Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Hvorfor finnes det ikke egne lesesaler for folk som har så sterkt hat mot pc-en sin at de hamrer løs på tastaturet så hardt de bare kan? På den samme lesesalen kunne også de som har gamle, bråkete pc-er sittet. Og de som hører på musikk og dermed ikke er klare over hvor mye lyd de egentlig lager. Så kunne vi andre ha sittet her i fred og fordragelighet.

Nå krøp det forresten en maur over bordet mitt. Du vet du går på Ås når...

Jeg bodde i kollektiv med ei som alltid hørte på musikk når hun jobbet med skole. Og hun pustet så SINNSYKT TUNGT. Det lagde faktsik SHHHHHHHH-HMMMMMmmmmhhhhh..... SHHHHHHHHH-HMMMMMMmmmmmhhh...-lyder når hun pustet når hun hadde på musikk. Og det var ikke sånn forkjøla-lyd heller. :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Hvorfor finnes det ikke egne lesesaler for folk som har så sterkt hat mot pc-en sin at de hamrer løs på tastaturet så hardt de bare kan? På den samme lesesalen kunne også de som har gamle, bråkete pc-er sittet. Og de som hører på musikk og dermed ikke er klare over hvor mye lyd de egentlig lager. Så kunne vi andre ha sittet her i fred og fordragelighet.

Nå krøp det forresten en maur over bordet mitt. Du vet du går på Ås når...

Det har de, nesten, på peagogisk fakultet på blindern hvertfall. Der er det egen "stillelesesal" hvor man ikke kan ha med mat, musikk eller pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wave: trykket øker stadig så blir nok ny operasjon. Vet imorgen :-)

Nå kommer brutter

Uff masse god bedring :hug:

Vi fikk trent 45 min i dag før himmelen åpnet seg så hundene og jeg var kliss våte når vi kom hjem..Nå har vi nettopp kommet hjem fra kveldsturen..Spent på hva helga bringer egentlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra om du plutselig trenger sted å bo i Oslo da. Da går drømmen din i oppfyllelse før du trur. :lol:

Det tenkte jeg ikke på en gang! :lol:

Men nei, disse skal bli mine. Og de skal være søte og gode, kanskje Sussex høner. De virker ganske greie å ha med å gjøre. Og så er de søte :ahappy: Men de skal ikke plage andre da, vel og merke :aww:

Hane dropper jeg :P

Men hvor lenge lever en sånn en da? :icon_confused:

Og egne frokostegg og egg til baksten!

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om lyder og sånt...

Hun ene damen som av og til går på de samme saltimene som meg høres ut som hun har rier når hun trener. Voldsomt til lyder ihvertfall, "Phyyyysj! Phyyyysj! Phyyyysj!...." :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har jeg og Khela fått pesa oss med en kort, men intensiv økt løping i ekstrem oppoverbakke. Den er like bratt som en skråstrek ( / ) liksom! Den er ikke lenger enn 3-4 meter, men fyf... så gele man blir av den! Springe opp, gå ned, springe opp, gå ned, springe opp oooosv. Får ikke vi fin rumpe etter en mnd med dette så blir jeg sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at det finnes en eller annen tråd her inne for hva man bør spørre om osv hvis man skal kjøpe/omplassere en halvvoksen hund ? Link noen ? :D

Å hva trenger du den til, hæ? HÆÆÆ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg endel bedre nå, selv om jeg ikke har løpt på do i dag akkurat. Kanskje det ikke er så mye som skal ut, jeg har tross alt kun spist dette så langt denne uken:

Mandag: 1 eple, en halv skål chips, 1 fiskekake.
Tirsdag: 1 fiskekake, 4 pizzastykker
Onsdag: 1 pizzastykke, noen biter tørket fersken, en hel del sukkerfriepastiller, og noen svisker, 1 gulerot, men de to siste nevnte kastet jeg opp, og 2 skiver

Torsdag: 4 skiver, en del druer.

Jeg er en person som normalt spiser en god del, gjerne 3 skiver til frokost og lunsj, en skikkelig middag, og masse småmåltid, så dette er ekstremt lite for meg å være. Spent på hvor mye jeg får i meg i morgen. Uansett sier jeg meg klar til å dra på jobb i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, for en merkelig ting å gjøre? Uten å spørre deg? Du kan få slippe syntes jeg. Men om hun først kommer så håper jeg hun er like koselig og blid som de i 'alt for Norge". :)

Hun har invitert slektningen til Norge for at hun skal få oppleve 17-mai, og så mener hun at det er mitt hus som passer best til 17-mai-party. Niesen min er en veldig søt, inkluderende, sosial og gøyal jente som jeg ikke har det minste lyst til å skuffe! (Mumle noe om at jeg blir sikkert bare nødt til å gjøre det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg endel bedre nå, selv om jeg ikke har løpt på do i dag akkurat. Kanskje det ikke er så mye som skal ut, jeg har tross alt kun spist dette så langt denne uken:

Mandag: 1 eple, en halv skål chips, 1 fiskekake.

Tirsdag: 1 fiskekake, 4 pizzastykker

Onsdag: 1 pizzastykke, noen biter tørket fersken, en hel del sukkerfriepastiller, og noen svisker, 1 gulerot, men de to siste nevnte kastet jeg opp, og 2 skiver

Torsdag: 4 skiver, en del druer.

