HHC Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 You rock, Soppen! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 RunkePer! *tørke pizza og cola av skjermen* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Hæppi 3. desember, dere! Ikke avslør noen av svarene på oppgavene her, send dem til Julenissen sin meldingsinnboks! Den administreres av Nissekonen og Rudolf, så svarene deres blir mottatt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Du er genial soppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Soppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Å, så herlig lesning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Storkoser meg. Og lurer fælt på hvilken sonehund det var bilde av sittende på rumpa. Det må være en ny sonebruker? Eller var det en sonis? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Jaaaaaaay, jeg har kommet meg litt lenger nord på Hedmarken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Hahaha, hvem sin "hund" er den litt spesielle som sitter med rødt fjes der? . Også ler jeg virkelig av de som skulle skrike svarene høyest.. jeg ser det for meg! Dere kommer til å sove godt nå som dere har blitt trent . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Bøyer meg i støvet, soppen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Hunden ved siden av den "litt rare" (den med et akebrett) lignet helt sinnsykt på Luna Hvem er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Så flink du er Soppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Herlig Soppen! Småbarnsmødrene(pluss Synnøve? Er det noe du ikke har fortalt oss? ) har kastet seg over pepperkakebaksten ser jeg. Jeg tipper at mannestøvelen er en mannestøvlett som tilhører OlavEmil og minskjørtet! Såfall vet Soppen mer enn meg Det er jo et par (?) år siden nå, men da den pepperkakebyen i Bergen ble ødelagt, så ble Synnøve så sint, for hun hadde laga pepperkakehus til den! Og nei.. jeg hadde ikke laget til den.. jeg hastelaget ett hus til den nye etter den gamle ble smæsjet Soppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Hunden ved siden av den "litt rare" (den med et akebrett) lignet helt sinnsykt på Luna Hvem er det? Det er det, også! Tråla eeeeeldgamle tråder for å finne snøbilder av hunder som dreiv med ting! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Haha, dette var utrolig morsomt å lese Så god du er til å skrive, og få med deg detaljer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Så utrolig flink du er Soppen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Knallbra, og veldig spennende med oppgaver! Skikkelig fint fletta inn i krimmen også! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 SuperSoppen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Soppen Yodelmannen holder på å gå på veggen når jeg bruker 5 min på å forflytte med 100 m på tur Og gutta vil gjerne lage peppekraker! Oppskriften så god ut! Også begynner man jo å tenke litt på HVEM som vil finne på å kidnappe nissen?? Finnes det noen nissefiendtlige blant oss? En nissekidnapper i blandt oss! Det er klart det er en av våre egne. Men hvem... *skule stygt og mistenksomt rundt seg* Ganske tydelig at dette forumet har flest kvinnfolk, ALLE vil ha bilde av RunkePer! Her er han sist jeg så han, klarte til og med å skremme en hund i skogen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Jeg må si at jeg er meeeget smigra av å bli omtalt som en ninja. Mvh apearmer, lite diskresjon og elendig spenst (dere skulle sett meg i voltige-ringen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 *humre og fnise* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Håper sonen-korpset blir godt nok trent til å finne nissen! Godt å få trent flesket og trimmet hjernen for både hunder og eiere! Treningscamp og skryt og oppfølging fra RunkePer må gi supermotivasjon! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Øyh, folkens...gjett hvem som kom innom chatten igjen i går, etter lang tid borte. Svein Tore! Litt tilfeldig eller, rett etter at nissen blir borte og RunkePer har blitt sett.... Kanskje det er samme person alt sammen? Ååååh, konspirasjonene! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Kanskje nissen bare er oppmerksomhetsyk fordi det er noen uker igjen til jul at han har iscenesatt det hele selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts