Puttiva Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Hun ser fantastisk ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Herlighet, jeg leste Pulte jeg, og kunne ikke skjønne hvorfor du ville kalle bikkja det Knallsøt PuTle! Den hadde jeg ikke tenkt på engang! Men toget har gått. No way i iskalde helheimen om guttungen tillater at hun skal hete noe annet. Han blir direkte sur om jeg foreslår noe annet. "Nei! Putle!!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Fine navnet på fine jenta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Og hun skal hete Putle! Ut og putle på tur da! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Ut og putle på tur da! Om det skal! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Åååh, Mari Lille Putle, altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 På jeren de putle og græve... *synge* Åh spennende! Herlig navn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Spennende! Jeg må få hilse på henne når du får henne sånn at hun kan rette opp inntrykket mitt av bulledyr. For bildet i mitt hode av sånne hunder er masse blod på flere hvite, slossende hunder rundt utstillingsringen. Og jeg har ikke fått blitt kjent med noen som kan rette opp inntrykket Så hun har en jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Aww bulledulle, heldige du! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 For bildet i mitt hode av sånne hunder er masse blod på flere hvite, slossende hunder rundt utstillingsringen. Og jeg har ikke fått blitt kjent med noen som kan rette opp inntrykket Whaaaa? Bare så det er sagt så kan 99,9% av alle bullehunder gi deg en annen erfaring enn det der! Hva i alle dager. Og så kjipt. Hun her sloss ikke. Men hun er innpåsliten (jeg tipper småusikker) og får litt deng av andre. Da underkaster hun seg. Så hun har en jobb Akkurat det tror jeg ikke blir noe problem altså. Så du det dorky trynet, eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Whaaaa? Bare så det er sagt så kan 99,9% av alle bullehunder gi deg en annen erfaring enn det der! Hva i alle dager. Og så kjipt. Hun her sloss ikke. Men hun er innpåsliten (jeg tipper småusikker) og får litt deng av andre. Da underkaster hun seg. Akkurat det tror jeg ikke blir noe problem altså. Så du det dorky trynet, eller?? Haha ja. Men nå er det ikke så veldig mange av dem rundt omkring da, så jeg har ikke møtt så mange som kan rette opp inntrykket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Haha ja. Men nå er det ikke så veldig mange av dem rundt omkring da, så jeg har ikke møtt så mange som kan rette opp inntrykket Jeg skal gi deg en jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 For et herlig navn!! Det må jo bare bli kos med henne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Spennende! Jeg må få hilse på henne når du får henne sånn at hun kan rette opp inntrykket mitt av bulledyr. For bildet i mitt hode av sånne hunder er masse blod på flere hvite, slossende hunder rundt utstillingsringen. Og jeg har ikke fått blitt kjent med noen som kan rette opp inntrykket Så hun har en jobb Oi, for en trist erfaring du har. Kom på rasespesialen til Amerikansk Bulldogklubb i juni og se hvordan bulledyr kan oppføre seg Herregud Mari!! Hun er sååå søt. Gleder meg til masse masse bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Åååå, de er så herlige! Jeg er litt sånn hemmelig forelsket i den rasen generelt, men samboeren syntes de er kejmpestygge så her blir det vist bare flere lapphunder gitt. Men så herlig skjønn! Blir vel ikke bedre om det kommer flere bilder og med valper! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Oi, for en trist erfaring du har. Kom på rasespesialen til Amerikansk Bulldogklubb i juni og se hvordan bulledyr kan oppføre seg Herregud Mari!! Hun er sååå søt. Gleder meg til masse masse bilder Bulldog spesialene er THE BEST! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 24. April 2013 Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Bulldog spesialene er THE BEST! I know!!! Neste sommer er det tilogmed jubileum. Da må du komme 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 24. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 I know!!! Neste sommer er det tilogmed jubileum. Da må du komme Det er jo helt vilt! Jeg husker første året jeg. Det var så trivelig det, og jeg var så sykt dårlig form på turen hjem. Utrolig hvor for tiden går. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 30. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Japp japp. Det er sikkert ikke så innmari spennende for alle andre, men jeg deler alikevel for jeg giddy! Nå er det ikke lenge til før lille Putle sprekker tror jeg, så jammen bra hun har termin om bare to dager. Fikk nye bilder i går og jeg dør litt over det stakkarslige hengebuksvinet som ser ut til å klare å nyte livet selv om hun er en overstøffa piñata. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Det var god magen sin det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Aww, du må dele bullebebisbilder altså 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 30. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Hah! Som om dere har noe valg. Problemet er vel om jeg klarer å ta til meg bare en mor og ikke en mor og datter... 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Herregud. Da jeg så tråden i min "Nytt innhold"-feed, så tenkte jeg som følger: "Så kjekt å være sånn på utsiden av dette, for selv om det sikkert føles som en evighet med venting for Marifamilien, så går det fort for meg, for jeg venter jo ikke! Nå er sikkert valpene født og har vel rukket å bli et par uke, allerede." IDIOTI. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Hah! Som om dere har noe valg. Problemet er vel om jeg klarer å ta til meg bare en mor og ikke en mor og datter... Ah, tenk på to da! Tenk så dobbeltkoselig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 30. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 And that's why I love you, Soppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts