Guest LXT Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Jeg tar treningsfri i dag for å få gjort unna noen ting, men kan på onsdag hvis noen skal trene da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Jeg skal på kurs så kan uansett ikke trene i dag, men blir gjerne med på å trene på onsdag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Jeg skal på kurs så kan uansett ikke trene i dag, men blir gjerne med på å trene på onsdag! Supert, da ses vi i 18-tiden ca på onsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 6. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Jeg kommer også onsdag, tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Kanskje jeg kommer med mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 æsj, det er faktisk ikke alt for langt herfra. Men jeg jobber jo 3 av 4 onsdager :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Jeg blir også med i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Hmmfrrr..... jeg har firsørtime i kveld jeg...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Jeg skulle ha handlet, vasket hus og vakset klær jeg. Og da kjenner jeg at det er bedre å gjøre i kveld så jeg er ferdig med det, og heller nyte fridagen og resten av helgen til trening og kos. Er det noen som tenker å trene på dagen i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 8. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Jeg skulle ha handlet, vasket hus og vakset klær jeg. Og da kjenner jeg at det er bedre å gjøre i kveld så jeg er ferdig med det, og heller nyte fridagen og resten av helgen til trening og kos. Er det noen som tenker å trene på dagen i morgen? Det passer veldig bra for meg å trene på formiddagen imorgen. Kunne du tatt med hinder? Tror det skal regne, men det tåler vi vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burrburr Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Dette så interessant ut Er det bare onsdager dere møtes, eller mandager også? Jeg jobber alle onsdager, men har mulighet mandag. Vi trenger både treningskammerater og forstyrrelser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Burrburr, vi avtaler vel bare fra gang til gang egentlig. Når i morra tenker dere da? Jeg må lese til eksamen og vil helst ikke ha dagen min alt for oppdelt... Men har jo forsåvidt ingen andre planer. Og er det fremdeles noen som skal trene i kveld? Kan hende jeg tar en økt ved GG i stedet for å sykle opp til Skuterud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Det passer veldig bra for meg å trene på formiddagen imorgen. Kunne du tatt med hinder? Tror det skal regne, men det tåler vi vel Burrburr, vi avtaler vel bare fra gang til gang egentlig. Når i morra tenker dere da? Jeg må lese til eksamen og vil helst ikke ha dagen min alt for oppdelt... Men har jo forsåvidt ingen andre planer. Og er det fremdeles noen som skal trene i kveld? Kan hende jeg tar en økt ved GG i stedet for å sykle opp til Skuterud. Trening på formiddagen i morgen passer perfekt! Og jeg tar med hinder. Jeg kan fra 11-ish og utover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 8. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 11 er fint. Jeg kommer nok ikke i kveld fordi jeg er svimmel og føler meg dårlig. Jeg kan heller komme bort mot GG om formen skulle være stigende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 11 er skikkelig upraktisk tidspunkt for meg. Med mindre jeg står opp tidlig og leser et par-tre timer først, trener hund og så sitter noen timer utover kveldinga etterpå. Men det blir ikke så effektivt. Så da trener jeg heller med Follo i morgen kveld. Også får jeg se om det blir LP i kveld eller om jeg heller skal strekke litt på beina i skogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Og god bedring Maren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarionS Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Jeg er med! Kida har veldig godt av litt LP nå, det går mest i AG om dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Kl 11 i morgen it is! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Vingle-Petrine ass. Sitter hjemme og leser nå, så jeg kommer opp til klokka elleve og trener med dere. Så kan jeg heller sitte noen timer på skolen utover kvelden med god samvittighet, siden jeg allerede har sliten hund. Krysser fingrene for at været holder seg som nå så det ikke begynner å høljregne i løpet av de neste par timene! Edit: Trenger hjelp til budføringa i dag forresten! Vi driver og får litt hjemmelekser på kurset, og da er det litt pinlig om jeg ikke har trent på noe av det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 9. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Vingle-Petrine ass. Sitter hjemme og leser nå, så jeg kommer opp til klokka elleve og trener med dere. Så kan jeg heller sitte noen timer på skolen utover kvelden med god samvittighet, siden jeg allerede har sliten hund. Krysser fingrene for at været holder seg som nå så det ikke begynner å høljregne i løpet av de neste par timene! Edit: Trenger hjelp til budføringa i dag forresten! Vi driver og får litt hjemmelekser på kurset, og da er det litt pinlig om jeg ikke har trent på noe av det. Lurt! Skikkelige pauser er viktig. Da er det mye lettere å studere med full konsentrasjon etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Jeg tar meg også en pause fra eksamenslesingen, og blir med å trener:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarionS Skrevet 12. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2013 Noen som har tid til mer lydighets trenging denne uken? Eller så blir det en veldig kjedelig uke på lesesalen for min del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Den eneste kvelden jeg forsåvidt kan (dvs ikke har andre planer) er onsdag, men da bør jeg vel repetere til PBL-eksamen tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Jeg tenker å trene i dag kl 18 ca, og på onsdag samme tid Kanskje torsdag også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Torsdag er det trening med Follo bhk på Antrozoologisenteret. Hvis jeg skal trene på torsdag trener jeg der, tror jeg. Greit å trene litt i den settingen og på det stedet dersom jeg av en eller annen grunn skulle driste meg til å gå uoffisielt der på torsdag neste uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts