Guest 2ne Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg ville ikke spurt henne om noe, jeg ville fortalt henne at høye lyder ikke kan skade henne, og at hun ikke trenger å leke vaktbikkje bare fordi at hun har blitt eldste hund i huset. De folkene som ramler innom her, er som regel invitert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hvorfor er du så gal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunkereier Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hva må jeg gjøre for å få bedre resultater på båndtrening? Evt. Hvorfor drar du sånn i båndet, din knøl? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Augustina Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 ville spurt Yatzy om hvorfor han må gjete hestene, og om han ikke kan slutte med det meg en eneste gang Da slipper han jo å måtte være i bånd eller i stallen, da kan han jo løpe løs og leke : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg ville spurt om Amira har lyst til å fortsette å konkurrere i lydighet, eller om hun vil gjøre noe annet isteden. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg ville ha spurt om ikke det er på tide å ta seg litt sammen.. I det minste på treninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg ville spurt Nora om hun har det bra, og om hva hun vil jeg skal gjøre om hun ikke har det bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg spør dem hver dag om de veit at jeg elsker dem, og det trur jeg de gjør. Men til Aiko: "Hva kan jeg gjøre for deg, mitt livs lys?" Til Imouto: "Hva kan vi gjøre for å tone ned grevlinglydene så det er litt lettere for folk og fe og se hvor kul og nydelig du faktisk er?" 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg ville spurt begge to om de syntes de hadde det bra hos meg. Det tror jeg de gjør, men da hadde jeg ihvertfall fått en tilbakemelding som sikkert hadde vært greit å vite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Doffen: Det går bra å være alene og du behøver ikke bli sååå glad når vi og andre kommer hjem, du får nok kos, eg lover! Issi: spørre hva som ville gjort hun tryggere i konkuranse/trenings situasjonene, og om hun liker doffen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Vida: Hvorfor hun bare MÅ løpe etter disse kattene. Noomi: Hva som egentlig feiler henne, siden hun er konstant lykkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Du hvorfor vil du ikke søke, mamma forsvinner ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Til begge to: trives dere her, hva kan æ gjøre bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Chessea: om hun har noen vondter (ser ikke sånn ut, men hun drar jo på åra) eller om hun kan la andre hunder få komme på besøk uten å lage et styr uten like Leja: om hun vennligst kan slutte å gneldre. Pliiiis liksom. Og at barn er allrighte og ikke er noe å være redd for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg ville spurt BV om hun tror hun hadde hatt det bedre i himmelen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hvorfor du (hvilkensomhelst av dem) er så forbasket uoppdragen på tur - når du VET hvor lei/trist/redd du blir når jeg eksploderer.. (og først DA greier du å gå "normalt", ikke bjeffe eller hoppe hei villt) Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Akkurat nå ville jeg spurt om de har spist eller vet hvor det har blitt av BH'en som jeg la på stolen før vi la oss i natt, og som nå er borte. For dypere spørsmål, må jeg tenke litt for å få den gode formuleringen som gir svaret på alt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 "Vet du ikke at jeg gjør alt for ditt eget beste?" Er så mange ganger jeg kunne ønske at han forstod nettopp det, at jeg ikke gjør ting BARE for å plage han, som kloklipp, børsting på labber/magen, blir kledd på, nappe ører, pusse tenner, ta vaksine hos vet. osv, osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg ville spurt om hvorfor han trekker i båndet, selv om jeg har prøvd gang på gang å lære han å gå fint... Jeg ville spurt om han var lykkelig og hadde det bra hos meg, evt. hva jeg kunne gjort for å gjøre ting bedre. Jeg ville spurt hva han gjør når han er alene hjemme (og det er kun fordi JEG er nysgjerrig)... Jeg ville spurt han hvorfor han stikker av og er borte i 5-10 min når han er løs på tur i skogen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hvorfor er sauer det beste på jord? De er jo ganske kneppe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gidske Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Mine hunder er bortskjemte, så de har det nok helt fint :santa: Auris: "Når fuglen flyr må du sitte, ikke løpe etter. Det er vi som skal drepe fuglen, ikke du." Mira: "Hvorfor vil du ikke ha på potesokker når du synes det er forferdelig kaldt på labbene?" Buster: "Har du vondt noe sted" og/eller "Hvorfor synes du det er godt å spise q-tips når du ikke liker den dyre hundematen?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hva har DU lyst til å gjøre i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg tror jeg ville spurt Tavi om hun kunne la det elektroniske utstyret mitt være i fred når hun er alene hjemme Ellers ville jeg kanskje spurt hva hun mener kunne gjort at hun trivdes bedre, hva som evt mangler i hverdagen osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Tror jeg ville gidd Hector en minidetaljert seksualsamtale... (Nei... Du treffer ikke noe spennende på skulderen eller i pannen til tispen)... Boris: hvorfor han pisser inne, og få han til å innse at trailere/lastebiler/busser/biler/sykler/barnevogner ikke skal løpes mot for å "taes" Kiri: fått henne til å innse at hvis hun kommer til meg når jeg roper slipper hun å gå i Flexiline på tur. Samt fortalt henne hvor stolt jeg er av henne når hun greier holde seg til vi kommer ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 jeg hadde spurt: Fortell meg det du vil si meg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts