xxx12345 Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Vi hakke tid, for vi må finne nissen, vi hakke tid Hvilke soniser er på Canis da? *spekulere ut hvem som kan være dobbeltagenter her.. * 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Gleder meg til fortsettelsen, og syns det burde vært med bilder, spesielt av OE i miniskjørt Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Naaw Bonden og Jentene mine fikk være med *snufs* (neeida, ikke littebitt sippete om dagen jeg altså. ) Men nissen! Vi MÅ FINNE NISSEN! Huuuh? Noe jeg ikke har fått med meg, Rak? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Huuuh? Noe jeg ikke har fått med meg, Rak? Hæ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Hormoner gjør en sippete.... ref sonenregel xxx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Hormoner gjør en sippete.... ref sonenregel xxx Åååh Men å være supersliten og ha tapt kampen for å redde en hest gjør raksha sippete - hormoner er helt uskyldige. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Åååh Men å være supersliten og ha tapt kampen for å redde en hest gjør raksha sippete - hormoner er helt uskyldige. Uffa... hvilken hest? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Uffa... hvilken hest? Ikke min, en som skulle bo her, han var desverre syk og ekstremt avmagret da han kom, og vi klarte ikke redde han. Så etter 24 timer måtte han få slippe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Kjempebra skrivd! Hva er FD? Gleder meg til fortsettelsen! Ikke hva, hvem Her er OE: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Er misunnelig på de beina til OE altså! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Julekalender! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Er sikkert gale katteoppdrettere som har kidnappet nissen vår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 gøøøy jeg tror det er ninjaer som har tatt nissen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Woho, dette lovar godt . Ikke hva, hvem Her er OE: ØYH! Kva har eg sagt om å publisere det biletet der!? 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Woho, dette lovar godt . ØYH! Kva har eg sagt om å publisere det biletet der!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Vi hakke tid, for vi må finne nissen, vi hakke tid :frantics:/> Hvilke soniser er på Canis da? *spekulere ut hvem som kan være dobbeltagenter her.. :fear:/> * Jeg er men d'ekke meg altså! LOOOVER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Herlig Soppen! Småbarnsmødrene(pluss Synnøve? Er det noe du ikke har fortalt oss? ) har kastet seg over pepperkakebaksten ser jeg. Jeg tipper at mannestøvelen er en mannestøvlett som tilhører OlavEmil og minskjørtet! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Jeanette og blaze omg! nissen og jeg måtte flire litt av Marie som hikstet om nissen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Å herregud, Soppen - du har klisterhjerne (ler og lurer på om det var noen som fikk fotografert RunkePer ). 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Småbarnsmødrene(pluss Synnøve? Er det noe du ikke har fortalt oss? ) har kastet seg over pepperkakebaksten ser jeg. Det er jo et par (?) år siden nå, men da den pepperkakebyen i Bergen ble ødelagt, så ble Synnøve så sint, for hun hadde laga pepperkakehus til den! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Hahaha, herlig, gleder meg til fortsettelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Nå bestemte jeg meg visst akkurat for å bake pepperkaker i morra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Helt suverent!! Og så flott å få med seg RunkePer (Og nå holdt jeg på å ta med Olav Emil i sitt supre antrekk, men han skal få slippe å være med i samme setning som.. ja.. kan jo ikke R*** for da ender han opp i samme setning allikevel) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts