Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Er kjempeenig med stratos med sånne runde greier inni! Nam! Også var den nye melkesjokoladen med M inni og kjempegod :D Elsker nye sjokolader :P Skummelt med det tilbudet rimi har da, der man får gratis ny stratos hvis man kjøper orginalen (eller den M-sjokoladen...)

Den nye melkesjokoladen med M inni :heart: Den er farlig god. Rimi er skummel om dagen, for den marsisen og snickersisen er også fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Er kjempeenig med stratos med sånne runde greier inni! Nam! Også var den nye melkesjokoladen med M inni og kjempegod :D Elsker nye sjokolader :P Skummelt med det tilbudet rimi har da, der man får gratis ny stratos hvis man kjøper orginalen (eller den M-sjokoladen...)

Sjokolade gjør meg egentlig kvalm akkurat nå, det gjør det meste av mat. Men den nye stratosen høres god ut når jeg er blitt frisk.. :aww: Og den nye M'en er god, den smakte jeg på mens jeg var frisk :D Enig med Charleen, Rimi er farlig! Snickers is ER DØDS GOD! :D Den Mars isen kan være interessant, men dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratos med non stop i er namme :-D

Nå har jeg spist kveldsmat... Lol... Og er glad blåtann headsettet var full ladet. Så har jeg musikk istedenfor slag pasient skrik. Meg og gamlingene :aww:

Og Jeanette du har rett. Blir jo hanekam om de operere andre siden også :lol:

post-6328-13681167315461_thumb.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratos med non stop i er namme :-D

Nå har jeg spist kveldsmat... Lol... Og er glad blåtann headsettet var full ladet. Så har jeg musikk istedenfor slag pasient skrik. Meg og gamlingene :aww:

Og Jeanette du har rett. Blir jo hanekam om de operere andre siden også :lol:

uploadfromtaptalk1368116728691.jpg

God bedring! Håper du kommer deg raskt, også får du si i fra hvis du trenger besøk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratos med non stop i er namme :-D

Nå har jeg spist kveldsmat... Lol... Og er glad blåtann headsettet var full ladet. Så har jeg musikk istedenfor slag pasient skrik. Meg og gamlingene :aww:

Og Jeanette du har rett. Blir jo hanekam om de operere andre siden også :lol:

attachicon.gifuploadfromtaptalk1368116728691.jpg

Jeg stemmer for hanekam! For å vise hvor tøff du er!

Da har jeg prøvd å ordne litt utstillingsting, og begynner å føle meg litt roligere. Det er ikke bare bare å ha aleneansvaret for en spesial når man aldri har gjort det før! Håper bare det blir bra til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shave is! Det vil jeg ha. Men hvor får jeg kjøpt det?

Er ihvertfall en kiosk i byen rett ved der jeg bor som jeg mener å ha sett det alt, en mix kiosk. Så sikkert noeen andre kiosker som også har det :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En niese av meg har invitert en amerikansk slektning som bor i Sverige til å besøke meg på 17 mai! HYYYYL! Ikke har jeg noe forhold til 17 mai og ikke har jeg noe forhold til denne amerikanske slektningen (datter av min tremenning eller noe i den dur). Hvordan i all verden skal jeg klare å vri meg unna denne med æren sånn noenlunde i behold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! Håper du kommer deg raskt, også får du si i fra hvis du trenger besøk :P

bare å komme innom. Blir nok ingen action før lørdag så jeg ligger her jeg :-P hvile mellom 1 og 4 som regel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En niese av meg har invitert en amerikansk slektning som bor i Sverige til å besøke meg på 17 mai! HYYYYL! Ikke har jeg noe forhold til 17 mai og ikke har jeg noe forhold til denne amerikanske slektningen (datter av min tremenning eller noe i den dur). Hvordan i all verden skal jeg klare å vri meg unna denne med æren sånn noenlunde i behold?

Hæ, for en merkelig ting å gjøre? Uten å spørre deg? Du kan få slippe syntes jeg. Men om hun først kommer så håper jeg hun er like koselig og blid som de i 'alt for Norge". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor finnes det ikke egne lesesaler for folk som har så sterkt hat mot pc-en sin at de hamrer løs på tastaturet så hardt de bare kan? På den samme lesesalen kunne også de som har gamle, bråkete pc-er sittet. Og de som hører på musikk og dermed ikke er klare over hvor mye lyd de egentlig lager. Så kunne vi andre ha sittet her i fred og fordragelighet.

