Gå til innhold
Hundesonen.no

Hottentotten på bondegårdsferie


Raksha
 Share

Recommended Posts

Hottie aka hottentotten/totten/tottelotten er på ferie hos oss.

De første dagene så vi absolutt aller mest av henne i denne stillingen:

8576556897_a80b55232f_z.jpg

Men brått så kom den ordentlige Hottie frem, og i dag så ble de foreviget på kamera. Ps. Kasko ønsker seg sånn grønn fin joggedress. :aww:

Løpe nedover innkjørsla bak gamlehuset er perfekt som oppvarming, og man får så utrolig fin fart når man kommer opp igjen! Gutta vet at de ikke skal løpe den veien, så de venter "pent":

8577656038_0f5382626d_z.jpg

Jage litt på lukisen:

8576554971_8fd38751a1_z.jpg

8577654412_68d27cb0e4_z.jpg

"sa du pølse?"

8577653704_8f137cd4c8_z.jpg

Byjenter kan også fjase i snø. :aww:

8577652900_2ca89aa0a2_z.jpg

men dette var litt i overkant mye:

8577652036_476ff0a4f2_z.jpg

Lukisen viser hvordan det SKAL gjøres:

8577650962_ae879b9324_z.jpg

8577649864_eedd86889b_z.jpg

Tottenrompe i farta:

8577648936_570af91359_z.jpg

Villoggæernlukis:

8576547935_b05ea19ef4_z.jpg

8576547455_c1031fd246_z.jpg

Med villoggæernTott:

8577646924_f7cc30d9cf_z.jpg

8577646216_48ec9dd518_z.jpg

8577645526_39e1b818cd_z.jpg

Jeg kom i skade for å si "kom!"

8577644560_52d7344f9f_z.jpg

og de vet at jeg har pølse i lomma :lol:

8577643730_b58eaa55f2_z.jpg

Omtrent her har kasko krasja i beinet mitt, så var det bare de to andre igjen:

8576542965_e884b508c3_z.jpg

Det var det - tottelott har tint opp. :wub:

  • Like 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og ja, er digg å se at hun koser seg sånn. Hun har gjort jobben sin fra dag en, for gutta elsker å ha henne her. Men nå får hun trimmet dem litt også :D

Herlige bilder! Si ifra når du er lei av hu, synes hun hvisker at hun godt kunne tenkt seg å være på Gran en stund :yes:

*fnis* Må ikke si sånt, brått så står hun på døra!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*det satt ikke så innmari langt inne da, men det behøver jeg ikke si og heller beholde :innocent: min*

:lol::lol:

:lol: Og jeg som skulle si at det er nå din feil at jeg har Lupin så skulle bare mangle :aww::lol:

Lupin er sliiiiiiiiten - har ikke sett han så sliten siden lenge før kahlo ble borte. :lol: Han har da aldri trengt å sette inn full fart i mer enn et par sekunder for å dra unna andre hunder - men denna damen her henger i rompa på han og sier han er feit, så han må løpe fortere. :lol: Han som hater kloklipp, klippet nettopp begge bakbeina hans og han sov fremdeles. :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg er tispemennenske, og trives mye bedre med tisper enn hannhunder.  Men jeg oppfatter ofte hannhunder som mer kosete, og lojale.  De er ofte "dummere" enn tispene synes jeg.. Skal ha tispe denne gangen også. 
    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...