Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslo/Østlandets beste kinosal


Recommended Posts

Skrevet

Hvilken kinosal ville dere valgt for å få optimal filmopplevelse?

Tenker i hovedsak på kinosalene i Oslo, men om feks Lillestrøm er unikt mye bedre, så er jo det også interessant å høre om :)

Guest Kåre Lise
Skrevet
Ringen har vel tosetere, som er en fordel for enkelte typer kinoturer. :P

Så, Ringen og Colosseum ja.

Trenger ikke kline som nyforelska fjortisser for å breie seg ut i toseter. :D

Kilden i Tønsberg har tosetere, ble kåret til årets kino, var vel noe andre premisser enn bare kinoopplevelse men likevel generelt store gode stoler, jeg går ikke på kino for å sitte som på bussen. :)

Skrevet

I Larvik har vi et nytt kulturhus (2009), Bølgen. Der er det flere kinosaler. I storsalen er det deilige seter, og kinoen går for å ha best lyd i landet. :)

Også er bygget ganske pent/kult :D

B%C3%B8lgen-Askeland5.jpg

Skrevet
I Larvik har vi et nytt kulturhus (2009), Bølgen. Der er det flere kinosaler. I storsalen er det deilige seter, og kinoen går for å ha best lyd i landet. :)

Også er bygget ganske pent/kult :D

B%C3%B8lgen-Askeland5.jpg

Oi, vært for lite i Larvik de siste årene skjønner jeg! Hvor ligger dette? Må sjekkes ut til sommern!

Guest Kåre Lise
Skrevet
Oi, vært for lite i Larvik de siste årene skjønner jeg! Hvor ligger dette? Må sjekkes ut til sommern!

Tja, heter det der da, havna? under/over jernbanen retning stavern.. Farris bad like bortenfor. Vært der masse men ikke på kino.. . :(

Skrevet
Oi, vært for lite i Larvik de siste årene skjønner jeg! Hvor ligger dette? Må sjekkes ut til sommern!

Tja, heter det der da, havna? under/over jernbanen retning stavern.. Farris bad like bortenfor. Vært der masse men ikke på kino.. . :(

Sanden :)

Skrevet
Trenger ikke kline som nyforelska fjortisser for å breie seg ut i toseter. :D

Kilden i Tønsberg har tosetere, ble kåret til årets kino, var vel noe andre premisser enn bare kinoopplevelse men likevel generelt store gode stoler, jeg går ikke på kino for å sitte som på bussen. :)

Men det er jo Brygga som gir deg kinofølelsen, ikke Kilden.. :)
Skrevet

Den aller beste kino-opplevelsen får jeg på Gimle kino på Frogner. Ikke fordi lyd og bilde nødvendigvis er det beste der, men hele opplevelsen er så fin der. Litt som å gå på kino i Italia. Det er obligatorisk å kjøpe rødvin i baren, og det er best å sitte på bakerste rad.

  • Like 3
Skrevet

Brygga er helt utdatert og har missforstått hva folk ser etter i kino.

Neinei, nå er du bare vrang og tullete. Kilden lukter jo ikke kino engang og alle veit at man må LUKTE at det er en kino man er i :) Sådeså.

Skrevet
Trenger ikke kline som nyforelska fjortisser for å breie seg ut i toseter. :D

Kilden i Tønsberg har tosetere, ble kåret til årets kino, var vel noe andre premisser enn bare kinoopplevelse men likevel generelt store gode stoler, jeg går ikke på kino for å sitte som på bussen. :)

Men det er jo Brygga som gir deg kinofølelsen, ikke Kilden.. :)

De har også trange seter og det er ikke gøy å sitte klemt fast for de som er litt større. Er oppvokst meg brygga men kilden har jeg begynt å like etter den kom :-)
Skrevet

De har også trange seter og det er ikke gøy å sitte klemt fast for de som er litt større. Er oppvokst meg brygga men kilden har jeg begynt å like etter den kom :-)

Ja. Kanskje jeg får gi Kilden en sjanse, jeg er jo vanedyr så :P Liker det gode gamle.

Skrevet
Ja. Kanskje jeg får gi Kilden en sjanse, jeg er jo vanedyr så :P Liker det gode gamle.

Dra i sal 9.Den har ølservering i helgene, skinnseter og man kan tippe ryggen bakover på setene.

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...