Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstyr i dyrebutikken


Puttiva
 Share

Recommended Posts

Jeg har fått i oppdrag av sjefen min å finne fine, smarte, bra ting vi kan ha i dyrebutikken vår. Hva som helst egentlig, så lenge det er noe vi kan anbefale videre til kunder. Hva ville dere anbefalt? Hva savner dere ofte i butikker, eller har dere en må-ha-ting som andre også burde hatt? Kom gjerne med innspill :D

Skriver opp alle forslag. Superglad for alle som kommer med ideer :D

- Aktiviseringsleker

- Kenjan skinnbånd - link

- Leiebånd med refleks hele veien

- Mach refleksbånd - link

- Boett reflekser - link

- MR-kobbel

- Lp utstyr

- apportbukker

- biteskinn

- kjegler

- billukelåsesak

- herkules bur

- kvalitet kvalitet kvalitet

- dummyer, gjerne med fjær o.l.

- treningsvest

- nonstop-utstyr

- ruffwear utstyr

- nomeseler til små/medium hunder

- større utvalg utstillingskobbel

- Mer pelspleieprodukter

- sakser

- utstillingsbord

edit: legger til nye forslag etterhvert som de kommer.

Endret av Puttiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

MR-kobbel Reflekser

Hva med å ha et stooooort fryserom så dere kan lagre V&H slik at sånne som meg som er sløve på bestillinga kan kjøpe sånne store blokker uten å måtte bestille og vente flere dager fordi vi er litt

Lp utstyr, apportbukker, biteskinn, kjegler, baller/kong, langline, treningsgodbiter (små, myke), billukelåsesak, ...

Hva med å ha et stooooort fryserom så dere kan lagre V&H slik at sånne som meg som er sløve på bestillinga kan kjøpe sånne store blokker uten å måtte bestille og vente flere dager fordi vi er litt urutinerte... :fear:

Neida, tar den på egen kappe.

Jeg liker at det er oversiktlig i butikken, jeg. Og at det er mulig for å prøve f.eks. dekken og halsbånd/sele.

Jeg savner et godt utvalg av de aktiviseringslekene som jeg aldri husker hva heter (de som er sånne runde "treplater" med klosser i som hunden skal flytte på og finne godbiter...). Jeg vet man kan handle det på nett, men liker å handle i butikk :P

Og så er jeg litt freakishly redd for fugler, så jeg setter veldig stor pris på dyrebutikker hvor man slipper å gå igjennom undulatavdelingen for å komme til hundematen...

Er dette en ny dyrebutikk? I Asker?

Edit: Jeg ser jo nå at jeg ikke har svart særlig godt på spørsmålet ditt, jeg. Beklager :P

Endret av Annegru
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ha et stooooort fryserom så dere kan lagre V&H slik at sånne som meg som er sløve på bestillinga kan kjøpe sånne store blokker uten å måtte bestille og vente flere dager fordi vi er litt urutinerte... :fear:

Neida, tar den på egen kappe.

Jeg liker at det er oversiktlig i butikken, jeg. Og at det er mulig for å prøve f.eks. dekken og halsbånd/sele.

Jeg savner et godt utvalg av de aktiviseringslekene som jeg aldri husker hva heter (de som er sånne runde "treplater" med klosser i som hunden skal flytte på og finne godbiter...). Jeg vet man kan handle det på nett, men liker å handle i butikk :P

Og så er jeg litt freakishly redd for fugler, så jeg setter veldig stor pris på dyrebutikker hvor man slipper å gå igjennom undulatavdelingen for å komme til hundematen...

Er dette en ny dyrebutikk? I Asker?

Edit: Jeg ser jo nå at jeg ikke har svart særlig godt på spørsmålet ditt, jeg. Beklager :P

Bekkestua. Relativt ny butikk ja, startet i høst, og enda ikke ferdig med det sortimentet vi ønsker. Det gjør jo at vi nå har det ganske oversiktlig, men dessverre ikke så stort utvalg enda som det vi får etterhvert. Men det blir bedre! Og nei, man trenger ikke å gå forbi undulatene for å komme til hundematen ;)

Og jeg troooor ikke jeg får overbevist sjefen om at et eget fryserom en en god investering :P

Kenjan skinnbånd :wub:

Hvilke? Ser jo ut som det er maaaange. Alt? Og hva er argumentet for, til forskjell fra andre skinnbånd? Ingen erfaring med dem selv, nemlig... Og er det disse du mener?

http://www.kenjan.dk...liste&varegrp=1

Men ellers takk for innspill! Da skriver jeg opp

- aktiviseringsleker

- Kenjan skinnbånd

Kom gjerne med mer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkestua. Relativt ny butikk ja, startet i høst, og enda ikke ferdig med det sortimentet vi ønsker. Det gjør jo at vi nå har det ganske oversiktlig, men dessverre ikke så stort utvalg enda som det vi får etterhvert. Men det blir bedre! Og nei, man trenger ikke å gå forbi undulatene for å komme til hundematen ;)

Og jeg troooor ikke jeg får overbevist sjefen om at et eget fryserom en en god investering :P

Det var dumt :P

Da skal jeg teste ut butikken din, driver fortsatt å leter etter "min" butikk :)

Jeg liker godt Hurtta-produkter, jeg, da, så ta gjerne inn det :) Liker spesielt godt y-selene, reflekskobbelene og dekkenene (dekkenene?), de passer perfekt til min hund. Og Kong-leker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke? Ser jo ut som det er maaaange. Alt? Og hva er argumentet for, til forskjell fra andre skinnbånd? Ingen erfaring med dem selv, nemlig... Og er det disse du mener?

http://www.kenjan.dk...liste&varegrp=1

Er de jeg mener ja, Trenger ikke alle variantene, men et med to kroker og ringer på og et langt og et kortere vanlig for eksempel? Eventuelt med mulighet for å bestille inn andre på forespørsel. De koster jo, men kvaliteten er tilsvarende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i utgangspunktet kun lørdager, og har kun jobbet et fåtall dager sålangt siden butikken er ny, så jeg må jo innrømme at jeg ikke har helt oversikt over hvilke merker vi har inne pr dags dato. Men en ting er sikkert, vi skaffer alt kunden vil ha (så langt det lar seg gjøre), så bestillingsvarer er ikke noe problem. Spørsmålet er mer hvilke ting vi alltid skal ha inne :)

Hurtta fører i - i massevis. Både seler, dekken, kobbel osv.

Kong leker har vi og masse av.

Vi har også en haug med skinnbånd i ulike varianter, men om det er kenjan er jeg usikker på.

Vi har og noe aktivitetsleker, men ikke stort repertoar.

Vi har og leietau med refleks hele veien, men det er sånne tynne tråder som er sydd inn, ikke store gode refleksfelter. På de er det bare refleks på deler av båndet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt :P

Da skal jeg teste ut butikken din, driver fortsatt å leter etter "min" butikk :)

Jeg liker godt Hurtta-produkter, jeg, da, så ta gjerne inn det :) Liker spesielt godt y-selene, reflekskobbelene og dekkenene (dekkenene?), de passer perfekt til min hund. Og Kong-leker :)

Vi har allerede et rimelig godt utvalg av både Hurtta-produkter og Kong-leker så det er bare å stikke innom! ;)

Puttiva: Kenjan har vi ikke, men du får nevne det for Mari! Halsbånd/kobbel-avdelingen er jo fortsatt litt «uferdig».

Endret av janson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har allerede et rimelig godt utvalg av både Hurtta-produkter og Kong-leker så det er bare å stikke innom! ;)

Skal bli! :)

Er det den som ligger.... På andre siden av veien for DnB (eller er det Nordea?)? Den banken nærmest polet, liksom (iallefall på samme side av t-banen som polet)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli! :)

Er det den som ligger.... På andre siden av veien for DnB (eller er det Nordea?)? Den banken nærmest polet, liksom (iallefall på samme side av t-banen som polet)?

Stemmer! Ligger litt lenger oppi bakken der, forbi alle bygnings/rivegreiene. Et gult hus med flagg og greier utenfor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja-ish. Samme gate, men litt mer i enden. Helt i enden faktisk, siste butikken før du er ute av bekkestua. Før lå butikken visavi DnB (?), men etter det bygget ble revet, og det ble nye eiere, så har vi flyttet lengre opp i gata. Nå har vi til og med egen parkering, wohoo! :P

edit: janson kom meg visst i forkjøpet ;)

Endret av Puttiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ha et stooooort fryserom så dere kan lagre V&H slik at sånne som meg som er sløve på bestillinga kan kjøpe sånne store blokker uten å måtte bestille og vente flere dager fordi vi er litt urutinerte... :fear:

Neida, tar den på egen kappe.

Jeg liker at det er oversiktlig i butikken, jeg. Og at det er mulig for å prøve f.eks. dekken og halsbånd/sele.

Jeg savner et godt utvalg av de aktiviseringslekene som jeg aldri husker hva heter (de som er sånne runde "treplater" med klosser i som hunden skal flytte på og finne godbiter...). Jeg vet man kan handle det på nett, men liker å handle i butikk :P

Og så er jeg litt freakishly redd for fugler, så jeg setter veldig stor pris på dyrebutikker hvor man slipper å gå igjennom undulatavdelingen for å komme til hundematen...

Er dette en ny dyrebutikk? I Asker?

Edit: Jeg ser jo nå at jeg ikke har svart særlig godt på spørsmålet ditt, jeg. Beklager :P

Veldig OT: Ta en tur innom Tam Alna om du skal ha Nina Ottosson leker (de runde treplatene som du kaller de :P ). Vi hadde i hvert fall alle typene inne når jeg jobbet der.

Til TS: Etter å ha jobbet en del i dyrebutikker har jeg inntrykk av at det er litt solide og enkle ting som selger. Ordentlige skinnbånd, hundeskåler i rustfrittstål, enkle halvnome seler, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid koselig å få besøk! :ahappy: Og jeg måtte jo prøve disse strutsesenene etter at du skrøt av dem og de var en stor hit her i heimen!

Hi hi du måtte prøve ja, bra de likte dem da ;) Chicka blir helt salig i blikket når hun får dem :)

Idag har vi vært innom og kjøpt oss en Malle (til akvariet) og tester til å måle vannet i akvariet, itillegg så har Chicka tatt "gammeldame blodprøve" hos dyrelegen idag, så idag gikk det mye penger til dyrene her i huset :angel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...