Malamuten Skrevet 20. Mai 2015 Rapporter Skrevet 20. Mai 2015 Anya er så lekker altså Skikkelig kraftig og pen. Lykke til med kullet som (forhåpentligvis) kommer Siter
Belgerdama Skrevet 20. Mai 2015 Rapporter Skrevet 20. Mai 2015 Da var parringen i boks! Tre kjappe, lette parringer på like mange dager. Zaiko var en perfekt gentleman, og oppførte seg som om han hadde lang erfaring, og ikke var en førstegangs parrende hannhund. Ingen masing og ikke noe stress før eller etter Wow. Så flotte hunder. Må si jeg virkelig elsker tispa di. Håper på et flott kull Siter
MiO Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Spennende rase og spennende kull Skal du ta røntgen eller ultralyd og sjekke om det er valper inni der....? Siter
Guest Jonna Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Nå skal du ha valper også skal jeg ha valper, ferdig snakka! Siter
Pingo Skrevet 21. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Takk for alle lykke ønsker Og pene ord om Anyaen min <3 Spennende rase og spennende kull Skal du ta røntgen eller ultralyd og sjekke om det er valper inni der....? Jeg hadde tenkt å ha litt is i magen denne gangen. Så jeg avventer UL litt, men om jeg ikke er sikker på om hun er drektig over helgen, så spørs det om det blir en UL. Ellers hadde jeg tenkt å bare ta rtg. en stund før forventet fødsel for å ha et antall å gå ut i fra. Nå skal du ha valper også skal jeg ha valper, ferdig snakka! Kunne ikke vært mer enig! Vi vil ha valper!! Siter
Pingo Skrevet 25. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2015 Zaiko fikk 3. og siste svenske certet sitt 17 mai, og er nå også SE UCH. Hipp Hurra 9 Siter
Pingo Skrevet 27. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Nå er jeg helt sikker og fullstendig overbevist om at hun er drektig. Hun er fortsatt like tynn rundt buken, men hun har lagt seg ut skikkelig rett bak ribbena. Ikke så godt å ta bilde av 8 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Hurra, det var flott å høre!! Siter
Garp Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Så herlig! Glede meg å se på valpebilder ? Siter
Pingo Skrevet 27. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Mobilbilde tatt i dag, 5, 5 uke. 4 Siter
Pingo Skrevet 2. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Det er **** bare ikke mulig..... Rundt uke 5 var hun så tydelig litt bredere bak ribbena. Og nei, det var ikke bare inni mitt hode, flere andre var enige Men vi lot oss tydeligvis lure! Men hun har aldri blitt større, så dag var vi hos vet og tok UL. Og det er ingen valper der.... Så forbanna tragisk!!! Er så lei meg !!! Og har så mange flotte folk på liste, så trist at ikke de nå får en Anyavalp like vell... Dette her er bare ikke noe morsomt.... Siter
Garp Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Herlighet så urettferdig! Du hadde fortjent å få noen søte valper nå. ? Siter
Lunatic Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Æsj, så grusomt! Synes også helt klart at du fortjente de valpene nå.. Skikkelig urettferdig Siter
Recommended Posts