Lola Pagola Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Hvordan dobbelpatchet? Over begge øynene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jepp begge øynene, trenger ikke ørene,og gjerne en patch på halen:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jepp begge øynene, trenger ikke ørene,og gjerne en patch på halen:) Ååå det blir fint! Gleder meg! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Skal vi pirke så skal den egentlig være oransje, men bare det blir patch er det også kult:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Brindle er kulere! (du vet at du MÅ ha den valpen nå hvis den kommer? Ellers får du nok Ceccy på nakken ) Nei nå sporer vi litt av her. Sorry! Men gleder meg til oppstillingsbilde jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Skal vi pirke så skal den egentlig være oransje, men bare det blir patch er det også kult:) Dobbeltpatch, patch på halen OG oransj?! Holder det med bare oransj? tar du en lemonvalp? hehe! Men du vet at om det kommer en valp utifra dine "rare" ønsker så er man pliktig å ta den til seg å gi den et godt liv? :angel: :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg gjetter 7 valper, 4 gutter og 3 jenter. Alle er hvite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg gjetter 7 valper, 4 gutter og 3 jenter. Alle er hvite Lol! Ja det er de jo Med unntak av de som eventuelt har patch *lol* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Høres ut som det kan bli et fargerikt kull gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Høres ut som det kan bli et fargerikt kull gitt! Kan virke sånn ja! Noen andre fargeønsker? *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Finnes det omvendt dalmis?? svart med hvite prikker *ønske seg*. Eller sebrastriper?? Jeg tipper 6 valper. 4 tisper og 2 hanner. Ingen med patch, bare masse utstillingsstjerner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Finnes det omvendt dalmis?? svart med hvite prikker *ønske seg*. Eller sebrastriper?? Jeg tipper 6 valper. 4 tisper og 2 hanner. Ingen med patch, bare masse utstillingsstjerner! Du gir meg jo det drømmekullet du jo! :ler: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg tror det er 7 inni der kjønnsfordeling 4/3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Bilder av foreldre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 7. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Her er far BH Lovinda's Johnny Cash Og mor Vinatta's Alma Edit: Legger ut ukesbilder av Era også jeg En dag eller to før parring Uke 1 Uke 2 Uke 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Dobbeltpatch, patch på halen OG oransj?! Holder det med bare oransj? tar du en lemonvalp? hehe! Men du vet at om det kommer en valp utifra dine "rare" ønsker så er man pliktig å ta den til seg å gi den et godt liv? :angel: :angel: Jada:) Lemon går greit, men helst orange eller brindlet. Sebrastriper var skikkelig kult. Betaling blir i svenskegodteri og klemmer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Jada:) Lemon går greit, men helst orange eller brindlet. Sebrastriper var skikkelig kult. Betaling blir i svenskegodteri og klemmer. Haha, nei du Debbie Tror ikke hverken jeg eller ceccy håper på noen oransje *ler* Eller sebrastripette! :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Syns jeg ser en liten "bomp" der. RÅsa! kommer det en råsa så skal jeg også ha dalmis Liker de brune jeg da, men mulig jeg er miljøskadd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 7. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Hahaha, klarer jeg å få en råsa en, begynner jeg med gullfisk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Jeg vil ha limegrønn. Med rosa prikker. Og blå sokker. Men det må være skikkelig knæsj limefarge altså, ikke noe vassent tull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Det var da voldsomme fargeønsker Det kan komme brun eller sort, og i "værste fall" lemonfarget :angel: Råsa og limegrønn da du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 7. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Det var da voldsomme fargeønsker Det kan komme brun eller sort, og i "værste fall" lemonfarget :angel: Råsa og limegrønn da du? var ekstremt og det Nei, tenker vi satser på å holde oss til de normale fargene jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 var ekstremt og det Nei, tenker vi satser på å holde oss til de normale fargene jeg Kan jo nesten si at om du får en med blå flekker så vil jeg ha den :angel: Da MÅ jeg jo bare klare å ha to valper samtidig! Og en med to blå øyne f.eks (siden jeg elsker blå øyne)! Men jeg tenker jeg forbereder meg på et barnebarn eller eventuelt om du plutselig får et kick og kjører samme kombinasjonen to ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Åh blå øyne vil jeg også ha- men da må den være sort :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Turkiiis! Det vil jeg ha! Hvit med turkise prikker! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts