klinkekula Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Hallo, alle sammen! Er ikke superaktiv i forum, men titter innom her. Jeg heter Heidi, og bor på Hadeland. Har en pomme på 3 (snart 4) år, og en Schnauzer (salt/pepper) som også er 3 (snart 4) år Pommen, Dennis, fikk jeg som valp, mens jeg tidligere i år tok til meg Schnauzeren, Kajsa, da hun var tilbake til omplassering. Her er bilder av dyra: Dennis: Birthday boy! Explored by klinkekula, on Flickr Og Kajsa: Catching sunlight by klinkekula, on Flickr 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Hei og velkommen! Herlige bilder av voffene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen! Flotte bilder av flotte hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen tror du kjenner min lillesøster forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klinkekula Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Takk takk, alle sammen! Bikipile: Det tror jeg også, hvis det er snakk om ei med Whippet (og en til på vei) + blandingshund??? Hun har en søster med shiba iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Det stemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen hit! Hadde ikke fått med meg at du har fått schnauzer, fin dame! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klinkekula Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen hit! Hadde ikke fått med meg at du har fått schnauzer, fin dame! Hihi, har fått ei lita barteguri i hus, ja! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Nyydelige bilder! Velkommen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Hei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen hit! Nydelige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen hit! Det nederste bildet var kjempeflott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen hit Kjekt med flere folk fra Hadeland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klinkekula Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Takk alle! Velkommen hit Kjekt med flere folk fra Hadeland Hihi, jeg kommer opprinnelig fra Jevnaker. Men bor nå på Gran da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen skal du være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Takk alle! Hihi, jeg kommer opprinnelig fra Jevnaker. Men bor nå på Gran da. Og jeg er opprinnelig fra Bergen, bodde på Gran i nesten 3 år og har bodd på Jevnaker i 2 år... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts