Gå til innhold
Hundesonen.no

Julemysteriet av Jostein Gaarder.


Stine
 Share

Recommended Posts

Er det denne? http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=julemysteriet&p=1&r=1&cid=107831

red; så nå at det er lydbok, men da finnes sikkert den ordentlige boka et sted...?

Lydbøker finner jeg hos alle bokhandlene, men selve boka er ikke lenger til salgs står det hos alle :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååhhh den er så trivelig! Fader at jeg ikke har lest den i adventtiden i år. Skal "legge den fram" så jeg har den til neste år! :D

Jeg pleide alltid å lese en luke hver dag før, verdens triveligste adventskalender :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nittini prosent sikker på at jeg så den på bokhandelen i forrige uke, fordi jeg tenkte at "oi, den er det lenge siden jeg har lest...." tror det var hos norli..

Da skal jeg ta meg en tur innom Norli i morra, takk skal du ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å legge inn varsling på antikvariat.net ihvertfall.

Og ellers så vet jeg at Ark her kan sjekke om andre Ark i nærheten har boka jeg er ute etter. Så kanskje du kan spørre i en butikk og evt se om de kan sjekke andre butikker? :)

Dere er supre, tenker på alt det jeg ikke tenker på :D Tusen takk :santa:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ellers så vet jeg at Ark her kan sjekke om andre Ark i nærheten har boka jeg er ute etter. Så kanskje du kan spørre i en butikk og evt se om de kan sjekke andre butikker? :)

Alle ARK butikker kan det, det ligger i systemet "vårt" :P Hilsen hun som har jobbet på ARK :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bokhandler kan sjekke om og hvor mange de ulike bokhandlenre i samme kjede har inne av hvilken som helst bok. Har du ISBN nummeret, er det enda enklere å sjekke om boka er gått ut av produksjon og slikt. Hilsen hun som jobba på Marcussen bokhandel i Ullevålsveien i 1981 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...