LeneG Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Den røde baron - Qui Dere kan si hva dere vil, men denne karen her.......... Ja denne karen var VAKKER . Han er den peneste og godeste hunden jeg har møtt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Denne karen er fortsatt hugget i stein i minnet mitt Armani van de Hoge Laer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 På schäferhunden må det være disse to individene. En fra hver linje. Gandalf vom Oberhasener-Kreuz Zamb von der Wienereu (f.: 1987) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Japaro Eye of the Storm Han har en utstråling og en holdning som oser av "se meg!" og han er bare helt fantastisk vakker. Rebus er en flott gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Rebus er en flott gutt Enig med han her, nydelig sheltie <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Rebus er helt klart fantastisk han også. Er litt stolt over at jeg var hans faste handler det første året han bodde i Norge, og viste ham til sin første tittel, selv om det ikke er så mange som husker det nå BIR på hovedutstillingen og ny norsk champion 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 AM CH Coral Bay Winsome Wild Card Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 Selvsagt er min egen hund usedvanlig vakker i mine øyne Mtp 'min' egen rase, aussien, så har jeg fallt helt for han her: Carolina Calais Tah Daaah NJK LJK BJW11 Også må jeg si at min forrige hund, var mer enn enestående. Har aldri sett en flottere hund, enda hun kun var en blandingshund med rævva mentalitet, så var hun vakker: Og Geisha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene T. Mevik Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 "Min" rase har til nå vært Border Collie, og jeg var heldig og fikk eie en av de vakreste individene jeg har sett en kort periode. Det er klart at det er vanskelig (umulig) å være objektiv når det gjelder egen hund, også siden han hadde et helt fantastisk lynne, men jeg syns han er en av de flotteste hundene jeg har sett. Han var sterkt farget tricolor, og fargene var like velproporsjonert som resten av kroppen var. Han var også ganske stor for sin unge alder (11 mnd på bildene). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2013 Schæfer har aldri vært min rase og kommer aldri til å bli det. Men en hund som sitter spikret i minnet, er Ken av Thorarinn, som var en sklikkelig "flyer" i utst.ringen for mange år siden. Den hunden gjorde et dypt inntrykk på meg , hadde bare raseb sett sånn ut fremdeles! Har dessverre ikke foto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2013 Schæfer har aldri vært min rase og kommer aldri til å bli det. Men en hund som sitter spikret i minnet, er Ken av Thorarinn, som var en sklikkelig "flyer" i utst.ringen for mange år siden. Den hunden gjorde et dypt inntrykk på meg , hadde bare raseb sett sånn ut fremdeles! Har dessverre ikke foto. Dette bildet yter han overhode ikke rettferdighet, men her er han i hvert fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2013 Ken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2013 Hvis man kun skal kunne velge pga utseende er det vel en spesielt som jeg nok aldri kommer til å glemme, så han første gang på Crufts i 2009 og han heter Axel Del Monte Alago. (begge bilder lånt fra http://www.greyhounds.it) Ellers må jeg ha med min egne godgutt Turbo, han er den typen hund jeg vet jeg aldri kommer til å få igjen. Verken utseendemessig eller gemytt. Han er tvers igjennom god, både med mennesker og dyr. I tillegg synes jo jeg at han har hatt flaks med utseende sitt selv om han er en blanding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2013 Åååh, en dalmatiner jeg aldri kommer til å få ut av hodet er Zacco Og drømmen om en slik hund eksteriørmessig vil nok alltid være der. Jeg synes han virker så bra, han er bestefar til min egen hund og de er litt samme type. Jeg har ikke sett han live enda, men kunne tenkt meg det! "Bell-A-Mir´s Elegant Envoy " - Zacco Det viste seg å være veldig vanskelig å finne travebilde av han, hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2013 Også mamma'en til min Mocca da. Hun er en sånn jeg tenker på som en perfekt Flat med en fantastisk personlighet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2013 Ziberius van't Beertjes Hof Nøklebyåsens Ådne Rio Gikk også valpekurs med en sinnssykt hengslete ungberner med feilmarkeringer i huet og ræva og nesten ingen pels, men jeg synes han var thnåååh fiiin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bov Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Shadow i Homeward Bound. (Selv om det ble brukt flere enn en hund.) Vakker, og selve definisjonen på Golden Retriever for meg. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 31. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2013 Shadow Noen av mine favoritter innen schæferhund da: Kennel XO her inne sin Bris: Kustmarkens Lisa (fra "min" Kennel) Så hadde jeg flere jeg skulle vise men nå finner jeg de ikke... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts