Justisia Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 artikkel Man gets shock of his life when he buys two toy poodles for $150 only to be told by a vet that they are actually GIANT RODENTS pumped up with steroids to look like dogs Den danske artikkelen har bilde hvor "rotta" omtales som huron, og svjv er huron ilder. Så, da er det ikke lenger en urban legend da, at folk kjøper et annet dyr i den tro det er en hund. Siter
Maria Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 wow... At jeg i det hele tatt blir overrasket. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 Det der er seriøst det morsomste jeg noengang har lest. Jeg døøør! :D Siter
Tavi Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 Hahaha, er det mulig?! Andrea, på ipad Siter
Nirm Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 Så lenge folk lar seg lure, vil jo alltid noen benytte seg av sjansen. Siter
Wednesday Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 Kan vel umulig være sant? Hvis det er det, er jeg forundra over hvor tette folk kan bli Siter
Annik Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 :lol: Men ilderen så faktisk litt søt ut Siter
Recommended Posts