Synnikken Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Så utrolig søt! gratulerer med å endelig ha han hjemme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Kjempe fine bilder av nyyyydelig valp, gratulerer . Men dette bilde likte jeg ekstra godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Nydelig valp :-D virker jo veldig trygg også da! måtte le litt av kommentaren til vekta hans "stor gutt" :-P min var godt over 8 kg da jeg hentet han ved 8 uker så jeg tenkte "så liten da!" ;-) søt er han hvertfall. flere bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Søt og fin han er. Får lyst på flere når en ser valper som dette som tar verden med den største selfølge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 11. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 I dag er det farsdag - og her tar far og sønn en liten formiddagsstrekk! Storm har blitt skikkelig husvarm nå og får helt raptus når han har vært ute og tisset. DA er det action for alle penga og han sklir bortetter gulvet for å invitere til lek med pappaen. Amigo på sin side har hittil helst unngått ham, men nå i dag så har de lekt littegranne sammen. Gi meg leka tilbake: Tigerleka til Storm fikk nemlig Amigo fatt i og den ville Storm absolutt ha tilbake. Jeg var veldig påpasselig for å unngå at det ble noe kjeftament fra Amigo sin side, men han tillott valpen å ta leken fra ham uten å si fra. Når Storm ble litt for masete og klengete så hoppa Amigo opp i sofaen og kom med et kjapt knurr til plageånda og deretter fikk han være i fred. Han synes han er litt plagsom foreløpig men det går seg til! Ellers er Storm veldig trygg og veltilpasset - da jeg skulle støvsuge i dag så gav han fullstendig blaffen i om jeg suste rundt ørene på ham. Støvsuger`n: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Herreguuuuud nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 12. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Vi har vært på skogstur i dag også; og det likte de godt! Juhuuuu! En slags fri oppstilling Helt plutselig inviterte Amigo til lek - og sprang rundt som en tulling rundt Storm. Så det kommer seg sakte men sikkert :wub: :wub: :wub: :wub: 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 For noen VAKRE skapninger!! Fikk lyst på sånn hund jeg nå :wub: Noe av det skjønneste jeg har sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Dette bildet her var helt fantastisk! Nydelige Storm og Amigo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Storm - selvlysende stabijhoun! Det leser jeg alltid Han er råsøt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Guri så søt han er ! Men det er jo ikke rart når pappa er så vakker, si. Herlige filmer, lo godt av raptusstorm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 13. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 I dag prøvde han å ta en leke fra Amigo og fikk litt kjeft. Da ble det fart i han gitt :angel: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 I dag prøvde han å ta en leke fra Amigo og fikk litt kjeft. Da ble det fart i han gitt :angel: Hahaha, så søt han er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 13. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Knalltøff på avstand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Hahaha Neimen Amigo daa, må da dele med sønnen din da. Ikke være en slik egen pappa som skal ha lekene selv :angel: Ser Storm fikk fart ja, proteeest! VIL ha den leken :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Haha. Fantastisk film Valper er så teite! På en veldig god måte så klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Herlig film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Å kjære for en liten tulling... *ler og ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Hahahaha, fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 14. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Vi er stadig ute og møter nye ting! Storm syntes det var litt skummelt med det samme, men så vant nysgjerrigheten og han måtte fram og hilse. Flinke gutten! Og så en liten videosnutt: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Ååh, fine bildet med hesten! Jeg og Nora møtte et rådyr på vei til jobb idag vi. Det trasket bare rolig over veien to meter foran oss, og Nora stod bare og tittet nysgjerrig på det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Haha, for en artig fyr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 15. November 2012 Rapporter Share Skrevet 15. November 2012 Malle var aldri så liten og søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 15. November 2012 Rapporter Share Skrevet 15. November 2012 Så fine de er begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 15. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. November 2012 :whistle: :whistle: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts