roxie88 Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Mulig det finnes en lignende tråd men jeg fant ikke Det jeg lurer på er: hvor mange dyr har du? Tenker på alle slags dyr fra hund til papegøye. Har du eneansvaret eller deler du ansvaret med noen? Kunne du tenkt deg til å hatt flere eller færre? Og sist men ikke minst; møter du fordommer fra andre fordi du har de dyrene du har? Alt skal man lure på her i verden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 1000, sånn ca. To hunder, én katt og 997 hybelkaniner. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 4 dyr! 1 hund, og 3 katter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 4 hunder, deler ansvar med samboer 1 tarantell, ene og alene mitt ansvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 alle firfotingene er kun mitt ansvar og pr idag er det 8 av dem. 5 hunder og 3 katter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 1 hund og 1 katt. Hadde på det meste 1 hund og 5 kattar (wohooo, crazy cat (wo)man), men då hadde katta vår fått 4 ungar. Vil beholdt den eine (dei tre andre fekk alle gode heimar ), men så stakk mora av. Ho var aldri heilt god, trur ikkje ho hadde det så godt . Så då endte vi opp att på det opprinnelege talet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 2 hunder. Begge er registrert på meg og jeg har hovedansvaret, men mannen hjelper til. Jeg skulle gjerne hatt flere dyr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 To dyr. En hund og en katt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Jeg har mine to shibajenter. I tillegg bor jeg med Marianne som har to hunder, men hun klarer stort sett å ta vare på dem sjøl, så jeg føler ikke så mye ansvar der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 To dyr. En hund og en katt. Deler ansvaret med samboer, men hovedsaklig er hunden mitt ansvar og katten hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 1 hund, deler ansvaret med samboeren Også bedriver vi også hybelkaninoppdrett på sikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 2 hunder og 1 hest. De alle er mitt ansvar alene Kunne godt tenkt meg en hund til etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 To pusebarn/trollunger/hunder har jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 2 hunder og en katt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Har to hunder, som jeg har eneansvaret for. Skulle gjerne hatt blandt annet hest og katt, men det får bli om noen år. Har ikke møtt noen fordommer, noen eldre mennesker har sagt "eier du begge to?!" og en bussjåfør sa en gang: "Ikke skaff deg noen flere hunder nå da" (for da fikk jeg ikke komme på bussen med de..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Vi har i dag bare en hund, som moren min har hovedansvar for, men som hele familien hjelper til med. Har hatt mye forskjellige dyr tidligere, men det var på det meste da vi hadde hund, rotte (kun min) og tre flaske-lam i hagen som jeg og mamma stelte med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Eier 6 mopser, men har kun 4 av de boende her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Jeg har mine to shibajenter. I tillegg bor jeg med Marianne som har to hunder, men hun klarer stort sett å ta vare på dem sjøl, så jeg føler ikke så mye ansvar der. Du klarer stort sett å ta vare på dine du også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 2 hunder. 3 hvis vi regner med deltidssamboer'n sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 2 hunder 3 katter 2 hester 2 marsvin 5 kaniner De er vel i hovedsak mine hele gjengen, men jeg får mye hjelp med dem. Mangler en hund, og ønsker meg en ridehest til på sikt. Bonden har et ukjent antall kuer. Edit: glemte akvariet! Og så har jeg deltidsansvar for mellom 20 og 40 ungdyr når jeg er arbeidsfør. Og jeg hjelper med bondens kuer også da når jeg er i form. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundefrelst Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 To katter og en hest som er alene mitt ansvar. Utenom det er det jo 10 utegjengere og 5 innehester som er leietakere her. Så blir det jo en hund igjen etter hvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 8. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Jeg har to hester, en hund og en katt som er mine egne. Jeg som har hovedansvaret for alle og har litt vanskeligheter for å reise bort da det er vanskelig å få pass til hestene (har en unghest som er litt uberegnelig så eks mammaen min som hjalp til når jeg hadde bare en hest tørr ikke med denne). Ønsker meg veldig en hund til men de aller fleste mener jeg er helt gal som tenker på det - jeg må da vel ha mer enn nok dyr nå? Og hva i alle dager skal jeg med hele TO hester; det er jo økonomisk ruin og tenk å bruke så mye penger på dyr som det er så mye arbeid med. Og hvor skal jeg bo når jeg skal begynne i annet arbeide etterhvert (bor hjemme på heimgården vår nå, driver den alene i perioder når faren min jobber borte men nå funderer han vel på å legge ned hele drifta) og hvordan skal jeg ha råd til dyra mine? Og hvem vil leie ut hus til noen med hund og katt? Det verste er at jeg er ikke så bekymra og tenker at det ordner seg, ikke vil jeg bo midt i en by og jeg bor gjerne landlig for å ha dyra mine, men det er jo slitsomt når "alle" rundt meg er så negative hele tiden, føler meg jo helt unormal som så sterkt ønsker meg en hund til Men ser jo her på sonen at det er jo ikke bare jeg som har mer enn ett dyr heldigvis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Vi eier 3 katter og 9 hunder, 4 av hundene bor hjemme. Jeg har hovedansvaret for dem, men mannen hjelper mye til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 1 hund, 1 katt og 1 akvarie med ukjent antall beboere Jeg og samboer deler på "rutiner" som tur, aktivisering og mating, men jeg tar det økonomiske på hunden og han på katta. Har lyst på en hund til da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 To hunder og en drøss kaniner (ni voksne og for tiden åtte unger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts