Teserere Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Skrevet 18. Juni 2013 Det blir en spennende tid fremover 1 Siter
Synnikken Skrevet 18. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juni 2013 Ooh, spennende, gratulerer! Er så kjipt når planene går i vasken så dette unner jeg deg! Gleder meg til å se bilder av små mopsedrops ^_^ Awwee! TakkTakk!!! Ja, jeg skal ærlig innrømme selv at jeg syns jeg fortjener ett kull nå Setter pris på at andre er enig med meg også! Ser SÅ frem til dette! Det blir en spennende tid fremover Jaa! Superspent! 1 Siter
Synnikken Skrevet 19. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juni 2013 Lotta er på dag 27-32, Har såvidt begynt å ane en liten magebump. Hun er spinnvill som alltid, og tar null hensyn her i hagen, hopper via skrenter og gir meg stadig små anfall av noia. Jeg ser hun er tydelig "bred" over ryggen, og hun får skikkelige bumper på sidene når hun ligger. Men stående ser hun ikke særlig drektig ut ennå. Dette er jo hennes andre kull, så jeg tror kanskje hun bærer de høyere nå? Jeg vet jo ikke hvordan hun var i forrige svangerskap siden det var hos oppdretteren. Hun spiser godt og er helt skjønn av seg Så alt er strålende så langt. Jeg sitter og leser litt om ormekurer osv men jeg lurer på når hun skal få? Det står så mye variert, og vetrinærene mener så mye forskjellig om dette. Noen sier 3 uker uti svangerskapet, noen 5 uker og andre rett før fødsel, Noen som vil dele erfaringer? Siter
Synnikken Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Lottis koser seg og flasher magen på dag 32-36 6 Siter
Snøfrost Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 bollemops spennende med ventende kull 1 Siter
Synnikken Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 bollemops spennende med ventende kull Yes! Gleder meg massivt.. Jeg er jo hønemor deluxe, og nå syns jeg hun har fått veldig lite mage i forhold til "hva jeg er vant til" men jeg må jo bare smelle meg selv i bakhodet og tenke hun er fra fullstendig andre linjer enn hva jeg er vant til. Siter
Synnikken Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Sånn ser hun ut stående så langt, absolutt drektig men ikke særlig mage ennå Hun er ca 5 uker påvei 1 Siter
Alzenas Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Hoho, litt annet enn hos Whipsen ja. Meeeen spør du meg så ser de nå drektige ut hele tida den der rasen din :lol: 2 Siter
Synnikken Skrevet 28. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juni 2013 Boom sa det, dette er fra den siden hun er liten på 1 Siter
Poter Skrevet 28. Juni 2013 Rapporter Skrevet 28. Juni 2013 Blir valpene brune eller kan det komme sorte også? Siter
Synnikken Skrevet 28. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juni 2013 Oi, datt de ned? Plutselig! Blir valpene brune eller kan det komme sorte også? Det kommer kun fawn (brun) i dette kullet, da sort er dominnant og ikke kan komme utifra to fawn-fargede foreldre Siter
Synnikken Skrevet 1. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Hihi! Ja, hun vokser og gror. Ca 20ish dager til de kommer nå! Røntgen den 12 juli! Spennende! Siter
tm100011 Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Oj, det var bollemagen sin det:) 1 Siter
Alzenas Skrevet 9. Juli 2013 Rapporter Skrevet 9. Juli 2013 Å herregud Masse lykke til med valpefødsel! Siter
Synnikken Skrevet 9. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2013 Å herregud Masse lykke til med valpefødsel! Hva? Hun har jo nesten ikke mage! Takk det samme du! Siter
Alzenas Skrevet 9. Juli 2013 Rapporter Skrevet 9. Juli 2013 Hva? Hun har jo nesten ikke mage! Takk det samme du! Det henger jo?! Takk takk! Jeg har begynt å tvile på at hun går til termin hun her pinnedyret vårt Siter
Recommended Posts