Jankaa Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Hvilken kinosal ville dere valgt for å få optimal filmopplevelse? Tenker i hovedsak på kinosalene i Oslo, men om feks Lillestrøm er unikt mye bedre, så er jo det også interessant å høre om Siter
HHC Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Alt annet enn Lillehammer kino sine saler i alle fall (Storsalen er jo minimal) Siter
Fillerya Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Colosseum sal 1. Evt Ringen kino, alle salene der er nye og oppgraderte. 1 Siter
simira Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Ringen har vel tosetere, som er en fordel for enkelte typer kinoturer. Så, Ringen og Colosseum ja. Siter
Guest Yellow Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Colosseum garantert. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Ringen har vel tosetere, som er en fordel for enkelte typer kinoturer. Så, Ringen og Colosseum ja. Trenger ikke kline som nyforelska fjortisser for å breie seg ut i toseter. Kilden i Tønsberg har tosetere, ble kåret til årets kino, var vel noe andre premisser enn bare kinoopplevelse men likevel generelt store gode stoler, jeg går ikke på kino for å sitte som på bussen. Siter
jma Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 I Larvik har vi et nytt kulturhus (2009), Bølgen. Der er det flere kinosaler. I storsalen er det deilige seter, og kinoen går for å ha best lyd i landet. Også er bygget ganske pent/kult Siter
Anette Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Synes kilden i Tønsberg er veldig bra. Colosseum sal 1 også. Siter
simira Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 I Larvik har vi et nytt kulturhus (2009), Bølgen. Der er det flere kinosaler. I storsalen er det deilige seter, og kinoen går for å ha best lyd i landet. Også er bygget ganske pent/kult Oi, vært for lite i Larvik de siste årene skjønner jeg! Hvor ligger dette? Må sjekkes ut til sommern! Siter
Guest Michellus Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Sier som mange, Colosseum, sal 1 Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Oi, vært for lite i Larvik de siste årene skjønner jeg! Hvor ligger dette? Må sjekkes ut til sommern! Tja, heter det der da, havna? under/over jernbanen retning stavern.. Farris bad like bortenfor. Vært der masse men ikke på kino.. . Siter
Maria Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Lørenskog hus sin kino er også blitt veldig bra men colloseum er jo "the kino"..! Siter
jma Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Oi, vært for lite i Larvik de siste årene skjønner jeg! Hvor ligger dette? Må sjekkes ut til sommern! Tja, heter det der da, havna? under/over jernbanen retning stavern.. Farris bad like bortenfor. Vært der masse men ikke på kino.. . Sanden Siter
Lola Pagola Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Hamar!! Slår københavn, trondheim, oslo og alle andre jeg har vært på faktisk Siter
Garmen Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Ringen, helt klart. Behagelige stoler, og ikke så mange fjortiser Siter
Teserere Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Coloseum storsalen! Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 Siter
Papillon Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Trenger ikke kline som nyforelska fjortisser for å breie seg ut i toseter. Kilden i Tønsberg har tosetere, ble kåret til årets kino, var vel noe andre premisser enn bare kinoopplevelse men likevel generelt store gode stoler, jeg går ikke på kino for å sitte som på bussen. Men det er jo Brygga som gir deg kinofølelsen, ikke Kilden.. Siter
mushi Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Men det er jo Brygga som gir deg kinofølelsen, ikke Kilden.. Brygga er helt utdatert og har missforstått hva folk ser etter i kino. Siter
Ingvild Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Den aller beste kino-opplevelsen får jeg på Gimle kino på Frogner. Ikke fordi lyd og bilde nødvendigvis er det beste der, men hele opplevelsen er så fin der. Litt som å gå på kino i Italia. Det er obligatorisk å kjøpe rødvin i baren, og det er best å sitte på bakerste rad. 3 Siter
Papillon Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Brygga er helt utdatert og har missforstått hva folk ser etter i kino. Neinei, nå er du bare vrang og tullete. Kilden lukter jo ikke kino engang og alle veit at man må LUKTE at det er en kino man er i Sådeså. Siter
Anette Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Trenger ikke kline som nyforelska fjortisser for å breie seg ut i toseter. Kilden i Tønsberg har tosetere, ble kåret til årets kino, var vel noe andre premisser enn bare kinoopplevelse men likevel generelt store gode stoler, jeg går ikke på kino for å sitte som på bussen. Men det er jo Brygga som gir deg kinofølelsen, ikke Kilden.. De har også trange seter og det er ikke gøy å sitte klemt fast for de som er litt større. Er oppvokst meg brygga men kilden har jeg begynt å like etter den kom :-) Siter
Papillon Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 De har også trange seter og det er ikke gøy å sitte klemt fast for de som er litt større. Er oppvokst meg brygga men kilden har jeg begynt å like etter den kom :-) Ja. Kanskje jeg får gi Kilden en sjanse, jeg er jo vanedyr så Liker det gode gamle. Siter
mushi Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Skrevet 26. Desember 2012 Ja. Kanskje jeg får gi Kilden en sjanse, jeg er jo vanedyr så Liker det gode gamle. Dra i sal 9.Den har ølservering i helgene, skinnseter og man kan tippe ryggen bakover på setene. 1 Siter
Recommended Posts