Ia Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Akkurat nå sitter jeg og hører på mine kjære Kaia Huuse-sanger, og lurer på hvor jeg kan finne noe lignende. Jeg visste ikke om musikken hennes før hun holdt en kosert ved hytta mi i sommer, og jeg forelsket meg i blandt annet sangen "Et lite kunstverk". Er det noen av dere som vet om noen lignende, norsk musikk? Sånn koselig, varm puslemusikk som bare roer ned hjertet og hjernen en liten stund? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Louis Jacoby kan være noe sant, kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Hellbillies har mye fint, synes jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 *dele opp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 *dele opp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Fiiin Den var veldig søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Thomas Dybdahl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Tusen takk, alle sammen! Sitter og fletter sammen en spilleliste. Har gitt den navnet "Solskinn", og den inneholder alle de fineste Skal dele med dere når jeg har kommet på fler. Er jo så mange a disse som jeg husker fra barndommen! At jeg ikke tenkte på den! Er jo så glad i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Jeg kan anbefale Henning Kvitnes! Han har mange fine sanger, han! Denne er nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Kanskje litt mørkt, men Ulver sitt Kveldssanger-album. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Kari Bremnes kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Eller Siri Nilsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Ingen over, ingen ved siden i norsk visesjanger: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Jeg er veldig glad i Kari Bremnes, jeg... Hun var vakre tekster og melodier http://www.youtube.com/watch?v=2rPcPK9O-SI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Enig med deg, Jauda! Innegubbe feks er en fantastisk sang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Og det gjer ingenting, at han ser slik ut: Triveleg era han med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Han er kjempekul, jeg ler så mye av sangene hans, kule tekster 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Erik Bye? Erik Bye – Vår Beste Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Martine Lund Hoel har mye fint, folkelig. Litt Hulder/ folketro inspirert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts