Toril Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Endelig! Krysser alt mulig rart her!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Åh, endelig kom løpetida! En ting skjønte jeg ikke helt: At insemineringa skjer i påsken og blir dyrt har da ingenting å si for dere som valpekjøpere? Iogm at hun sier at hun "ikke skal gjøre det lett for dere", mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 18. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Tusen takk for lykkeønskninger! Lykke til Mærra du også! SEC: Neida hun mente at det ble dobbelt så dyrt for dem. og hun skrev at "hun skal ikke gjøre det lett for oss", altså dem Jeg håper på mange valper, for ventelisten var lang. Heldigvis ligger jeg på toppen på tispevalp, men oppdretter skal ha, samt en annen person som har vært trofast valpekjøper hos dem er også høyt prioritert, så det må minst komme 3 tisper for at man skal være sikret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Lykke til, krysser alt som krysses kan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Lykke til! Krysser fingrene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Det blir spennende å se hvordan dette går altså Unner deg selvsagt den rette valpen nå. Heia tispa, paring og fødsel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Spennende! Håper virkelig det kommer ei flott tispe til deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Krysser fingre og taer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Tusen takk alle dere. Det er så koselig å få lykke ønskninger! Gleder meg til å dele videre med dere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 5. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Tispa ble insiminert igår og idag. Så nå er det bare å krysse fingre for at hun blir drektig 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Spennede tid fremover! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Oppdretter ringte igår. De hadde vært på ultralyd og det viste 1 valp, en tom sekk og et foster på tur til å bli borte. Den som var igjen var stor og frisk. De skal ta rønken i slutten av måneden for å se for sikkerhet om antallet det blir om det kanskje skulle være en gjemt bak der, siden greyhounds kan være litt vanskelig å ta UL på (opptrukken og stram buk). Men det ser nok ut for at det bare er 1. Oppdretter syns det var rart, tispen ser mer drektig ut nå enn på samme tid når hun hadde sitt forrige kull (med 3 valper). Men slikt er vel vanskelig å si uansett. De skal ikke avle mer på tispa pga alder, men også pga at hun tydeligvis ikke bærer frem valper. Blir det født en tispe tar oppdretteren den selv. En hanne så kanskje vi får tilbudet om den, men det er såpass usikkert alt nå egentlig. Så ikke så gode nyheter. Er veldig skuffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Uff da, det var ikke så gode nyheter Håper det ligger en tispe og lurer bak der, så det blir to jenter! Har du andre kull du ser på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Så kjedelig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Så utrolig kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Uff da, det var ikke så gode nyheter Håper det ligger en tispe og lurer bak der, så det blir to jenter! Har du andre kull du ser på eller? Ja det blir et mirakel hvis det skulle bli 2 tisper, så tviler på det. Vet ikke om hvor stor sannsynlighet det er for å overse noe på UL.. Nei har ikke sett på noen andre kull. Ingen av interesse av de jeg har sett på tidligere. Men mange kull rundt om i Europa, men jeg syns import er litt vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Vi så 2 valper på ul første gang Boris skulle bli pappa. Det kom syv satser på at det er noe slikt som skjer her og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 wow ja det hadde jo vært litt av en overraskelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Kjedelige greier Krysser fingrene på at det er flere der inne og at det er en til deg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Ja det blir et mirakel hvis det skulle bli 2 tisper, så tviler på det. Vet ikke om hvor stor sannsynlighet det er for å overse noe på UL.. Nei har ikke sett på noen andre kull. Ingen av interesse av de jeg har sett på tidligere. Men mange kull rundt om i Europa, men jeg syns import er litt vanskelig.. Hva med en annen type mynde da? Sånn hvis du har veldig lyst på to hunder nå, og hvis det er veldig vanskelig å finne kombinasjoner du vil ha fra, så kanskje det går an å utvide søket? (Muligens et teit forslag, jeg ville jo ikke kjøpt ridgeback bare fordi jeg ikke fant den riktige dalmatinerkomboen ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 På Ida så veterinær 4, kanskje 5. Hun fikk 8. Men det er kanskje lettere å se hvis det er veldig få? Krysser iallefall alt jeg har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Talli som også har ganske opptrykken bruk har vi bare funnet 1-2 fostere på UL pga de bæres så høyt og nesten under ribbena. Det har kommet 6 valper begge ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Da Dina hadde sitt siste kull, fant veterinæren 3, kanskje 4 valper på ultralyd, og 4, kanskje 5 valper på røntgen. Det kom 7 Er ikke meningen å gi deg håp som kanskje knuses om noen uker, men for min del så er ikke UL og røntgen noe bevis på noe annet enn at tispa er drektig lenger. Har hørt for mange historier der det har kommet flere valper enn hva man har sett, så jeg ville bare slappet av og ventet og sett jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Krysser fingrene for at det gjemmer seg et lite lykketroll til deg høyt oppi der et sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Da Dina hadde sitt siste kull, fant veterinæren 3, kanskje 4 valper på ultralyd, og 4, kanskje 5 valper på røntgen. Det kom 7 Er ikke meningen å gi deg håp som kanskje knuses om noen uker, men for min del så er ikke UL og røntgen noe bevis på noe annet enn at tispa er drektig lenger. Har hørt for mange historier der det har kommet flere valper enn hva man har sett, så jeg ville bare slappet av og ventet og sett jeg Enig. Litt "feil" vinkel på ulralydproben, så mister man en valp eller tre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts