Lola Pagola Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Jeg ble litt nysgjerrig faktisk Det er jo veldig mange navnetråder, og enda flere forslag, men jeg synes liksom aldri noen av forslagene blir brukt? Eller gjør de det? Dere som har laget tråder, har dere brukt forslag dere har fått? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Usikker. Fant Keeping Up Appearances selv forholdsvis kort tid etter jeg lagde navnetråd her på sonen, så usikker på om noen foreslo det Men han vil uansett være en Onslow for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Ja og nei Raksha var den som ga navnet til Nix når hun ble født. Teller det? Det er jo ett sonennavn lizzm 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Hakke spurt om navn jeg Men jeg har foreslått et navn en gang som ble brukt Ikke her inne da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Nei, hehe. Eller jeg foreslo navnet selv, rett før en sonis skulle til å foreslå det. Så nesten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Jeg troooor ikke det var jeg som kom frem med "le Cadet de Montirius" når vi lette etter navn på vinmonopolet og hadde tråd her. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Ja og nei Raksha var den som ga navnet til Nix når hun ble født. Teller det? Det er jo ett sonennavn lizzm Teller nesten! ^^ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Ja! Uva var Ingvild sitt forslag 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Jeg brukte et navn som sto i liste som det ble linket til da jeg hadde navnetråd her på sonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Det samme har jeg tenkt på Lola! Jeg har ikke brukt navn som har blitt foreslått på sonen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Lima var det vel Argyros som fant på, og Vimsan fant på Peggy. Lima husker jeg ikke, men Peggy hadde ihvertfall aldri navnetråd. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Alle kallenavn har jeg funnet på selv- stamtavlenavn til valper har jeg fått mye god sonenhjelp på, eller iallefall blitt satt på ideer som jeg har spunnet videre på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Mine har fått navn jeg selv har funnet, men noterer ned navn soniser forelår til andre innimellom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Nei, det har jeg ikke. To av hundene jeg har hatt har vært omplasseringshunder, de har fått beholdt navnene de kom med Birk var forsåvidt døpt lenge før han var født. Jeg hadde bestemt meg for at jeg en gang skulle bruke navnet, og på han så passet det perfekt. Jeg lagde en navnetråd til Harly, men bestemte meg for eget forslag. Selv om Belgerpia jobbet hardt med sitt forslag, Viggo 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Noomi fikk "mellomnavnet" Epic etter forslag av Sandra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 jeg er altfor sær på navn til å i det hele tatt spørre om forslag fra andre... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Nei, ikke egentlig. Jeg lagde navnetråd før jeg fikk Geo og det var ingen der som foreslo det navnet, men tråden hjalp meg til å tenke litt videre og finne ut hvilken type navn jeg ville ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Har vel bare laget en navnetråd, det var til kahlo, troooor ikke kahlo ble foreslått, hun var navnløs i tre dager hun, til tross for veldig mange gode forslag. Derimot har jeg brukt sonenforslag på andre dyr da. Fujipusen min var de line som navnga, hatt katter som margretedatter navnga, har en kanin som annegru fant navn til, og ganzie har skylda for flere andre kaninnavn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts