kanskje skal kjøpe valp skal man lete lenge etter tror jeg! Jeg tror jeg er valpekjøperen fra H*****, men hun er jo med på alt og gir meg helt fantastiske oppdateringer svært jevnlig :flowers:

Det er jeg ikke overasket over <3

Jeg vil på besøk :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som det er blitt sagt før her jeg.

IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIIEE

Det er jeg ikke overasket over <3

Jeg vil på besøk :D

Vi har ikke åpent hus, men det er ganske nesten. :P De siste valpekjøperne kommer til helgen, så helgen er full.

Ikke mange dager til jeg skal kose med dem nå :bananas:

Og så må jeg skryte av denne oppdretteren altså ,for maken til innsats hun gjør for ei som bare kanskje skal kjøpe valp skal man lete lenge etter tror jeg! Jeg tror jeg er valpekjøperen fra H*****, men hun er jo med på alt og gir meg helt fantastiske oppdateringer svært jevnlig :flowers:

Takk for skryt, jeg vil jo bare at rett valp skal ende på rett sted. Og håper at dere ser det dere er ute etter i en av disse. :icon_redface:

I dag har vi hatt valpekjøperbesøk, de sov stort sett hele tiden mens hun var her, men hun fikk da klådd litt. :) Og etter barnehagen ble bestekameraten til sønnen med innom for å se på valpene. To ville og gale toåringer som løp, hoppet, trampet, koste, hylte og skrek en hel del. Alle fire sov gjennom hele greia. :huh:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så søte at jeg holder på å dø! :wub: (Og det har jeg sagt sikkert hundre ganger de siste dagene..)

I dag var vi på vår første utflukt. Rundt en times biltur totalt, de sov hele tiden. På vei tilbake igjen stoppet vi innom Loke og kikket på hagen. De fikk utforsket noe, hilst på samboeren og A. Toeren forsvant under plattingen der også, luringen. Alle syns det var litt kaldt, egentlig. Jeg hadde glemt at shibavalper var så kule!

Nå har de lekt litt i en tunnell og i skrivende stund ligger alle unntatt toeren og sover, han leker med Yari. :ahappy:

Hann 2

1374866_378522082280136_1312396264_n.jpg

Hann 4

1380650_378522512280093_147826960_n.jpg

Hann 3 og 1

1383983_378522718946739_2120809774_n.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er dødskule! Og litt dumme. Den ene føyk under er rampe her og ble borte. Den syntes det var kjipt når den satte seg fast , men når Anette fikk lokket den ut igjen satte den kursen rett tilbake for å sjekke om den satte seg fast en gang til eller noe :lol: Ikke særlig skvetne altså. Selv ikke når lekenøffen kom med bråket sitt når de labbet over reagerte de. ..

Kosete og kule valper! 4 stk føltes som et mylder i hagen, de var overalt og sjekket alt . Det var en del å sjekke ut siden det bor en 3 åring her og hagen er verksted for tiden :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den ære av å hilse på disse fire kule fyrene i går - og kule er de virkelig :D

Toern fikk muligheten til å skinne først, og han stjal virkelig all oppmerksomhet! Kom hoppende opp i fanget noen få sekunder etter han hadde våknet, mens resten av gutta trengte litt lengre tid for å orke å røre på seg etter de hadde våkna, flink utskudd det :lol: Men alle (bare en om gangen vel og merke. Monn tro om de hadde lagt opp en salgsstrategi?) kom seg ut på gulvet og fikk vist sine tøffe og sjarmerende sider etterhvert. Men toern drømte jeg faktisk om i natt :lol:

Trygge og flotte valper var de alle fire, og jeg er litt i valpetåka :wub:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er valpene fem uker gamle. I natt har jeg vært ute med de to ganger. Ca kl 3 og ca kl 6. Det er ikke snakk om å tisse inne lengre, hurra for hyl og skrik og krafsing på døra. :lol: Etter jeg skrøt sist over hvor flinke de hadde blitt, så ville brått alle tisse i saccosekken. Flere av valpene liker å krype under sofaen. Alle er flinke til å sove. Mye. Dessverre ikke alltid samtidig. :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...