Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstyr i dyrebutikken


Puttiva
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

MR-kobbel Reflekser

Hva med å ha et stooooort fryserom så dere kan lagre V&H slik at sånne som meg som er sløve på bestillinga kan kjøpe sånne store blokker uten å måtte bestille og vente flere dager fordi vi er litt

Lp utstyr, apportbukker, biteskinn, kjegler, baller/kong, langline, treningsgodbiter (små, myke), billukelåsesak, ...

Små godbiter!

Det har de :)

hundeutstyr av god kvalitet er jo ikke akkurat SÅ vanlig å få tak i lenger. Mye "ræl" ute å går. Så: gode kobbel, halsbånd, seler- av god kvalitet. Ikke "billige" kopier med dårlige karabin/"bgb"etterligninger. :)

I den butikken som var før og i Eiksmarka hund og katt så er de veldig flinke til å ha skikkelig utstyr i bra kvalitet :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hundeutstyr av god kvalitet er jo ikke akkurat SÅ vanlig å få tak i lenger. Mye "ræl" ute å går. Så: gode kobbel, halsbånd, seler- av god kvalitet. Ikke "billige" kopier med dårlige karabin/"bgb"etterligninger. :)

Heeelt enig!

Jeg er sånn som heller kjøper ting som koster litt, istedenfor for billig dill-dall.

Og er jeg fornøyd med butikken så kommer jeg nok til å handle masse. En annen ting er bra jaktutstyr, Non-stop har jo mye fint, men hvis man titter innom Hundeutstyr.no så finner man mye som kan passe inn.

Personlig er jeg interessert i dummyer, gjerne med mulighet til å trekke over med fasanskinn og lignende.

dummy_pheasant_skin02.jpg

http://www.hundeutstyr.no/fasantrekk-til-dummy-p-685.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi du måtte prøve ja, bra de likte dem da ;) Chicka blir helt salig i blikket når hun får dem :)

Idag har vi vært innom og kjøpt oss en Malle (til akvariet) og tester til å måle vannet i akvariet, itillegg så har Chicka tatt "gammeldame blodprøve" hos dyrelegen idag, så idag gikk det mye penger til dyrene her i huset :angel:

Ja, jeg er visst litt lettpåvirkelig! :angel:

:lol: Malle er visst omtrent eneste fisketypen jeg klarer å huske navnet på. Bare pga hunderasen. Også disse Mikke Mus-fiskene, da. Siden jeg tross alt har en Mikke Mus hjemme! :ahappy: Har du fått disse endlersguppyene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lp utstyr, apportbukker, biteskinn, kjegler, baller/kong, langline, treningsgodbiter (små, myke), billukelåsesak, ...

For å være litt kjip, i butikken jeg jobbet i fikk jeg det for meg at jeg skulle jobbe litt med å lage en liten "bruksavdeling" med litt biteskinn, apportbukker, osv., og vi solgte nesten ingenting. Tror de som driver aktivt med bruks omtrent utelukkende handler på nett, eller i litt mer "spesial butikker."

Godt utvalg av godbiter! Og tygg (struper, ører av forskjellige slag, kyllingmage, strutsesener, osv.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er visst litt lettpåvirkelig! :angel:

:lol: Malle er visst omtrent eneste fisketypen jeg klarer å huske navnet på. Bare pga hunderasen. Også disse Mikke Mus-fiskene, da. Siden jeg tross alt har en Mikke Mus hjemme! :ahappy: Har du fått disse endlersguppyene dine?

Jepp, Endlers gutta kom i hus på fredag.

Var tilfeldigvis innom for å kjøpe grisehaler og da hadde de akkurat kommet.

Tok med meg de to, 4 vanlige guppy damer og en platy dame, så nå har akvariet alle de innbyggerne det skal ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er målgruppen deres med tanke på kundene? Den vanlige hundeeieren som er ute etter et godt bånd, en matkopp og en børste, eller mer aktive hundeeiere også som trenger litt annet type utstyr?

I hovedsak er det nok den vanlige hundeeier som skal kunne få dekket sine behov, men det er jo veldig fint å kunne ha litt utover det også, slik at de mer aktive hundeeierne også får kommet til oss og bli fornøyde. Den andre butikken vår, på Eiksmarka, har en mer rettet målgruppe mot trekk, jakt osv, mens vår butikk er nok mer all around, siden vi har alt fra fugl, fisk, gnagere, katt og hund (den andre butikken er så godt som bare hund, med en dæsj katt og gnager). Men det gjør jo igjen at vi er mer åpne for spesielle ting innen alle kategorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

For å være litt kjip, i butikken jeg jobbet i fikk jeg det for meg at jeg skulle jobbe litt med å lage en liten "bruksavdeling" med litt biteskinn, apportbukker, osv., og vi solgte nesten ingenting. Tror de som driver aktivt med bruks omtrent utelukkende handler på nett, eller i litt mer "spesial butikker."

Godt utvalg av godbiter! Og tygg (struper, ører av forskjellige slag, kyllingmage, strutsesener, osv.).

