Arielle Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Jeg lurer rett og slett på hvilke forsikringer dere har og hvorfor. Hva burde enn ha av forsikringer? Hvilket forsikringsselskap har dere og hvorfor valgte dere det selskapet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Innbo - Fordi det er idiotisk å ikke ha det, selv når man leier. Bil, kasko - Fordi det er påkrevd og kasko fordi jeg måtte ha det da jeg fullfinansierte med lån. Reise - Fordi det er idiotisk å ikke ha det, selv om man ikke reiser. Helse - Fordi jeg får den billig via jobben, og jeg gidder ikke å vente et halvt år på operasjon, utredelse etc hvis det skulle være nødvendig. Livsforsikring - Alle ansatte får det via jobben De tre første er gjensidige da jeg får en del rabatt som NITO-medlem. Helseforsikringen husker jeg ikke, livsforsikringen trooor jeg er Vital. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Har Geo forsikret i Agria, Tinka er ikke lenger forsikret. Jeg dekkes av minde foreldres innboforsikring fordi jeg har samme folkeregistrerte adresse som dem og er under utdanning. Reiseforsikring har jeg ikke, men burde jeg definitivt skaffe meg, jeg har bare ikke fått summet meg til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Villaforsikring - har hus og vil gjerne ha et nytt hvis det brenner ned. Innboforskring bør alle som bor for seg selv ha, jeg har gjennom fagforeningen Reiseforsikring (gjelder også i fritiden, ikke bare lange reiser) Bilforsikring Er yrkesskadeforsikret gjennom jobben Har kombinert livs- og uføreforsikring privat, primært for å sikre datteren min hvis noe skulle skje Hundeforsikringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Innbo- og reiseforsikring gjennom fagforeninga. Hundeforsikringer via Agria. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Husforsikring - mest pga lånet, men greit uansett Innbo Bil med kasko Hundeforsikringer Gjennom jobben: Ulykke- og uføreforsikring Livsforsikring Reiseforsikring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Vil bare nevne at enkelte mastercard gir deg reiseforsikring om du betaler et % av reisen med det kortet Greit å sjekke ut som alternativ for noen kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Livsforsikring, uførforsikring, innbo, hus og bil forsikring. Samt hunde forsikring. Tror også jeg har reiseforsikring via samboer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Codan White label: Villa Innbo Bil med full kasko 2xhund reise Vurderer skrive en helse/kritisksykdom forsikring også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Vi har hus ekstra, bil ekstra og innbo hos IF. Og det har vi hatt i årevis, da det ikke har vist seg å lønne seg å bytte. Vi sjekker dette stort sett annet hvert år. Hadde tidligere hundene også der, men hundeforsikringa deres er ikke god nok synes jeg. Så hunden er i Agria. Sykdom / uførhet / livsforsikring har gubben gjennom jobb. Jeg er jo 100% ufør, og får forsåvidt allerede måndtlige utbetalinger på uføredelen av IF. Takk gud for gode forsikringsordninger på jobben! Reiseforsikring har vi via Mastercard, men jeg tror også gubben har noe i Europeiske via jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Har innbo, reise og bil igjennom fagforening. Utrolig rimelig og ingen kan konkurrere på prisen jeg får der. Katten er vel også gjennom de. Har sendt anbud på hunden, må sjekke litt hva de forskjellige dekker av utgifter. Dere må huske at kredittkort ofte bare dekker tap av utgifter av evt avbestilling av reise og ikke dekker evt sykehusopphold på ferie! Reiseforsikring er en veldig billig forsikring i forhold til hvor mye den dekker. Jeg har både fått dekket sykehusopphhold og avbestilling av reise med den, uten å betale egenandel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Hus, bil (delkasko), innbo, grunnforsikring og reise gjennom jobben, Symra i Agria, Pippin er ikke forsikret. Jeg minner alle på at hvis man skal si opp en forsikring må det skje før 31 desember. Jeg skal si opp en reiseforsikring, den jeg har gjennom jobben er grei nok når man reiser så lite som meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Hus og innbo, hytte, reise,ulykke, bil og hund i et selskap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 I Sparebank1 med LO-favør har jeg: Ett hus En låve to biler en traktor en hestehenger reiseforsikring for 2 pers Livsforsikring for 2 pers Ulykkesforsikring for 2 pers Dette betaler jeg kr 2800 pr mnd for. Det er ingen som matcher den prisen! Igjennom fagforeninga har vi innbo og kollektiv gruppeforsikring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Bilforsikring i DNB (delkasko) Hundeforsikring i Agria Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Jeg har en slik "student i utlandet"-pakke hos Gjensidige. Den inkluderer blant annet: Innboforsikring Ulykkesforsikring Reiseforsikring I tillegg har jeg bilforsikring(kasko) hos et annet forsikringsselskap. Hundene er forsikret i Agria. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 IF Bilen tryg reise forsikring innbo gjennom fagforeninga til t har vi også reiseforsikring og innbo. Og jeg er ulykkesforsikret gjennom jobben hundene i agria. Har lurt litt på å samle alt kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts