ToneS Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2013 Har du lagt det inn? Har jeg allerede godtatt kanskje? Trodde jeg la inn bud, men virket som om jeg ikke fikk til å by 0. Så, 10 funket 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Har ett kull med Sibber hvor det fins både tisper og hannhunder mellom 18-22 HH. Noen som er intressert? Mammaen til kullet er også tilsalgs, 13HH. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 6. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Har ett kull med Sibber hvor det fins både tisper og hannhunder mellom 18-22 HH. Noen som er intressert? Mammaen til kullet er også tilsalgs, 13HH. Kanskje, men linkene fungerer ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Forresten, er det bare jeg som får litt vondt i gamermuskelen når en hund. f.eks går opp i både strength og intelligence? Det bare ser så utrolig... feil ut. Jeg er nok litt miljøskada. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Hvem er det som samler på spesielle farger på BC? Fant en, hvis dere er interessert? http://www.furry-paws.com/dog/index/229108 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Kanskje, men linkene fungerer ikke? http://www.furry-paws.com/litter/view/165428 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Forresten, er det bare jeg som får litt vondt i gamermuskelen når en hund. f.eks går opp i både strength og intelligence? Det bare ser så utrolig... feil ut. Jeg er nok litt miljøskada. Jeg HATER det, hahaha! og agi og styrke, liksom. "Jeg er da ikke en cat/bear combo for svarte!". Miljøskada indeed. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 http://www.furry-paws.com/litter/view/165428 Si ifra hvis jeg bydde for lavt, vet ikke helt hva du hadde tenkt i pris..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Nå har jeg forresten en trainer konto, så dersom folk trenger slike ting til å dobbelttrene hunder, er det bare å si ifra. Så skal jeg lage til dere. Pris blir hva det koster for meg å lage de. Edit: Det blir prisen da for "A piece of paper". Sender dere arkene selv, så blir det gratis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Nå har jeg forresten en trainer konto, så dersom folk trenger slike ting til å dobbelttrene hunder, er det bare å si ifra. Så skal jeg lage til dere. Pris blir hva det koster for meg å lage de. Edit: Det blir prisen da for "A piece of paper". Sender dere arkene selv, så blir det gratis. Hvilke positive effekter blir det hvis man trener en hund i to sporter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Hvilke positive effekter blir det hvis man trener en hund i to sporter? Om den stagnerer i en, så har du en annen en å konkurrere i. Men må trenes før 16 dager gamle nå. Før fikk man jo samme tittel på begge sporter, selv om man bare konkurrerte i en. Men det er heldigvis gjort om. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Nå har jeg forresten en trainer konto, så dersom folk trenger slike ting til å dobbelttrene hunder, er det bare å si ifra. Så skal jeg lage til dere. Pris blir hva det koster for meg å lage de. Edit: Det blir prisen da for "A piece of paper". Sender dere arkene selv, så blir det gratis. iii, jeg må ha! MANGE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 iii, jeg må ha! MANGE! Hva er bruker IDen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Hvilke av disse burde beholdes? Skjønner ikke helt hvordan jeg ser om de er bærere av noe farger osv? http://www.furry-paws.com/litter/view/166097 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Hva er bruker IDen din? #1092375 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 #1092375 Hvor mange er mange forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Hvor mange er mange forresten? eeeeh, de må være under seksten sa du? Hang on, jeg må telle hunder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Hvor mange er mange forresten? Haha, telte du mine eller er du superdyktig på å tippe? Uansett, ti er flott, hurra hurra! (sendte litt ekstra penger, jeg. Sånn fordi. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Haha, telte du mine eller er du superdyktig på å tippe? Uansett, ti er flott, hurra hurra! (sendte litt ekstra penger, jeg. Sånn fordi. ) Nei. Jeg bare kjøpte 10 ark, fordi det er det man kan kjøpe ad gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Nei. Jeg bare kjøpte 10 ark, fordi det er det man kan kjøpe ad gangen. Haha! Takk uansett, du er nå min nye helt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokus Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2013 Vil bare annonsere at jeg har 7 borzoivalper med kun excellent som er reserverbare nå, hos Stine (#1093490) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2013 Uh, snart level 15 nå. Synd jeg bommet med disse proffesion poengene, får ikke fullt ut på en før lvl 20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 9. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2013 Vil bare annonsere at jeg har 7 borzoivalper med kun excellent som er reserverbare nå, hos Stine (#1093490) Tar gjærne en tispe og en hann( nr3 og nr5). Hva skal du ha for de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 9. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2013 Nå har jeg slengt meg på "Bedlington terrier-toget" jeg også... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokus Skrevet 9. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2013 Tar gjærne en tispe og en hann( nr3 og nr5). Hva skal du ha for de? Æsj, teite meg hadde ikke skjønt at jeg ikke kunne selge alle valpene, men at jeg kun kan selge eller beholde en, mens resten går til god damn "pet home". Grrr!! Må jeg ha poeng som breeder for å kunne beholde eller selge flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts