Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Da er det bare noen få småting igjen i huset, og de får jeg med meg i morra. Var kø så lang som et vondt år på fyllinga i dag, så ble forsinket der. Formen ikke stort og skryte av i dag heller, så da utsatte jeg vaskingen til i morra. Om noen føler for å sniffe grønnsåpe sammen med meg da så bare kom! Hadde satt stor pris på en hjelpende hånd eller to :)

Nå blir det sofatjeneste en stund, før jeg skal tømme noen esker og fylle i reolen på det andre rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker band-dokumentarer, etter gårdagens om Freddie Mercury (vel, ok, det er jo mer person-dokumentar :P men musikk-dokumentar da :P ) har jeg fått dilla på han. Egentlig synes jeg queen har skikkelig harry sanger som er "oppbrukt", men han hadde jo noen fantastiske soloprosjekt jeg ikke har hørt før! :D

Barcelooooonaaaaa :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, 8 timer ute på stevne i dag, nå er både hund og eier slitne.. Angrer på at vi ikke hadde meldt på, men sånn er det. Alle i klasse 1 fikk sølvmerket og opprykk, det er jo litt artig da :) Varga var flink og behersket seg bra i dag, hun begynner definitivt og bli bedre :)

Kino i kveld, jeg kommer garantert til og sovne :yawn:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ziva slo til og ble intet mindre enn BIS på valpeshowet i dag hun! Ikke ofte tolleren blir BIS, selv ikke på retriever-utstillinger, så det var skikkelig morsomt :ahappy:

Nå håper jeg hodepinen forsvinner snart, da skal jeg se om jeg får tilbake matlysten...

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ziva slo til og ble intet mindre enn BIS på valpeshowet i dag hun! Ikke ofte tolleren blir BIS, selv ikke på retriever-utstillinger, så det var skikkelig morsomt :ahappy:

Nå håper jeg hodepinen forsvinner snart, da skal jeg se om jeg får tilbake matlysten...

Grattis!!!!!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fik sove til slutt. På sofaen, etter en "liten halv en" (med delestrek. :aww: ). Skulle seriøst vært mulig å sovet uten det, men når pianoet står vegg i vegg med soverommet mitt er det søren meg ikke lett å sove i den kattekvelinga!!!! :getlost: Så mange år med pianospilling, og så lite framgangs, så hadde jeg vurdert å slutte selv altså. :P

Straks jobb. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekk opp hånda den som har en skikkelig pen Foenix!

*rekker opp hånda*

Mor og datter har kost seg med grisehale ("kost seg" i cirka to minutter...), jeg spiser kalde middagsrester fra i går, og har ikke tenkt til å bevege meg før jeg må tisse eller etterfylle ciderglasset. Vondtvondtvondt i ankelen nå, til tross for støttebandasje, så jeg tror jeg må sterkt vurdere en ny legetime for å følge opp dette.

Det er så godt å se at så mange soniser har hatt en bra lørdag!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke fasiten fikk opprykk til B- spor idag ;)

Grattis :D

Mor og datter har kost seg med grisehale ("kost seg" i cirka to minutter...), jeg spiser kalde middagsrester fra i går, og har ikke tenkt til å bevege meg før jeg må tisse eller etterfylle ciderglasset. Vondtvondtvondt i ankelen nå, til tross for støttebandasje, så jeg tror jeg må sterkt vurdere en ny legetime for å følge opp dette.

Fiiine F :wub:

Og av med støttebandasken, kanskje litt is på foten? Også holde den høyt :) Og bestille ny time mandag siden det tar 3-4 uker og evt avbestille om den er helt fin 2 dager før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sentrumsløpet gjennomført! Og ikke bare det, jeg har jogget HELE veien :D Den ønskede tiden på under halvannen time, den endte faktisk på 1t 7min og 32sek! Nå gleder jeg meg til en pils!
....skal jeg innta sofaen etter en lang dag på stevne :)

Flinkeste lille elleville klinket til med 1. plass og napp i ag 1, og 2. plass og napp i hopp 2. SuperHarly! :heart:

Flinke fasiten fikk opprykk til B- spor idag ;)

Gratulerer så mye alle sammen :banana:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekk opp hånda den som har en skikkelig pen Foenix!

*rekker opp hånda*

Mor og datter har kost seg med grisehale ("kost seg" i cirka to minutter...), jeg spiser kalde middagsrester fra i går, og har ikke tenkt til å bevege meg før jeg må tisse eller etterfylle ciderglasset. Vondtvondtvondt i ankelen nå, til tross for støttebandasje, så jeg tror jeg må sterkt vurdere en ny legetime for å følge opp dette.

Det er så godt å se at så mange soniser har hatt en bra lørdag!

Fortell hvordan det gikk da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å flaske seg i Casa Pied Piper. Hunderommet er nå ryddet og klart (til tross for at hundene ikke liker å være der enda), og trimmebord og utstyr er nå på plass!

399596_10151451278626985_985381394_n.jpg

Jentene skal få all mat og godis der inne en stund fremover, for å gjøre rommet til en bra ting og til de (les Freya) føler seg helt trygge der.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine F :wub:

Veldig fine F'en!

Og av med støttebandasken, kanskje litt is på foten? Også holde den høyt :) Og bestille ny time mandag siden det tar 3-4 uker og evt avbestille om den er helt fin 2 dager før.

Støttebandasjen er av for lengst, men is tenkte jeg ikke på. Skal se om jeg har noe som ikke er vom i fryseren jeg kan bruke :D Legetime kan jeg bestille over nett, så det gjøres nuh.

Fortell hvordan det gikk da! :D

Det har vi da resultattråder til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine F'en!

Støttebandasjen er av for lengst, men is tenkte jeg ikke på. Skal se om jeg har noe som ikke er vom i fryseren jeg kan bruke :D Legetime kan jeg bestille over nett, så det gjøres nuh.

Det har vi da resultattråder til ;)

Men du hadde jo ikke lagt ut når du skreiv det her :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at nåværende huseier ikke kan si dere opp bare fordi den skal selges.

Hvorfor ikke? De eier et hus og leier ut underetasjen sin, og nå skal de selge leiligheten i stedet for å leie? Syntes virker som en gyldig grunn jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
    • Tenker de er forskjellige og ting går i orden etterhvert. Om han bare vil på do og sovner fort etterpå så hadde jeg bare fortsatt med å gå ut. Men vært dritkjedelig sånn et det ikke er noe belønning i å våkne utover at han får gå på do. ❤️  Limit måtte jeg lufte ganske ofte, opptil ca halvt år gammel, men sovna fort igjen. Karma sover foreløpig 6-8 timer i strekk på natta, men er da VÅKEN når hun har vært på do. 😂(Turboturid den der) Så blir tidlige morgener og heller en hvil på sofaen ila morningen isteden. 😴
    • Men du sier ikke når dere legger dere, man kan ikke forvente at en liten valp skal sove 8t i strekk, det tar som regel litt tid.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...