Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny på sonen, jeg også!


Alzenas
 Share

Recommended Posts

Heisann! :twitch:



Vi er et samboerpar langt oppe i nord som har vært myndefascinerte i en årrekke, og da
spesielt interessert i Whippet. Vi ble raskt bitt av Whippet basillen (En er aldri nok!)
og vi har vært så heldige å få søstrene Pearl og Lykke på 4,5 år og 13 mnd, i tillegg til lille
Enya på 7 mnd fra eget oppdrett.
Vi har også en skikkelig norsk eventyrblanding av Schæfer, Alaskan Husky og Pointer som blir
6 år gammel. Verdens flotteste gutt på alle måter :twitch:

For ei stund tilbake gikk vi i gang og begynte å planlegge vårt neste kull, og vi fikk her om
dagen tillatelse til å bruke den hannhunden vi ønsket oss til denne kombinasjonen.
Så om alt går etter planen vil vi ha Whippet valper til sommeren igjen, og vi gleder oss
mye til å ha småtasser i hus igjen! Vi blir også denne gangen å beholde en valp selv,
og vi gleder oss stort til å utvide flokken vår litt til :twitch:

Ellers har vi holdt på med litt av hvert, også dyrebutikk. I 2011 kjøpte vi en gård litt
"ute på landet" og stortrives med det - Hundene også, virker det som :D Vi har også en sønn på

litt over 2 år som ganske tidlig begynte å vise sin interesse til hundene og dyra, så om vi gjør

noe riktig blir han litt over snittet interessert i hund og hundehold han også - Jeg aner iallefall en liten

juniorhandler om ikke så lenge! :twitch:

Ja, så jeg er overgira når det gjelder kameraet, og liker å dele bilder. Liker sonen kjempegodt sålangt, virker som flotte folk og ikke minst flotte hunder!

- Cathrin

post-11717-0-86402300-1357555971_thumb.j

post-11717-0-49712000-1357555982_thumb.j

post-11717-0-86569200-1357556205_thumb.j

post-11717-0-22087500-1357556239_thumb.j

post-11717-0-64687100-1357556249_thumb.j

post-11717-0-43168400-1357556256_thumb.j

post-11717-0-21347100-1357556263_thumb.j

post-11717-0-24338200-1357556378_thumb.j

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, Vesterålen :D

Er du så lokalkjent at du kjenner igjen hvor dette er/hvilken fjord vi ser? :P

3804924057_f6395d2146_z.jpg

Jeg har bodd i Vesterålen faktisk :P

Rettere sagt på Hadsel ved stokmarknes ;) Jeg har en medalje fra jeg var med og gikk hadselsåsmarsjen eller noe sånt :P X km oppi et fjell :P

Velkommen til sonen ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, og velkommen.

Bor du i Vesterålen nå?? Jeg bor ikke så langt fra Sortland, og det hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre hundeeiere i nærheten.

Jeg har ikke samme rase som deg, men en kan jo prate hundeprat likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, og velkommen.

Bor du i Vesterålen nå?? Jeg bor ikke så langt fra Sortland, og det hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre hundeeiere i nærheten.

Jeg har ikke samme rase som deg, men en kan jo prate hundeprat likevel...

Tusen takk :)

Jada, vi bor i Vesterålen, er bare å sende meg melding her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :) Blandingen deres ser veldig ut som en toller syns jeg, med litt manglende pels kanskje :D .

Han er veldig lik korthåra Toller, vi får alltid høre "Å, for en fin Toller" eller hvordan oppdretter han er fra.

Sjeldent noen som tror meg når jeg sier han er blanding - og ihvertfall ikke blanding av Alaskan Husky, Schæfer og Pointer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei & velkommen!

Jeg synes du bør være forsiktig å oppgi hvor du bor, ellers kan det være jeg det blir mye trafikk utenfor døra med skuelustne som vil se på snøprinsessa;-)

Dessverre litt for langt borte for meg å stikke bortforbi :icon_cry:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei & velkommen!

Jeg synes du bør være forsiktig å oppgi hvor du bor, ellers kan det være jeg det blir mye trafikk utenfor døra med skuelustne som vil se på snøprinsessa;-)

Dessverre litt for langt borte for meg å stikke bortforbi :icon_cry:

Haha, det finnes ei snøprinsesse i Oslo og ei i Bø i Telemark også for de som har for lang vei opp hit :lol: :lol:

Snøprinsen fikk seg et hjem utenfor Harstad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det finnes ei snøprinsesse i Oslo og ei i Bø i Telemark også for de som har for lang vei opp hit :lol: :lol:

Snøprinsen fikk seg et hjem utenfor Harstad :)

Kanskje neste gang dere får valper, viss jeg har fått flytta til da. Fine var de i alle fall!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...