Gå til innhold
Hundesonen.no

Whippetene (2)og "den der"


Vimsy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Søster'n min (bikipile) ville jeg skulle lage en introduksjon av bikkjene mine, så da får jeg vel prøve på det. :-) Starter med min aller første hund: - Winnie. Født 28. april 2006 (Bildet er t

I dag er Fant 12 uker, og vi har vært hos dyrlegen. Det gikk helt fint. Noma var og tok nesedråpevaksina, og hun var også superflink, da det er første gang hun får noe i nesa. Men hu stod helt still

Det er november!

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 7 months later...

Ikke skrevet på lenge, og en del har skjedd. :)
Noma har jeg sluttet å trene agility med og fokuserer nå på Fant. Det ble rett og slett for dyrt for meg å trene begge på fast basis. Jeg føler vi snart er klare til å debutere med agility (ENDELIG etter 5 år med hund!!), og storkoser meg med det. :)

Kennelnavnet ble jo godkjent, så startet så smått å drømme om nr 4. Det er en ganske vanskelig prosess føler jeg, mye å tenke på og å ta hensyn til. Min rette kommer vel etterhvert. Foreløpig så kalles hun for Gneis - etter prinsesse Gneis i Donaldbladene. Om dette blir navnet når hun endelig kommer får vi se. ;) Jeg prøver ikke å stresse meg. For meg er det selvsagt viktig at hun har så mange gode kvaliteter som mulig, både eksteriørt og mentalt. Dessuten er jeg nå midt i bachelorskriving, hvilket selvfølgelig tar mye tid. Dette sammen med at Fant skal trenes og han ser ut til å bli bra, gjør at jeg tenker at neste sommer eller kanskje året etter vil være en fin tid. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sammen med at Fant skal trenes og han ser ut til å bli bra, gjør at jeg tenker at neste sommer eller kanskje året etter vil være en fin tid. :)

Da mener du trening i agility, eller har du oppdaga noe med ryggen hans som krever ekstra oppfølging "for å bli bra"?

Gneis er nydelig, og mtp at folk har 5-6 whippeten uten noe problem, så tipper jeg du fint kan ha tre + Noma. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mener du trening i agility, eller har du oppdaga noe med ryggen hans som krever ekstra oppfølging "for å bli bra"?

Gneis er nydelig, og mtp at folk har 5-6 whippeten uten noe problem, så tipper jeg du fint kan ha tre + Noma. :)

Mener agilitytreningen ja. ;)

Han ser ut til å bli dyktig da, om det var et bedre ordvalg :ahappy:

Ikke sant, vi håper på det og jeg tror selv at det vil gå greit. Whippetene mine er jo ganske aktive for å være whippets, så det er selvfølgelig noe jeg bør ha i bakhodet. En fra litt roligere linjer kan kanskje være noe denne gangen :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Venter familieforøkelse!

Mens Gneis venter på seg, så har jeg nå bestilt meg to rottejenter. Har ikke hatt rotter siden 2007/2008, så gleder meg til å få to stk inn i huset igjen.

Her er Kebab som jeg hadde før, ilag med 3 andre rottejenter; Bjarthilde, Pita og Tortilla. Pita kjøpte jeg og ei venninne (som jeg bodde med den tiden) i en dyrebutikk, og da var hun drektig. Hun fikk 13 unger. Vi beholdt da Tortilla. Tiden med rotteungene var helt fantastisk (og altfor kort!!).

post-11727-0-49782600-1422007029.jpg

De jeg venter nå er fra private og de kommer til å være "helt ferske", så satser på å få et par som blir som små hunder. ^_^

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...