Gå til innhold
Hundesonen.no

Non-stop sele og magebelte + y-sele selges


Recommended Posts

Har en non-stop sele i den "grønne størrelsen" som selges. Kun brukt noen få ganger. 400kr eller bud

Har også et non-stop magebelte som også kun er brukt noen få ganger til 400kr eller bud

Har også en y selen med feste på ryggen og under magen som også kun er brukt noen få ganger. 200kr Passer til hunder av på ca samme størrelse som en flat coated retriever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om Y-selen passer Pøbel? Har du bilde? Han er vanskelig å finne skikkelige seler til. Stor brystkasse, og de har en tendens til å gnage litt under armhulen.

Selen sitter bra på Ivo i hvert fall men er for stor for Lea(men så er hun tispe og betydelig mindre enn Ivo). Egentlig så har jeg ikke noe negativt å si om selen. Den ble kjøpt inn pga. festet under magen for jeg må gå med lina under magen på hunden når han går spor. Siden jeg fant ut at det enkleste ble bare halsbånd i sporet så trenger jeg ikke selen. Jeg har spesialsydde seler til trekking og da blir denne selen til overs siden den ikke passer på Lea :)

post-2805-0-58007200-1364744034_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selen sitter bra på Ivo i hvert fall men er for stor for Lea(men så er hun tispe og betydelig mindre enn Ivo). Egentlig så har jeg ikke noe negativt å si om selen. Den ble kjøpt inn pga. festet under magen for jeg må gå med lina under magen på hunden når han går spor. Siden jeg fant ut at det enkleste ble bare halsbånd i sporet så trenger jeg ikke selen. Jeg har spesialsydde seler til trekking og da blir denne selen til overs siden den ikke passer på Lea :)

attachicon.gifbilde-1.JPG

Takk for svar - tror jeg står over. Ser ut som en type jeg har brukt tidligere som ikke satt no' særlig. :hmm: Rar flat med rar kroppsfasong jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil den grønne størrelsen på non-stop selen si?

oooiii skjønne ikke hvorfor jeg ikke har fått med meg disse svarene men det er størrelse 8 :)

Hvilken str er det på den grønne non-stop selen? Vil den passe til en aussie tru?

Nei den vil bli for stor tror jeg. Eller kanskje for lang. Fra krysset som ligger på skudrene så er den 67cm lang sånn som den er innstilt nå men den kan stilles inn ca 6-7cm.

Hvis det med farger og størrelse er standard så er grønn størrelse 8.

Jeg bruker den størrelsen på min hund, hun er en rottweilertispe på 33kg.

Ja det er farge og størrelsen henger sammen ja :)

Bananen - det er helt greit :) Utrolig vanskelig å finne gode seler til disse dyrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fortsatt til salgs.

Har også et petmate flybur til salgs: Vari Kennel, verdenskjent kvalitet, godkjent for flyfrakt, men

også fin i bil, på jakt, på tur, inne, til veterinæren osv.

Høyde: 58
Bredde: 55

Lengde: 81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...