KristinR Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Syns dere er flink som kan klare å la dere underholde. Hjernedød underholdning har vi ikke vondt av etter en arbeidsdag og tur med bikkjene. Men selv klarer jeg ikke annet enn å irritere meg, og da lar jeg likeså godt være. Hva er det kule med å annonsere på riksdekkende TV at man er bifil da? Syns ikke at det kanskje burde vært fortalt til familie og venner først da? Og at disse ungdommene virkelig virkelig ikke forstår at de risikerer at denne serien kan ødelegge for de senere. Har vi virkelig oppdratt og undervist de så dårlig at de ikke forstår faren ved slik eksponering? Syns det er virkelig skremmende jeg. Ungdommer i dag nekter å dusje etter gymmen, men å stille opp naken og ha sex på TV er greit. Hallooooen, hvor er logikken?? Jeg syns virkelig synd i slike ungdommer som tror at det eneste riktige og viktige her i livet er å få eksponert seg slik. Og så på en så utrolig lite flatterende måte da!! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Holder meg til Jersey Shore jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Holder meg til Jersey Shore jeg Eller enda bedre, gordie shore Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Jeg tenker hvert eneste år ved oppstarten av Paradise når de presenterer deltakterne at "Dette året kommer IKKE til å bli like bra som de andre..." Og hvert år blir det jammen like bra allikevel Men jeg må si at jeg følte et stort savn etter fjorårets deltakere i første episode altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Jeg tenker hvert eneste år ved oppstarten av Paradise når de presenterer deltakterne at "Dette året kommer IKKE til å bli like bra som de andre..." Og hvert år blir det jammen like bra allikevel Men jeg må si at jeg følte et stort savn etter fjorårets deltakere i første episode altså Jeg og tenkte det! Likte gjengen fra i fjor egentlig, selv om de var møkkirriterende mange av dem. Men de var bare så... rare, alle sammen.Foreløpig synes jeg denne gjengen virker litt kjedelig, men det tar seg nok opp Er så kleint med Paris Hilton synes jeg...! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Enig, hele greia med Paris Hilton er bare megaklein! Men ja, virker ikke som om det er like mye futt i denna gjengen. Også savner jeg en Stian, en som skiller seg litt ut fra resten av gutta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Enig, hele greia med Paris Hilton er bare megaklein! Men ja, virker ikke som om det er like mye futt i denna gjengen. Også savner jeg en Stian, en som skiller seg litt ut fra resten av gutta. Ja! Synes egentlig bare alle guttene var småekle jeg... ekkelt når gutter er så til de grader selvopptatte som de der. Urk. Ikke akkurat menn nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Pleide å jobbe sammen med Mads på Elkjøp . Heia heia, haha! Liker å se på, jeg føler meg så mye bedre! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Pleide å jobbe sammen med Mads på Elkjøp . Heia heia, haha! Liker å se på, jeg føler meg så mye bedre! Jeg gikk på barneskolen med han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 «Jeg er kjempelei meg for at jeg ikke har fått gitt mer av det jeg har å gi, selv om jeg har gitt alt jeg har.» http://comoyo.no/filter/paradise-hotel-dag-2-mette-trenger-en-lifesava/ Herregud så ekkel hun Tina er! Var nesten ubehagelig å se på jentene gjenge seg opp mot blondinen for å få henne ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Jeg merker jeg fikk en stor trang til å sende samtlige til norsk-undervisning i gårsdagens episode. Herregud, kan vel ikke så vanskelig å prate norsk? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Jeg håper på en eller annen tvist i dag så Birgir og Magne ryker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Når går reprisen fra dagens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Jeg skjønner ikke noe nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Veit ikke helt om det er meg eller Paradise Hotell-folka som er teitest jeg, men hvert år blir jeg like overraska når noen sier "ja, jeg stoler på parteren min". Hallo? Har du aldri sett Paradise Hotell, eller? Eller noe annet realityshow? Du kan ikke stole på noen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Jeg skjønner ikke noe nå Hva er det du ikke skjønner? - Neste uke virker artig! Sex og kranglig og en hemmelig gjest! Jeg gjetter på en gammel deltaker. Kanskje Petter. :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Noen sa det var han nordlendingen jeg ikke husker hva heter, fra i fjor. Han som røk ut og kom inn hele tiden... håper det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Noen sa det var han nordlendingen jeg ikke husker hva heter, fra i fjor. Han som røk ut og kom inn hele tiden... håper det! "Æ e Kristian Renè. Det er æ som har mest makt her på hotellet" 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 "Æ e Kristian Renè. Det er æ som har mest makt her på hotellet" EEELSK Gjengen i fjor var morsom altså. Liker ikke denne nye... men blir vel bedre. Triana venter gjengen til parseremoni «Og så er jeg tilbake!» Hun har savnet seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Kan man se reprise på nett? Husker jeg digget den bloggen i fjor selv om jeg ikke fulgte så mye med på selve programmet. Bloggen var bedre i fjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Kan man se reprise på nett? Husker jeg digget den bloggen i fjor selv om jeg ikke fulgte så mye med på selve programmet. Bloggen var bedre i fjor. Tv 3 play sine nettsider :-) tv3play.no heelt gratis tilogmed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Gleder meg til neste uke! Ser ut som det blir mye morro da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Det må være Cristian Rene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Tlf min er teit, men gå inn på seher.no og les "se og hør avslører" om paradise. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 "Hun er snill, har et bra utseende og ser bra ut" Magne om Isabell. Magne er forresten den mannlige utgaven av Iselin fra i fjor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts