Mud Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Siri liker ikke katter , så hun er absolutt frikjent !! Juhu !! Du er fantastisk soppen !! Jeg fikk veldig lyst på kyllingsuppe da... 1 Siter
Zitka Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Kattefolka har ødelagt nissen :lol: :lol: Siter
Lemen Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Skumle skumle julekrim. Katter er bare søte på youtube - synes nå jeg. Jeg er mektig imponert over kreativiteten og skriveferdighetene til Soppen. Ikke skjønner jeg hvordan hun får det til, 24 kapitler i en skikkelig skummel julekrim på toppen av julestell og julestress. Jeg synes virkelig hun fortjener en premie hun også! 6 Siter
Guest Gråtass Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Gispet faktisk... Fantastisk, jeg Soppen!!!!! Siter
xxx12345 Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Sikkert Snøfrost som var den femte Hun er jo katteoppdretter! 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Snoppen, du er fantastisk! Jeg tror ikke det er katteoppdrettere forresten Jeg tror fortsatt det er soniser.. Siter
Tøfflus Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Mel: Det satt to katter på et bord (Kvirrevirrevitt bom bom) Det satt no’n katter i et hus Kvirrevirrevittbom bom Så sa den ene: hør nå pus Kvirrevirrevittbom bom Soniser de skremmes må Kvirrevirrevirrevirrevitt bom bom Vi napper nissen og gjør det nå Kvirrevirrevirrevirrevitt bom bom De snek seg ut en desembernatt Kvirrevirrevittbom bom Mot sonens julehus de tok fatt Kvirrevirrevittbom bom De stjal en nissemann med seg Kvirrevirrevirrevirrevitt bom bom Og soniser sto der veldig lei Kvirrevirrevirrevirrevitt bom bom Men soniser er ingen flopp Kvirrevirrevittbom bom Med hund og hår de sporet opp Kvirrevirrevittbom bom Men da var katt og nisse dratt Kvirrevirrevirrevirrevitt bom bom Og jorden den var helt forlatt Kvirrevirrevirrevirrevitt bom bom For dommedagen kommet var Kvirrevirrevittbom bom Og soniser var long gone far Kvirrevirrevittbom bom Og mer vet vi ikke nå Kvirrevirrevirrevirrevitt bom bom Så følg du med og vi lyt sjå Kvirrevirrevirrevirrevitt bom bom 10 Siter
Guest Dratini Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Jeg lurer nå litt på denne Tøfflus jeg da... Hun skriver jo så treffende sanger hele tiden Siter
Guest LXT Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Skrevet 21. Desember 2012 Tøflus er go' Jeg tror heller ikke det er kattemenneskene.. Godt at dommedag ikke ble noe av da. Hadde vært litt kjipt om krimmen endte i massedød all over Siter
Wanderlust Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Skrevet 21. Desember 2012 Hvorfor driver jeg og mumler alt Siter
Guest 2ne Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Skrevet 21. Desember 2012 Jeg veit hvor nissen er! Han er i England og sprer juleglede.. Og han kan egentlig bare bli der, spør dere meg.. Siter
Stine Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Skrevet 21. Desember 2012 Jeg veit hvor nissen er! Han er i England og sprer juleglede.. Og han kan egentlig bare bli der, spør dere meg.. :lol: Det er jo selvfølgelir Siri som har sladret til kattefolkene. Hun er jo lokal kjent! Og etter hun flyttet dit så har hun jo blitt litt eksentrisk... Say no more.... 1 Siter
xxx12345 Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Skrevet 21. Desember 2012 Det er jo selvfølgelir Siri som har sladret til kattefolkene. Hun er jo lokal kjent! Og etter hun flyttet dit så har hun jo blitt litt eksentrisk... Say no more.... Godseierinnen! Såklart - det er sikkert hennes hytte også, bare at ingen andre vet om det enda. Det forklarer jo alt - igjen! Siter
Cattn Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Skrevet 21. Desember 2012 Herreguud herreguuud!! JEg har jo ikke fått lest krim eller fått kommentert her i tråden jo.. Hus, hjem og katter er jo helt forsømmet stakkar.. ( eller skulle vi ikke dele at man har katt? shit! ) Men jeg er jo *tante* til en skokk med hunder da kremt.... Men soppen er fantastisk! Ingen som har en bedre eller like god skrivesopp som vi har altså Siter
Siri Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Skrevet 21. Desember 2012 Å herregud, enda flere konspirasjonsteorier... *se seg over skuldra av frykt for hva visse soniser kan finne på bak min rygg* Siter
Guest 2ne Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Skrevet 21. Desember 2012 Yeah, jeg tok a! Jeg er helt sjef Siter
Mirai Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Skrevet 21. Desember 2012 Yayy go 2ne! Kast dem ned trappa . Eventuelt knerta noen ned trappa for å legge skyld over på denne stakkars livløse personen! Siter
Guest 2ne Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Skrevet 21. Desember 2012 Yayy go 2ne! Kast dem ned trappa . Eventuelt knerta noen ned trappa for å legge skyld over på denne stakkars livløse personen! Hæ, jeg? Jeg er da ikke noe kattemenneske, katta mi ville ikke bo hos meg en gang hun Siter
Mirai Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Skrevet 21. Desember 2012 Hmm la gå da! *skule mistenksomt rundt* Siter
Malinka Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Skrevet 22. Desember 2012 Nå ler jeg godt her :-) Men det var på tide at noen ble tatt, kanskje vi finner nissen til slutt også? Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Siter
Margrete Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Skrevet 22. Desember 2012 Takk soppen! *ler* Det var en tung tung kveld, men jeg lever, dog har det nok ødelagt en del av rutinene mine *ut å frese tur så jeg får tatt igjen tiden* Siter
Bananen Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Skrevet 22. Desember 2012 Oi! 2ne, da! Kattemennesker er mennesker de også! 1 Siter
Ozzy Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Skrevet 22. Desember 2012 Stakkars Belgerpia som måtte tømme analkjertler. Æsjameien! (Og all ære til Soppen! :santa: Hun fortjener en blomst og litt til! ) Siter
Recommended Posts