Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny på sonen, jeg også!


Alzenas
 Share

Recommended Posts

Kanskje neste gang dere får valper, viss jeg har fått flytta til da. Fine var de i alle fall!

Det var hyggelig :) Vi har planlagt kull til sommeren, så det blir spennende. Men jeg tviler på hvite valper,

det var nok noe spennende som kom av kombinasjonen vi gjorde sist. Annen hanne denne gang :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig :) Vi har planlagt kull til sommeren, så det blir spennende. Men jeg tviler på hvite valper,

det var nok noe spennende som kom av kombinasjonen vi gjorde sist. Annen hanne denne gang :)

Fikk dere bare hvite valper sist? Og hvor mange valper fikk dere? Er ikke fargeavhengig sånn sett, men det var spesielt da. Realitisk sett er det kanskje litt vel optimistisk med sommeren til meg, men hvem vet, det er lov å håpe, jo før jo bedre, men en del praktisk som må være i boks først, dessverre.

Whippet virker i alle fall interessant, men har et par andre favoritter også, har ikke bestemt meg 100% for rase ennå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dere bare hvite valper sist? Og hvor mange valper fikk dere? Er ikke fargeavhengig sånn sett, men det var spesielt da. Realitisk sett er det kanskje litt vel optimistisk med sommeren til meg, men hvem vte, det er lov å håpe, jo før jo bedre, men en del praktisk som må være i boks først, dessverre.

Whippet virker i alle fall interessant, men har et par andre favoritter også, har ikke bestemt meg 100% for rase ennå;-)

Vi fikk 6 tisper og 1 hanne.

Legger ved et bilde av kullet som nyfødt, og bilder tatt når de nærmet seg 8 uker :)

RED: Når jeg tenker meg om, så har jeg en video av småttisene 6 uker gamle her, da var de aktive småtroll:

post-11717-0-02283500-1357597369_thumb.j

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere skal henge rundt i Vesterålen og være hundesosiale vil jeg være med altså! (Nå som jeg er litt mer enn deltidsbeboer her). :D

Og jeg synes nå den mørkeste tispa fra A-kullet er desideeeert finest. Sådeså. :innocent:

Hehe, jeg skal si fra isåfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...