Jeg er en person som normalt spiser en god del, gjerne 3 skiver til frokost og lunsj, en skikkelig middag, og masse småmåltid, så dette er ekstremt lite for meg å være. Spent på hvor mye jeg får i meg i morgen. Uansett sier jeg meg klar til å dra på jobb i morgen :)

har ikke fått med meg, har du hatt spysjuka før dette?

In times of low food kan det lett gå 3-4 dager mellom hver gang jeg må på doskåla, det er jo ganske naturlig :P Pleide å ta den taktikken når jeg var ung og livredd utedoen på hytta.... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En niese av meg har invitert en amerikansk slektning som bor i Sverige til å besøke meg på 17 mai! HYYYYL! Ikke har jeg noe forhold til 17 mai og ikke har jeg noe forhold til denne amerikanske slektningen (datter av min tremenning eller noe i den dur). Hvordan i all verden skal jeg klare å vri meg unna denne med æren sånn noenlunde i behold?

Hmmmm... tror jammen jeg skal begynne å invitere til party hos andre, jeg også :lol:. Jeg inviterer herved hele Sonen til sommerpartay hos .... hmmmmmm... skal vi se.... trommevirvel: *Marvin* og SandyEyeCandy!!!! :D.

Belønner jeg meg selv med litt Farris og et eple etter dagens innsats i hagen :).

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... tror jammen jeg skal begynne å invitere til party hos andre, jeg også :lol:. Jeg inviterer herved hele Sonen til sommerpartay hos ... hmmmmmm... skal vi se.... trommevirvel: *Marvin* og SandyEyeCandy!! :D.

Belønner jeg meg selv med litt Farris og et eple etter dagens innsats i hagen :).

Vi kommer! Super idé! Når blir det?

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Har såååå lyst på sjokolade etter snakket deres her nå at jeg vurderer å reise på bensinstasjonen (15km) for å kjøpe stratos. Jeg burde sikkert ha farget håret i stedet..

Edit: Jeg har forøvrig sydd meg kjole til selskapet på lørdag, siden jeg ikke fikk på meg noe annet jeg hadde i skapet heller. Det høres ut som jeg ikke burde kjøpe sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... tror jammen jeg skal begynne å invitere til party hos andre, jeg også :lol:. Jeg inviterer herved hele Sonen til sommerpartay hos ... hmmmmmm... skal vi se.... trommevirvel: *Marvin* og SandyEyeCandy! :D.

Belønner jeg meg selv med litt Farris og et eple etter dagens innsats i hagen :).

Ojoj, det gjelder å følge med i AN skjønner jeg! Når katten er borte, inviterer musene til fest! :shocked::lol:

Greit vi har stort hus altså, men HELE Sonen var litt væl mye. Du får nøye deg med noen utvalgte :aww:

Og si fra når det blir da, så vi rekker å vaske og rydde klart til fæst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har såååå lyst på sjokolade etter snakket deres her nå at jeg vurderer å reise på bensinstasjonen (15km) for å kjøpe stratos. Jeg burde sikkert ha farget håret i stedet..

Edit: Jeg har forøvrig sydd meg kjole til selskapet på lørdag, siden jeg ikke fikk på meg noe annet jeg hadde i skapet heller. Det høres ut som jeg ikke burde kjøpe sjokolade.

Synd jeg ikke bor på veien din til bensinstasjonen, så skulle du ha fått stoppet innom meg med sjokolade :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, det gjelder å følge med i AN skjønner jeg! Når katten er borte, inviterer musene til fest! :shocked::lol:

Greit vi har stort hus altså, men HELE Sonen var litt væl mye. Du får nøye deg med noen utvalgte :aww:

Og si fra når det blir da, så vi rekker å vaske og rydde klart til fæst :P

Jeg syns dere skal ha hagefest i sommer! Jeg har jo til og med sykkelavstand hjem igjen, i grunn. Hvis det ikke blir hagefest får jeg kanskje lov å komme bort og trene lydighet på grusplassen deres og drikke rødvin på terrassen etterpå en eller annen gang i løpet av sommeren? :innocent:

Nå har jeg fått dagens dose trøndermusikk, så da skal jeg finne senga. I dag har i grunnen vært en nokså produktiv dag! Har fått lest i ca. åtte effektive timer (og soset bort litt tid på lesesalen utenom, da) i tillegg til å trene lydighet et par timer og sykle til og fra lydighetstreninga. Ikke verst! I morgen tror jeg at jeg skal lese hjemme på formiddagen, så forelesning, så Vestby (tror jeg) og så lydighetstrening kanskje? Eller spor? Eller begge deler? Vill og gal! God natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer! Super idé! Når blir det?

Yeyy!!! Nei, altså... Kanskje vi skal si Sankthansaften kl 18:30? :D

Ojoj, det gjelder å følge med i AN skjønner jeg! Når katten er borte, inviterer musene til fest! :shocked::lol:

Greit vi har stort hus altså, men HELE Sonen var litt væl mye. Du får nøye deg med noen utvalgte :aww:

Og si fra når det blir da, så vi rekker å vaske og rydde klart til fæst :P

Pfffft, selvsagt fikser dere hele Sonen. Ække no probblem det vøtt :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange klemmer å dele ut! :cry::hug: til tulip, 2ne, AnetteH og fler jeg prøvde å huske.

Her har alt gått galt på en gang og ordna seg igjen sånn noenlunde. Some people just need a high five. In the face. With a chair.

Men så lenge man kan finne alternative løsninger på ting, så kan man heller glede seg over det enn å mugge over idioter. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...