Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skulle så gjerne ha fått tak i denne boken, da min egen mest sannsynlig har forsvunnet iløpet av et flyttelass. Men det er ingen bokhandlere som selger den lengre.

Skrevet
Lydbøker finner jeg hos alle bokhandlene, men selve boka er ikke lenger til salgs står det hos alle :(

Ja jeg fant ut det etter litt søking jeg og, Også den som er så koselig:) Får håpe SEC har den til deg...

• Like 1
Skrevet

Åååååhhh den er så trivelig! Fader at jeg ikke har lest den i adventtiden i år. Skal "legge den fram" så jeg har den til neste år! :D

Har du kontaktet bokhandler ang å bestille den inn til deg?

Skrevet
Åååååhhh den er så trivelig! Fader at jeg ikke har lest den i adventtiden i år. Skal "legge den fram" så jeg har den til neste år! :D

Jeg pleide alltid å lese en luke hver dag før, verdens triveligste adventskalender :heart:

Skrevet

jeg er nittini prosent sikker på at jeg så den på bokhandelen i forrige uke, fordi jeg tenkte at "oi, den er det lenge siden jeg har lest...." tror det var hos norli..

Skrevet
jeg er nittini prosent sikker på at jeg så den på bokhandelen i forrige uke, fordi jeg tenkte at "oi, den er det lenge siden jeg har lest...." tror det var hos norli..

Da skal jeg ta meg en tur innom Norli i morra, takk skal du ha :D

Skrevet
Da skal jeg ta meg en tur innom Norli i morra, takk skal du ha :D

Og ellers så vet jeg at Ark her kan sjekke om andre Ark i nærheten har boka jeg er ute etter. Så kanskje du kan spørre i en butikk og evt se om de kan sjekke andre butikker? :)

Skrevet
Anbefaler å legge inn varsling på antikvariat.net ihvertfall.

Og ellers så vet jeg at Ark her kan sjekke om andre Ark i nærheten har boka jeg er ute etter. Så kanskje du kan spørre i en butikk og evt se om de kan sjekke andre butikker? :)

Dere er supre, tenker på alt det jeg ikke tenker på :D Tusen takk :santa:

• Like 1
Skrevet

Alle ARK butikker kan det, det ligger i systemet "vårt" :P Hilsen hun som har jobbet på ARK :P

Skrevet

Alle bokhandler kan sjekke om og hvor mange de ulike bokhandlenre i samme kjede har inne av hvilken som helst bok. Har du ISBN nummeret, er det enda enklere å sjekke om boka er gått ut av produksjon og slikt. Hilsen hun som jobba på Marcussen bokhandel i Ullevålsveien i 1981 :)

Skrevet
Boka er til salgs "overalt" den altså, skal ikke være noe problem å finne den :)

Kan du gi meg en link? For jeg finner den ingensteder på nettet.