Det er jo ikke noe rart det, når de fleste dyrebuktikker bare har ræl til rosa veskehunder. Om bruks/lydighetsfolk hadde visst at de fikk bra utstyr og utvalg i dyrebutikkene, så skal du ikke se bort i fra at de hadde kjøpt der. Ihvertfall om det ikke er til blodpris... Jeg foretrekker ihvertfall å se det jeg skal kjøpe først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe rart det, når de fleste dyrebuktikker bare har ræl til rosa veskehunder. Om bruks/lydighetsfolk hadde visst at de fikk bra utstyr og utvalg i dyrebutikkene, så skal du ikke se bort i fra at de hadde kjøpt der. Ihvertfall om det ikke er til blodpris... Jeg foretrekker ihvertfall å se det jeg skal kjøpe først.

Enig der :)

Jeg kjøper heller i butikk dersom det lar seg gjøre, og kan godt betale det lille ekstra. Men om jeg plutselig må ut med veeldig mye mer enn på nett så blir det heller til at man ser på tingen i butikken og kjøper den på nett.

Det sagt så har jeg kjøpt både apportbukker og sånn biteskinn/dummy sak på dyrebutikk, nettopp fordi jeg var fornøyd med kvalitet osv. Samt fikk jeg se den faktisk størrelsen på apportbukken siden den var til lille Tinka.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt kjip, i butikken jeg jobbet i fikk jeg det for meg at jeg skulle jobbe litt med å lage en liten "bruksavdeling" med litt biteskinn, apportbukker, osv., og vi solgte nesten ingenting. Tror de som driver aktivt med bruks omtrent utelukkende handler på nett, eller i litt mer "spesial butikker."

Jeg liker å kjenne på utstyr før jeg kjøper, se størrelse, kjenne på vekt, kvalitet osv. Jeg foretrekker å kjøpe slikt utstyr i butikk. Derfor kan jeg kjøre langt for å komme til en butikk med bra utvalg, et godt eksempel er Drammen Hundepark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på Bekkestua ligger butikken? Vi handler som regel mat på bekkestua, men har ikke funnet noe dyrebutikk så vi drar innom CC vest dersom vi trenger dyre stasj også og det er jo tungvint om det finnes en på Bekkestua :)

Helt i "enden" av Bekkestua, når du kjører mot Stabekk. Samme veien som vinmonopolet blant annet, bare heeelt i enden. Tar kanskje et helt minutt å kjøre fra "sentrum", så det er ikke snakk om store avstandene. Gult hus med både skilt og flagg utenfor. Parkering rett utenfor, og ganske lett å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på Bekkestua ligger butikken? Vi handler som regel mat på bekkestua, men har ikke funnet noe dyrebutikk så vi drar innom CC vest dersom vi trenger dyre stasj også og det er jo tungvint om det finnes en på Bekkestua :)

OT: men hva slags hund har du? kanskje jeg har møtt deg, men aldri koblet deg

Og til dyrebutikk ville jeg hatt

-Hurrta

- MR kobbel

- vom og hundemat

- biasenger

- utefuglemat

- kong leker

- orbiloc lys

- everlastingleker

- hunter stoffbånd regulerbare (de går det mye av hos oss)

- bøker fra canis

- skikkelige bilbur

-- alltid jentemarsvin inne :puppeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt kjip, i butikken jeg jobbet i fikk jeg det for meg at jeg skulle jobbe litt med å lage en liten "bruksavdeling" med litt biteskinn, apportbukker, osv., og vi solgte nesten ingenting. Tror de som driver aktivt med bruks omtrent utelukkende handler på nett, eller i litt mer "spesial butikker."

Godt utvalg av godbiter! Og tygg (struper, ører av forskjellige slag, kyllingmage, strutsesener, osv.).

Som therese sier, man må vite om det og det må være konkurransedyktige priser, og selvfølgelig okei utstyr.

Jeg var og kjøpte et biteskinn på nermeste dyrebutikk her fordi jeg helst måtte ha det med en gang. Det er det største rælet jeg har vært borti, til tross for at det var gappay (som skal være bra) og kostet 450 kr... Det holdt ikke 1 trening en gang før det var et stort hull i det. Byttet i nytt, samme greia.. Ang pris så kostet det også halve prisen hos canis.... Altså svindel.

Men ja, poenget mitt, får man bra utstyr til okei pris i butikken så handler jeg heller i butikken, da kan jeg se på det og få tak i utstyret når jeg trenger det og det er lettere og bytte/klage/reklamere om det skulle være noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hurrta

- MR kobbel

- vom og hundemat

- biasenger

- utefuglemat

- kong leker

- orbiloc lys

- everlastingleker

- hunter stoffbånd regulerbare (de går det mye av hos oss)

- bøker fra canis

- skikkelige bilbur

-- alltid jentemarsvin inne :puppeh:

Hah! Kan krysse av på alt på listen utenom bøker fra Canis, men snakket om det i går at vi skal lage en liten litteraturavdeling, så da får vi nok lurt inn både Canis-bøker og mer. Veldig fornøyd med det :D

Takk for innspill!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...