Nå krøp det forresten en maur over bordet mitt. Du vet du går på Ås når...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er Khela veldig pratsom, så vi har sittet her og pratet med hverandre i rundt en halvtime :lol: Herlige dotten altså :wub:(Skal jeg tørre å si at jeg nesten tror at hun skal åpne kjeften og prate menneskespråk noen ganger? Hun har det trynet inniblandt, liksom! :lol: tralalagæærndametralala)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor finnes det ikke egne lesesaler for folk som har så sterkt hat mot pc-en sin at de hamrer løs på tastaturet så hardt de bare kan? På den samme lesesalen kunne også de som har gamle, bråkete pc-er sittet. Og de som hører på musikk og dermed ikke er klare over hvor mye lyd de egentlig lager. Så kunne vi andre ha sittet her i fred og fordragelighet.

Nå krøp det forresten en maur over bordet mitt. Du vet du går på Ås når...

Altså... :innocent: Når jeg bodde i Canada, og var midt i en meget stressende eksamensperiode på universitet skjelte jeg en gang ut en ung jente som hamret hardt på tastaturet sitt på bibloteket. :P

Forøvrig kjefter jeg også på folk som skravler i telefonen på STILLEVOGN på toget. Jeg er sterkt i mot at folk bråker der det skal være stille nemlig.

EDIT: La til vesentlig informasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor finnes det ikke egne lesesaler for folk som har så sterkt hat mot pc-en sin at de hamrer løs på tastaturet så hardt de bare kan? På den samme lesesalen kunne også de som har gamle, bråkete pc-er sittet. Og de som hører på musikk og dermed ikke er klare over hvor mye lyd de egentlig lager. Så kunne vi andre ha sittet her i fred og fordragelighet.

Nå krøp det forresten en maur over bordet mitt. Du vet du går på Ås når...

Mwahahaha, vær glad du ikke har kontor med sinte meg og det gamle, hardplast tastaturet mitt!! :devilbanana:

(men det er strengt tatt ikke min feil at universitetet ikke har råd å gi meg finere tastatur ass :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm, var det LinL som drev me selvmord-oppgaven?

Det er ved gades institutt som driver forskning nå om den sammenhengen mellom selvmord og gen. sto i ved 23. februar i år.. men har enda ikke funnet noe om det :P Så tar gjerne imot link hvis du finner noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... :innocent: Når jeg bodde i Canada, og var midt i en meget stressende eksamensperiode på universitet skjelte jeg en gang ut en ung jente som hamret hardt på tastaturet for hardt. :P

Forøvrig kjefter jeg også på folk som skravler i telefonen på STILLEVOGN på toget. Jeg er sterkt i mot at folk bråker der det skal være stille nemlig.

Ja, det vet jeg at du er, f.eks. når det gjelder skravlete italienere. :P

Jeg har sagt fra før jeg også, men samtidig så veit jeg at jeg av og til lager litt lyd selv. For eksempel når jeg spiser, eller før jeg kjøpte iPhone og hadde skikkelig bråkete mobiltastatur. Akkurat det var forsåvidt bra for lesingen, for da fikk jeg jo dårlig samvittighet hvis jeg satt på telefonen. Nå derimot kan jeg sitte kjempelenge på telefonen uten at noen hører noe verdens ting!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vet jeg at du er, f.eks. når det gjelder skravlete italienere. :P

Jeg har sagt fra før jeg også, men samtidig så veit jeg at jeg av og til lager litt lyd selv. For eksempel når jeg spiser, eller før jeg kjøpte iPhone og hadde skikkelig bråkete mobiltastatur. Akkurat det var forsåvidt bra for lesingen, for da fikk jeg jo dårlig samvittighet hvis jeg satt på telefonen. Nå derimot kan jeg sitte kjempelenge på telefonen uten at noen hører noe verdens ting!

Det var vel andre som hadde litt å si om opplevelsen av spøkelsesturen i Edinburgh også om jeg husker riktig. Noe med ABBA musikk fra festlokalet ved siden av som ødela opplevelsen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...