Kaja Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Begynner snart. Av erfaring er det ikke bare jeg som titter på det her inne.. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Jepp, fått krangla meg til TV'en til og med! Gleder meg, elsker hjernedød TV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Jeg fatter det bare ikke, hva er så morsomt med det?? Det er jo bare tragisk. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Jeg tror det er 5 år i år siden vi sa opp tv-abo. Jubileum! Og jeg har ikke savnet det et sekund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Kjenner jeg blir helt matt i hele meg bare Paradise Hotel nevnes. Holder meg til mer "givende" underholdning, jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Jepp, fått krangla meg til TV'en til og med! Gleder meg, elsker hjernedød TV Jeg å . Måtte skifte sengetøy så han kunne legge seg å slippe:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Håper det blir like morsomt som forrige år 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Jeg ser på Skjønner ikke hvorfor folk må inn i tråden når de ikke engang takler navnet på programmet altså... 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Ikke imponert:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Jeg ser på, og kjenner jeg blir fysisk kvalm av det Psykisk voldtekt av hjernecellene mine, blir jo bare dummere og dummere for hvert minutt, haha! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Jeg fatter det bare ikke, hva er så morsomt med det?? Det er jo bare tragisk. Akkurat det som er gøy! Godte seg over alle brødhodene som faktisk har meldt seg på! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Drømmen min er å bli hoølywoodfrue med eget talkshow.. Hahahahahahah 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Jeg ser på Skjønner ikke hvorfor folk må inn i tråden når de ikke engang takler navnet på programmet altså... Spør meg spør meg, jeg vet det jeg vet det! Svaret er *trommevirvel* nysgjerrighet og lyst til å lese hva andre mener og skriver. Enkelt og greit. Jeg er til og med inne på Barnetråden til tross for at jeg aldri har ønsket egne unger. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Akkurat det som er gøy! Godte seg over alle brødhodene som faktisk har meldt seg på! Jeg blir bare flau over å være menneske jeg. Syns det er trist, ikke noe å godte seg over i det hele tatt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Jeg ser på Skjønner ikke hvorfor folk må inn i tråden når de ikke engang takler navnet på programmet altså... Jeg tenkte at kanskje endelig det var noe vettugt om prigrammet, hvordan skulle jeg vite at det var en heia-tråd?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Drømmen min er å bli hoølywoodfrue med eget talkshow.. Hahahahahahah Rant litt Pepsi Max ut av nesa der gitt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 "Jeg er vant til å være med skjendisser og sånn i jobben" Synes deltagerne blir værre for hvert år, men jeg elsker å komme hjem fra jobb og se på hjernedød underholdning allikevel 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 "Jeg er vant til å være med skjendisser og sånn i jobben" Synes deltagerne blir værre for hvert år, men jeg elsker å komme hjem fra jobb og se på hjernedød underholdning allikevel Jeg tror det er vi som blir eldre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Jeg heier ihvertfall sålangt på hu svenske brunetta (Charlotta?). Av guttene har jeg ikke fått noe særlig inntrykk av noen, men får vel heie på Mads siden han er herfra og søstra mi har gått på barneskole med han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 http://comoyo.no/filter/paradise-hotel-dag-1-nesten-som-ferie-i-typ-magaluf/ 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 http://comoyo.no/filter/paradise-hotel-dag-1-nesten-som-ferie-i-typ-magaluf/ Åååååå, hadde jo HELT glemt han :D Han var jo det beste med PH i hele fjor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Åååååå, hadde jo HELT glemt han :D Han var jo det beste med PH i hele fjor! I knååååw! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 http://comoyo.no/filter/paradise-hotel-dag-1-nesten-som-ferie-i-typ-magaluf/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Braindead entertainment! <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts