Mirai Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Hei! Vi har bestemt at vi ønsker å bytte logoen på forumet og forsiden, og trenger hjelp av kreative medlemmer. Logoen må være en hund, og trenger ikke være veldig avansert. Kun hund og ingen tekst . Størrelse må være 850 pixler på korteste side. HELST vektorgrafikk (for dere som vet hva det er) sånn at den kan brukes til alt mulig i fremtiden og 300dpi. MERK: Det må være en tegnet/grafikk logo, og ikke kun et bilde av en hund. Bidrag kan sendes enten på PM til meg eller epost på [email protected] . Frist: innen søndag 9. desember. Vi kommer til å velge tre bidrag ut av de som blir sendt inn og deretter lage en avstemning sånn at alle kan være med på å bestemme hvilket bidrag som blir den nye logoen. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Du glemte ett kriterie: hunden MÅ ha prikker. Aller helst ligne en god del på Casper. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Du glemte ett kriterie: hunden MÅ ha prikker. Aller helst ligne en god del på Casper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Håper alle tegnerne blir med for vi har så mange flinke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Jeg får bidra med mine nyyydelige paint-tegninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Supert! Det trengs litt fornying! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Gleder meg til å se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Minner om denne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Ja, sånne tegninger som PippinSymraHeidi har som mange fikk en gang Fikk jeg, enda jeg har nesten et Høddlag med bikkjer å ta av? NEEEEEIIIII *furtetrynesmiley* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Hva er gæærnt med logoen vi har i dag? Liker den jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Hva er gæærnt med logoen vi har i dag? Liker den jeg. Hunden ser potte sur ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Vi har fått tak i premie! Skal legge ut hva det er så fort vi bestemmer hvilken det blir . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 MERK: Det må være en tegnet/grafikk logo, og ikke kun et bilde av en hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts