Malamuten Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Jeg vil tørre å påstå at kleiner münsterländer og springer har samme farge, dem ser ihvertfall dønn like ut. Men på münstern så kaller vi det brun/hvit. Og selvfølgelig stor grattis til deg Jankaa! Håper man får møte denne krabaten etterhvert Det varierer sikkert hva det kalles, det er jo en slags brun så på en måte så er det jo ikke feil og si det. Jeg mente bare og si at den fargen som kalles lever (vertfall så vidt jeg har forstått) er litt mørk rødaktig brun. Forøvrig så tror jeg ikke jeg har sett en springer som jeg ville kalt leverfarget, jeg ville nok heller kalt det brun, tror jeg. Skikkelig leverfarge er ikke så ofte og se, men det er skikkelig fint både på hest og hund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Jeg vil tørre å påstå at kleiner münsterländer og springer har samme farge, dem ser ihvertfall dønn like ut. Men på münstern så kaller vi det brun/hvit. Og selvfølgelig stor grattis til deg Jankaa! Håper man får møte denne krabaten etterhvert På Breton kaller vi det lever Så mye forskjellig ute og går. Veldig snodig at Breton og Munster som er ganske like benytter så ulike fargenavn. Men sånn er det jo bare 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Jankaaaaa, vi vil ha flere bilder!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 18. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Jankaaaaa, vi vil ha flere bilder!!! Bare å komme å ta! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Bare å komme å ta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Dalmatinere er og leverfargede på papiret (tror jeg? Jo...) men jeg vil nå si de er brune jeg altså Hvite med brune prikker, vel...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 7. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Hahahahaha, herre, så søøøøøøt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 21. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Hun er så søøøt! Mer bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Oj som hun vokser! Skjønningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 26. September 2013 Rapporter Share Skrevet 26. September 2013 BILDER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 30. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Kix har vokst mye siden sist, og har faktisk vokst seg ut av valpeklassen tilogmed. Hun rakk dog tre valpeshow, som resulterte i; BIM på Elverum (Jakt og fiskedagene), BIG1 på NKK Bjerke. Og BIS valp på Spanielspesialen på Rygge. Som junior har hun vært på en utstilling, nok en spesial, der ble hun 3. beste tispe, med det forbaska res. certet. Gøy å plassere seg så bra, surt med res. cert! Herfra har vi ingen bilder, desverre. Ellers, litt andre bilder av den aldri så søte Kixen, som stadig vokser seg lengre inn i hjerterota på meg: Juni 2013Mai 2013 Takk til alle som har knipset! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 7. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Kixen er røntget, og resultatet er HD A! Nå venter vi bare på resultatet fra fronten, så skal vi feire! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Kixen er røntget, og resultatet er HD A! Nå venter vi bare på resultatet fra fronten, så skal vi feire! Grattis med A hofter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Grattis:) bilder Janx! Av hunden altså, ikke bare hd bilde:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Herregud, er denne saken så gammel alt? Jeg føler du fikk henne i går! Gratulerer med knall resultat på henne! Hun ser skikkelig lekker ut Og gratulerer med A! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Gratulerer med A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Hurra for A! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Så fin hun er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Kix er bare verdens søteste Hadde henne en dag her i fjor sommer, og hun var springerversjonen av Bris Lå bare og sov og koste seg og lagde koselyder, akkurat som han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 10. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 I dag kom resultatet på albuene: A! Sent from my GT-I9295 using Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Gratulerer så mye!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Skjønner ikke hvordan jeg kan ha oversett denne tråden. Kix er nydelig og hurra for alle de fine hjørnene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 (endret) Oppdatering fra springerheimen! Tidlig på vinteren i 13 flyttet det inn ett nytt flekkedyr. Det vil si at flokken nå ser sånn ut: Springergjengen ser nå sånn ut: Og den nye søtsaken ser sånn ut: Han heter Walker, og er hentet fra samme kennel som Kix. Etter mye masing, og mange lange blikk ble han endelig vår! En i utgangspunktet forsiktig type, som på kort tid har rukket å krype godt inn i hjerterota mi. Siden jeg er så dårlig på å skrive om bikkjene mine, så bare legger jeg ut noen bilder, jeg.' Edit: Også litt flere bilder, siden jeg fant enda noen. Jula 2013 Sommer 2013 Vinter 2014, hunderommet er ferdig! Vinter/vår 2014, endelig har vi fått somlet oss til å kjøpe noen kondomdrakter. Alle smiler! Endret 7. Mars 2014 av Jankaa 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts