tm100021 Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Skrevet 25. Mai 2013 Sophia på 2 år synes det er fryktelig urettferdig at hun ikke får lov å gå i ringen og stille hund idag... Så når vi kom hjem fikk hun plukke ut bånd selv, og trene med Oliver. Jeg trodde det kom til å bli mest tulling og rulling på gresset men hun har tydligvis fulgt veldig med når vi var på utstilling idag Stilte han opp helt selv, og han fikk godbit for å stå pent. Var vanskelig å få til det med å både stille opp og holde båndet, men hun husket båndet når man skal løpe "Å neei... Utstillingstrening.." Tenker Oliver Vi er veldig strenge på det med å gå på veien, så hun var VELDIG glad når hun fikk lov idag Oliver var så flink til å jobbe med seg selv for å holde tempo med henne for å ikke dra henne avgårde! Hun på sin side strålte veldig Synes den hånda hun holder båndet på var veldig søt, hun var så påpasselig på at den skulle være sånn der En kos må til når man er ferdig! Og litt rulling på gresset blir det alltid 40 Siter
Irenen Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Skrevet 25. Mai 2013 Så herlig Noen barn og hund-ekvipasjer er bare så vanvittig søte at man nesten får litt frysninger over hvor gode de er sammen 1 Siter
Synnikken Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Skrevet 25. Mai 2013 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Smelt!! Soph altså Verdens søteste lille jente! 1 Siter
Ganzie Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Skrevet 25. Mai 2013 Så utrolig herlig å se Jeg blir så glad av å se barn som håndterer dyr så trygt og fint som Sophia gjør 1 Siter
Tøfflus Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Skrevet 25. Mai 2013 Du kan bare glemme å handle egne hunder fremover Lill, det fikser Soph Og slik er det jo i all avel, avkom skal være bedre enn foreldrene, hahahahahahhaha. 9 Siter
Anette Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Skrevet 26. Mai 2013 Håper sparegrisen til hennes junior handling karriere vokser seg fet :-D hun må jo bli rå! 2 Siter
Mari Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Skrevet 26. Mai 2013 Awww! Så flink hun er! Fantastisk lita jente altså. 1 Siter
Mud Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Skrevet 26. Mai 2013 Herregud, så søtt! Hva er nedre aldersgrense på barn og hund? Hun må jo snart få prøvd seg, Stålkontroll jo! Flinkere enn meg 2 Siter
Pingo Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Skrevet 26. Mai 2013 Så utrolig søt, hun kommer til å bli farlig i juniorhandlingsringen om hun fortsetter sånn:) 1 Siter
tm100021 Skrevet 26. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2013 Hihi takk! Det blir nok enda noen år før hun får lov til å løpe i barn og hund tenker jeg... Vil så gjerne ha gode opplevelser til henne og etter å ha vært vitne til noen stygge opplevelser der små unger holdt hunden og plutselig satt to hunder i hverandre. Men hun fikk lov til å være med mammaen som dømte barn og hund på spesialen da. (Og der alle 5-10 år fikk delt førsteplass, jeg hadde ingen planer om å skuffe noen ) Må begynne å spare ja, fordi hun mente veldig at hun skulle løpe med Arya idag.. "Min mamma! Slipp!" Men vi ble enige om at hun fikk trene litt med henne etter rasebedømmelsen isteden Hadde ikke gjort meg noe om hun beholdt interessen. Men skal passe på å ikke tvinge på henne noe 2 Siter
Evelzz Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Skrevet 27. Mai 2013 Å herregud så herlig Lill For en fantastisk søt liten unge! 1 Siter
Ozzy Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Skrevet 27. Mai 2013 Hun virker som en herlig jente Og flinke vofsen også! 1 Siter
Guest LXT Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Skrevet 27. Mai 2013 Så koselige bilder Lill! Og fint å se dem sammen Siter
Guest Christine Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Skrevet 27. Mai 2013 Så herlige bilder! Virker som om Sophia vokser opp med en fantastisk flokk og familie Hun tipper jeg blir en råflink handler med tiden! Siter
IrisV Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 For en nydelig ekvipasje, barn og hund er det noe eget ved. Flott jente og hund Siter
Rocket Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Neimen så skjønn! Hun må jo bare bli en vinner om interressen fortsetter da! Herlig ekvipasje! Hihi takk! Det blir nok enda noen år før hun får lov til å løpe i barn og hund tenker jeg... Vil så gjerne ha gode opplevelser til henne og etter å ha vært vitne til noen stygge opplevelser der små unger holdt hunden og plutselig satt to hunder i hverandre. Men hun fikk lov til å være med mammaen som dømte barn og hund på spesialen da. (Og der alle 5-10 år fikk delt førsteplass, jeg hadde ingen planer om å skuffe noen ) Må begynne å spare ja, fordi hun mente veldig at hun skulle løpe med Arya idag.. "Min mamma! Slipp!" Men vi ble enige om at hun fikk trene litt med henne etter rasebedømmelsen isteden Hadde ikke gjort meg noe om hun beholdt interessen. Men skal passe på å ikke tvinge på henne noe Ligger det ikke noe i idrettsreglene ang barn og konkurranse? Alle under 12 år skal ha premie uansett? Er det ikke slik i barn og hund også? (Selvfølgelig kan de jo også plasseres etter 1,2,3 osv plass også da i tillegg.) Siter
tm100021 Skrevet 9. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2013 Joda, de får premie uansett men jeg synes det er en uting at så små barn blir plassert i rekkefølge Siter
Tavi Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Skrevet 10. Juni 2013 Så skjønne! <3 aaaaaw!Andrea, på ipad 1 Siter
shira Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Skrevet 10. Juni 2013 Herlig Gøy med hund å barnSent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 1 Siter
Recommended Posts