Kaja Skrevet 20. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Spoiler????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Dagens episode er ikke så mye å spoile, men ... Lauretta går rundt og kakler til Pia at hun er forelsket i Kristian René. Louis masserer Sander for å holde seg på gofot med han. Louis og Glenn snakker om at de vil være et superpar der inne fordi alle liker dem da de bare har vært ærlige og snille. Louis vet nemlig at båten til Kristian René synker. Sander gir den svarte fuglen til Kristian René. De fester og drikker, kliner med hverandre i ekte Paradise Hotel-stil. Kristian René forteller Lauretta at han aldri aldri aldri i hele verden vil stå med henne. Så er det slutt og det varsles om en spennende Pandoras Eske på onsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Spooooooiler!?!?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 ChristianR må dra bort, og i en grotte finner han et brev som sier at både han og Remi må stille seg bak Charlotta på parsermonien, så må hun bestemme hvem av dem som skal bli. Ingen av dem vi dra hjem, og Charlotta har ikke peiling på hvem hun skal velge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Parsermoni: Sander bestemmer hvem som ryker ut, ikke Charlotta. Ingen overraskelse at Kristian René da ryker. Louis er så klar for å spille sitt eget lille spill. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Holdt på å knekke sammen når Pia prøvde å knipse mens hun beveget på hodet. For et fantastisk syn :lol: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 (endret) Rip kristian. Endret 22. Mai 2013 av AnetteH du må skrive /spoiler. du skrev den feil. jeg rettet den opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Holdt på å knekke sammen når Pia prøvde å knipse mens hun beveget på hodet. For et fantastisk syn :lol: Selv flira jeg godt over Kristian Reneé sin Star-truck 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Selv flira jeg godt over Kristian Reneé sin Star-truck Hahaha, ja. Og den lille trucken med stjerne på som kjørte forbi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Noen andre enn meg som syntes de to siste episodene har vært ekstremt kleine? Herregud, har sitti med mamma og onkel og sett på de, trodde jeg skulle døøøøø x) (Selv om mamma nok var flauere enn meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Jeg døde av kleinhet når Louis dro fram den russiske hora si i går!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Eller Louis og Glenns sugeskole på tirsdag? x) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Jeg døde av kleinhet når Louis dro fram den russiske hora si i går! Glad du ikke skrev kåthet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Igår fikk jeg vite hvem av gutta som vinner...litt teit egentlig å vite det...men men... (jeg får ikke lagd spoiler med mobilen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Igår fikk jeg vite hvem av gutta som vinner...litt teit egentlig å vite det...men men... (jeg får ikke lagd spoiler med mobilen) Uææ! Den spoileren skal ikke jeg kikke i iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 23. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Igår fikk jeg vite hvem av gutta som vinner...litt teit egentlig å vite det...men men... (jeg får ikke lagd spoiler med mobilen) Hvordan fikk du vite det? Det verserer alltid masse rykter om slikt uten at de nødvendigvis er sanne. Jeg vil gjerne ha pm om hvem da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Ja ja jeg vet da at det er mye rykter rundt hvem vinneren er, men dette kommer fra en sikker kilde innen tvproduksjon. Egentlig ganske dumt at jeg sa det her, for jeg har jo navnet mitt her og legger jeg det ut og folk får vite det, så er det ganske lett å vite hvem som har sagt det til meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Ja ja jeg vet da at det er mye rykter rundt hvem vinneren er, men dette kommer fra en sikker kilde innen tvproduksjon. Egentlig ganske dumt at jeg sa det her, for jeg har jo navnet mitt her og legger jeg det ut og folk får vite det, så er det ganske lett å vite hvem som har sagt det til meg... Men du har enda ikke røpet navnet da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 23. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Pm er lov, skal ikke si til noen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Kr er alt for opptatt av paradise.. nesten besatt jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Kr er alt for opptatt av paradise.. nesten besatt jo Tipper han sitter hjemme og ser alle episodene to ganger for å se seg selv flere ganger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 HVA STO DET I BREVET?? Wææææ. Pause suger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Jaaaaaaa!!! :D (Ja nå godter jeg meg litt!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Louise er RÅ!! Hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Hvem som kommer inn neste uke: ***** Tina Endelig var jeg kvitt de jeg ikke likte, også kommer hun inn igjen!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts