Benedicte Skrevet 8. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2014 Så fine og glinsende de er Takk Siter
Gjest Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 En dag, en eller annen gang i framtida, vil jeg ha en sånn en. Siter
TonjeM Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Og nå ble det plutselig små "personer", ikke mindre skjønne av den grunn nei! 1 Siter
Benedicte Skrevet 9. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 En dag, en eller annen gang i framtida, vil jeg ha en sånn en. Det må du Og nå ble det plutselig små "personer", ikke mindre skjønne av den grunn nei! I know! De leker, tisser, driter, leker, sover, tisser, spiser, ser søte ut, leker, sover, tisser, spiser... I dag har vi hatt besøk av Anders sine tre, søte små nieser som er veldig glade i Pim, og selv venter på labradorvalp. Jeg tror valpene falt i smak Cash og Frost Den elegante og edle mor 6 Siter
Benedicte Skrevet 14. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Valpene elsker Tia! Spesielt Bris Alle bildene under er tatt når valpene er 4 uker + 2 dager gamle, og er tatt av Yodel Stamtavlenavnene er også bestemt Cash, Neo, Bris, Frost og Melis Neo Neo - Kingwanas My Cup of Tea Frost - Kingwanas Mischief Managed Melis - Kingwanas Miss MillieOnAir Bris - Kingwanas Morning Mist Cash - Kingwanas Master Mind Personlighetene deres endrer seg så utrolig mye! Frost er fortsatt veldig tøff og breial, og har blitt superaktiv. Han har mye meninger om ting og gir seg ikke før han har fått ting akkurat slik han vil ha det. Bris har blitt en skikkelig tøffing! Men han er tvers gjennom snill og god, uten så mye meninger. Han kan klage litt når han ikke får viljen sin, men så sovner han fort Og han er så glad i Tia. Om dere ser en valp på filmen som logrer masse når han ser Tia - så er det Bris (ca 1:29 ut i filmen) 3 Siter
turbogutten Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Jeg vil komme på besøk snart! de er supersøte! Siter
Benedicte Skrevet 14. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Jeg vil komme på besøk snart! de er supersøte! Ja, det må du! Hva med neste uke? Siter
turbogutten Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Ja, det må du! Hva med neste uke? Neste uke passer fint! Hvilken dag? Snakkes på fb kanskje? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Jeg blir helt rørt av Tia, jeg. Logrer hele tida, og potefekter så forsiktig hun kan. Siter
Benedicte Skrevet 14. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Neste uke passer fint! Hvilken dag? Snakkes på fb kanskje? Ja, vi kan ta det på FB! Jeg blir helt rørt av Tia, jeg. Logrer hele tida, og potefekter så forsiktig hun kan. Ja, Tia er så god Visste at hun ville bli en god reservemamma. Hun er vanligvis så voldelig i leken sin at hun ikke kan leke løst og uhemmet med andre hunder, men med valpene begynner hun å lære akkurat hvordan hun kan oppføre seg og tilpasser seg dem veldig Og gud så tålmodig hun er. Grunnen til at Cita er i Bergen er jo fordi hun ikke vet hvordan hun skal takle slike valper og bare løper og gjemmer seg 5 Siter
Aya Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Skrevet 16. Februar 2014 Valpene er herlige, så utrolig søte og sjarmerende! Og Tia er jo fantastisk ... Betyr ikke Tia tante på spansk? Siter
Benedicte Skrevet 16. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2014 Valpene er herlige, så utrolig søte og sjarmerende! Og Tia er jo fantastisk ... Betyr ikke Tia tante på spansk? Det vet jeg faktisk ikke! Veldig passende i så fall! Hun tar tantejobben svært seriøst De er skjønne,hele gjengen . I dag har vi hatt besøk av Adriane, kjæresten hennes og en venninne av dem. Da ble det selvsagt noe oppstillingsbilder! Noen mer villige enn andre Neo - Kingwanas My Cup of Tea Cash - Kingwanas Master Mind Melis - Kingwanas Miss MillieOnAir Frost - Kingwanas Mischief Managed Bris - Kingwanas Morning Mist Bris - Kingwanas Morning Mist 2 Siter
Chako Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Skrevet 16. Februar 2014 Cash og Bris ♥Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 1 Siter
Benedicte Skrevet 16. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2014 Cash er forøvrig den eneste som har hatt ørene stående rett opp hele tiden i en uke nå. Han er kul Siter
H P Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Skrevet 16. Februar 2014 Valpene er herlige, så utrolig søte og sjarmerende! Og Tia er jo fantastisk ... Betyr ikke Tia tante på spansk? Det vet jeg faktisk ikke! Veldig passende i så fall! Hun tar tantejobben svært seriøst Stemmer det, det betyr "tante". Så flott at hun tar den jobben så seriøst med de søte små 1 Siter
Benedicte Skrevet 16. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2014 Stemmer det, det betyr "tante". Så flott at hun tar den jobben så seriøst med de søte små Så moro da! Og ja, @Shlush , Bris er fin han Siter
Yodel Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 Nydelige! Men de er - alle fine! Fav nå er Neo og Bris, men om man prøver å "reise opp" Melis litt liker jeg det neg ser Siter
MegaMarie Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 Så fine hele gjengen er Adriane er flink å stille opp små valper altså! Siter
Lola Pagola Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 Ååå så fine de er!!! Og Tia, herregud Siter
turbogutten Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 Jeg har falt veldig for Bris og Melis jeg altså Gleder meg masse til å kose på de! Siter
Carina Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Skrevet 18. Februar 2014 Liker Neo jeg, på disse bildene. Siter
Benedicte Skrevet 19. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2014 Tusen takk dere Skal bli flink til å filme de nå, for de har blitt morsomme! Det er helt umulig å ikke bli i godt humør når Frost spinner rundt på kjøkkenet i en halvtime og tygger oss på tærne, når Melis tar løpefart og kræsjer i veggen, når Neo løper etter halen til Tia, når Cash for tjuende gang havner på feil side av valpegrinden og trenger hjelp til å komme tilbake, og Bris som alltid sitter i grinden når de andre sover, og ser lengselsfullt på Pim, Tia og oss, og hver gang vi kommer bort for å si hei så går halen som en propell Valpemedisin på sitt beste! 7 Siter
Recommended Posts